Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi retuutti miestä pihalla ja piti 3 tuntia raudoissa kasvot maahan päin. Syy: skitsofrenia

Vierailija
02.04.2025 |

Näin kävi tutulle. Vaikuttaa aika erikoiselta tää terveydenhoito. Mennyt luotto suomen poliiseihin tän väkivallan takia. Muuten ihan fiksu ja hyvä tyyppi tämä tuttu. Kyllä minä uskon tämän tarinan. Onko tämä sinusta oikein että skitsofreenikkoa näin kohdellaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tekisit jos joku skitso riehuu ja käy päälle? Yrittäisit silitellä päätä?

Vierailija
2/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse tekisit jos joku skitso riehuu ja käy päälle? Yrittäisit silitellä päätä?

Soitan ambulanssin ja poistun paikalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma ollut mitään tälläistä. Oli rauhanomaisesti vastustanut osastolle joutumista. Mutta tämmöistä tämä voi olla. Ihmisiä kaltoinkohdellaan.

Vierailija
4/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan tunnettu tosiasia että jotkut poliisit tykkää käyttää kaikenlaisiin elämänkolhimiin liikaa voimaa. Työn puolesta törmään näihin juttuihin välillä. Tähän keissiin en ota kantaa kun eipä tässä nyt voi todellakaan tietää miten oikeasti mennyt. -eri

Vierailija
5/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Ihmiset äänestävät tätä. Ja ohjeistus ja koulutus on sitten tuota tasoa. Usein ei Suomessa olisi tarve laittaa maahan kaikkia. Ihan selvitään yleensä seisoen autoon ja kävellen, rauhassa.

Vierailija
6/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ambulanssimiehistö tekisi? Yrittäisi kampittaa psykoosiskitson maahan, että sais sen täyteen rauhoittavia ja sitten lepositeisiin hullujenhuoneelle. Poliisi meni paikalle, mutta kun ei ollut taltuttamisen jälkeen enää hengenhätää, ambulanssille tämä kuljetus siirtyi c-luokkaan eli "tullaan kun keritään 24 tunnin sisällä".

Vierailija
7/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se skitsofreenikko riehui, niin mitä muuta ne olisivat voineet tehdä? Ei poliisilla ole mitään rauhoittavia piikkejä, lepositeitä tai muita mitä mielisairaaloista löytyy.

Vierailija
8/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet tarpeeksi nopea juoksemaan? Jos et, niin otatko vaan kiltisti pataan?

Vierailija
9/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitten katseltu elokuvia, ei Skitsofrenia ole sellainen sairaus kuin elokuvissa esitetään.

Vierailija
10/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se skitsofreenikko riehui, niin mitä muuta ne olisivat voineet tehdä? Ei poliisilla ole mitään rauhoittavia piikkejä, lepositeitä tai muita mitä mielisairaaloista löytyy.

Ei se riehunut. Muakin on paiskottu, repelty, huudettu solvauksia jne., vaikka en itsekään vastustellut.

Vierailija
11/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moista terveydenhuoltoa, skitsofrenikko ei ole mitenkään vaarallinen.

Vierailija
12/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen poliisi alkaa vaikuttamaan entistä enemmän väkivaltakoneistolta kansaa kohtaan. Näitä poliisien ylilyöntejä olen kuullut useilta. Toivottavasti en joudu poliisien kanssa tekemisiin ja en usko saavani sieltä apuakaan, ennenkuin on paremmat ihmiset hommissa.

Vierailija
13/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma ollut mitään tälläistä. Oli rauhanomaisesti vastustanut osastolle joutumista. Mutta tämmöistä tämä voi olla. Ihmisiä kaltoinkohdellaan.

Ei "kuulemma". 

Niinpä niin.

Tuskin ne poliisit huvikseen ketään retuuttaa. Olen toimittanut omaa veljeäni pakkohoitoon useammankin kerran ja väkivaltainenhan se on ollut. Lyönyt esim minua ja poliisiakin. Joten en ole pannut pahakseni, että poliisi raudoittaa välittömästi kun alkaa höpötys radiolähettimistä aivoissa yms.

Vierailija
14/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Pienen terapeuttisen käsittelyn jälkeen leuka rintaan ja eteenpäin. 😂 

Vierailija
15/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "kuulemma". 

Niinpä niin.

Tuskin ne poliisit huvikseen ketään retuuttaa. Olen toimittanut omaa veljeäni pakkohoitoon useammankin kerran ja väkivaltainenhan se on ollut. Lyönyt esim minua ja poliisiakin. Joten en ole pannut pahakseni, että poliisi raudoittaa välittömästi kun alkaa höpötys radiolähettimistä aivoissa yms.

Mistä tiedät ettei voisi olla totta nämä radio lähettimet aivoissa? Tapasin kerran naisen jolla päähän kuului poliisi radio. En tiedä miten mahdollista, mutta voi olla ihan uskottavaa. maailma on niin ihmeellinen ettei sitä ns normaalit tiedäkään.

Vierailija
16/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan tunnettu tosiasia että jotkut poliisit tykkää käyttää kaikenlaisiin elämänkolhimiin liikaa voimaa. Työn puolesta törmään näihin juttuihin välillä. Tähän keissiin en ota kantaa kun eipä tässä nyt voi todellakaan tietää miten oikeasti mennyt. -eri

En ihmettele lainkaan jos tykkäiskin käyttää vähän voimia. Kolhivat sen verran muita. Eikä muu hillitse vakaumuksellista virkavallan vastustajaa.

Vierailija
17/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei varmaan pitänyt kolmea tuntia raudoissa kasvot maahan päin. Älä puhu pskaa!

Vierailija
18/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitten katseltu elokuvia, ei Skitsofrenia ole sellainen sairaus kuin elokuvissa esitetään.

Vainoajatuksissa oleva voi olla voimissaan ja aseistautunut.  Kultti poliisi antaisi olla ja menisi itsekin karkuun.

Vierailija
19/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet tarpeeksi nopea juoksemaan? Jos et, niin otatko vaan kiltisti pataan?

Minä itse en edes ajaudu tuommoisiin tilanteisiin joten turha miettiä.

Vierailija
20/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moista terveydenhuoltoa, skitsofrenikko ei ole mitenkään vaarallinen.

Ei kai poliisin tehtäviin nyt edes kuulu mikään terveydenhuolto. Miksi se poliisi edes olisi paikalla jos potilas on täysin vaaraton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi