Millainen mies luulee että kaikki naiset tykkää vaatteista ja meikeistä?
Kommentit (73)
kyllähän kaiki naiset tökkii jotain naamaansa ja ostelee jonkinmoisia hepeneitä
mies 40 v
Vierailija kirjoitti:
mies 40 v
En osta.
Varmaan sellainen, joka on lapsena kotoa saanut sen kuvan.
Aikoinaan yks 5-vuotias poika väitti, etten mä voi olla tyttö. Koska "pitäis olla kaunis ja ihana ja huulipunaa ja ripset" 😄
Äitinsä ja mummonsa ainakin molemmat kovia laittautumaan, on huulipunaa ja ripset 😃
Vierailija kirjoitti:
mies 40 v
No sehän tässä juuri on virheoletus. Itse asiassa monetkaan naiset/tytöt eivät käytä ehosteita eivätkä tykkää hepenistä. Toki vaatteita on käytettävä.
Minäkään en ole kuin teininä kokeillut jotain maskaraa, ja esim. yo-kuvaan meikattiin kuvaamossa. En tajunnut tätä kieltääkään.
Terv. keskiäkäinen N
Vuonna 2022 kauneusmarkkinat, jotka kattaa ihonhoito-, tuoksu-, meikki- ja hiustenhoitoaineet, tuottivat noin 430 miljardia dollaria. https://www.mckinsey.com/industries/retail/our-insights/the-beauty-mark…
Kaikki tuo miesten takia, miehiä varten. Meillä on vielä paljon tehtävää tasa-arvon tavoittelemisessa.
Millainen ihminen tekee Millainen-aloituksen?
Mä en kans osta meikkejä tai hepeneitä
Erikoista luulin, jotta tykkäävät. Ainakin vaatekaupoissa vietetystä ajasta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2022 kauneusmarkkinat, jotka kattaa ihonhoito-, tuoksu-, meikki- ja hiustenhoitoaineet, tuottivat noin 430 miljardia dollaria. https://www.mckinsey.com/industries/retail/our-insights/the-beauty-mark…
Kaikki tuo miesten takia, miehiä varten. Meillä on vielä paljon tehtävää tasa-arvon tavoittelemisessa.
Tasa-arvo on jo, nykyään nuoret miehet meikkaa ja käyttää kalliita parfyymejä. En tiedä tekevätkö tuota muiden miesten takia. Ehkä tuo on taas uusi tapa mitellä nokkimisjärjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista luulin, jotta tykkäävät. Ainakin vaatekaupoissa vietetystä ajasta päätellen.
Niin jotkut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset tykkääkin, mutta eivät kaikki. Itse olen pihi ja vihaan turhaa vaatteiden ostamista.
Kuinka moni nainen pitää itseään köyhemmästä, lyhyemmästä ja vähemmän koulutetummasta miehestä?
Naisille rohkeutta on meikitön selfie. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte rohkeudellanne vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.
Jokainen mies joka on joskus nähnyt naisen kylpyhuoneessa vyöryvän kemikaali ja meikkivuoren?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies joka on joskus nähnyt naisen kylpyhuoneessa vyöryvän kemikaali ja meikkivuoren?
Edelleenkään paria naista ei voi verrata kaikkiin maailmaan naisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 40 v
No sehän tässä juuri on virheoletus. Itse asiassa monetkaan naiset/tytöt eivät käytä ehosteita eivätkä tykkää hepenistä. Toki vaatteita on käytettävä.
Minäkään en ole kuin teininä kokeillut jotain maskaraa, ja esim. yo-kuvaan meikattiin kuvaamossa. En tajunnut tätä kieltääkään.
Terv. keskiäkäinen N
Heh
Minkälainen tekee tälläisen aloituksen ?