Millainen mies luulee että kaikki naiset tykkää vaatteista ja meikeistä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllähän kaiki naiset tökkii jotain naamaansa ja ostelee jonkinmoisia hepeneitä
mies 40 v
No sehän tässä juuri on virheoletus. Itse asiassa monetkaan naiset/tytöt eivät käytä ehosteita eivätkä tykkää hepenistä. Toki vaatteita on käytettävä.
Minäkään en ole kuin teininä kokeillut jotain maskaraa, ja esim. yo-kuvaan meikattiin kuvaamossa. En tajunnut tätä kieltääkään.
Terv. keskiäkäinen N
Kyllä kyllä. Naiset jauhavat naistenlehdissa meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Meikkaaminen on kuin kylmä sota. Kun Neuvostoliitolla kerta oli ydinase, se piti olla myös Yhdysvalloilla. Mitä enemmän toinen hankkii hävittäjiä ja ydinkärkiä, sitä enemmän pitää hankkia myös tälle puolelle Berliinin muuria. Meikkauksen kilpavarustelu on sama. Ja meikkaaminen ei tuo ikinä lopullista itsevarmuutta. Nainen vanhenee nopeammin kuin uusia purnukoita keksitään.
Koska nainen aloittaa patologisen valehtelunsa heti aamusta. Se hiippailee takkuisena ja unen turvottamana otuksena kylpyhuoneeseen. Ja simsala-helv*tin-bimsa. Ulos se tulee vaniljan ja sateenkaarien tuoksuisena Barbiena.
Itse olen nainen joka ei koskaan ole meikannut, enkä edes osaa.
Siiitä kyllä pidän huolen että vaatteeni ovat hyvin istuvia, hyvää laatua ja yv laatua. Siitä ole tarkka, ja sen olen oppinut kotoa. Turhia rättejä en ostele. Kun ostan, se saa maksaa enemmän koska panostan laatuun. Turhaa shoppailua en harrasta.
Tänä kesänä ostanut yhdet 70 euron palazzo-housut, 40% puuvillaa, 60 % pellavaa. Luononvalkoiset, hyvin istuvat sekä niiin sopivan kesäisen topin. Oli häätilaisuus ja halusin sinne jotain uutta. Muuten olen ostanut pari kesäpaitaa . Niin ja sandaalit. Kun on laadukasta vaatetta kaapissa ei ole tarve ostella koko ajan.
Nyt kun syksy tulee pitää tarkistaa pitääkö jotain hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2022 kauneusmarkkinat, jotka kattaa ihonhoito-, tuoksu-, meikki- ja hiustenhoitoaineet, tuottivat noin 430 miljardia dollaria. https://www.mckinsey.com/industries/retail/our-insights/the-beauty-mark…
Kaikki tuo miesten takia, miehiä varten. Meillä on vielä paljon tehtävää tasa-arvon tavoittelemisessa.
Kuinka niin miehiä varten? Itse ehostan aamulla vain siksi, että itsellä on kiva olo, kun on huoliteltu. Laitan myös hiukset nätisti. Ja hajustetta siksi, että tulee kiva olo itselle. Toisaalta kotona ja oman puolison kanssa hengaan ihan ilman ehostuksia.
Miksi pitäisi olla seinästä revityn näköinen vain osoittaakseen, että ei halua mukautua ns. miesten maailmaan? Kyllä meillä mieskin tukkansa kampaa ja pyrkii huolehtimaan ulkonäöstään. Eikö se ole mieluummin sivistyneen ihmisen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen aloittaa patologisen valehtelunsa heti aamusta. Se hiippailee takkuisena ja unen turvottamana otuksena kylpyhuoneeseen. Ja simsala-helv*tin-bimsa. Ulos se tulee vaniljan ja sateenkaarien tuoksuisena Barbiena.
Meikkaaminen ja ehostaminen ovat kaksi eri asiaa. Väittäisin, että harvempi nainen mitään teatterimaalausta arkeen tekee. Toki niitäkin on, mutta kovin harvassa ainakin meillä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2022 kauneusmarkkinat, jotka kattaa ihonhoito-, tuoksu-, meikki- ja hiustenhoitoaineet, tuottivat noin 430 miljardia dollaria. https://www.mckinsey.com/industries/retail/our-insights/the-beauty-mark…
Kaikki tuo miesten takia, miehiä varten. Meillä on vielä paljon tehtävää tasa-arvon tavoittelemisessa.
Kuinka niin miehiä varten? Itse ehostan aamulla vain siksi, että itsellä on kiva olo, kun on huoliteltu. Laitan myös hiukset nätisti. Ja hajustetta siksi, että tulee kiva olo itselle. Toisaalta kotona ja oman puolison kanssa hengaan ihan ilman ehostuksia.
Miksi pitäisi olla seinästä revityn näköinen vain osoittaakseen, että ei halua mukautua ns. miesten maailmaan? Kyllä meillä mieskin tukkansa kampaa ja pyrkii huolehtimaan ulkonäöstään. Eikö se ole mieluummin sivistyneen ihmisen merkki?
No meikkaaminen ei ainakaan kerro mitään sivistyksestä. Sen sijaan että on siisti kun lähtee ihmisten ilmoille kertoo
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies joka on joskus nähnyt naisen kylpyhuoneessa vyöryvän kemikaali ja meikkivuoren?
Sehän vain osoittaa, että mies on itse pokannut/huolinut tämmöisen pakkelialustan. Ilmeisesti mies ei tajunnut, ettei ne hämähäkinkarvat silmissä ja hehkuva iho olleet naisen omia.
Meikkaamattomia naisia tällaiset miehet eivät kuin vilkaise kerran. Pitävät rumina, vaikka todellisuudessa nämä saattavat olla kauniimpiakin kuin meikeillä ym. itseään tuunaavat.
Huh, onneksi en näytä seinästä revityltä ilman meikkiä, hajuja ja hiuslakkaa...
Suomessa arvostetaan eniten sitä, ettei meikkaa eikä turhaa puunaa ja "rumat ne vaatteilla koreilee". Kosmetiikkakeskusteluissa suorastaan kilpaillaan siitä, että kuka käyttää vähiten "tököttejä" ja moni kehuskelee sillä, että "hoitaa" ihoaan vesipesulla ja sipauksella perusrasvaa.. Suomessa mennään vaatimattomuus ja käytännöllisyys edellä ja jos joku on laittautunut, niin katsotaan kieroon ja mietitään, että mitähän tuokin kuvittelee olevansa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Mistä tämä naisten mantramainen jankkaus muka meikittömyydestä ja "itseä varten" meikkauksesta on alunperin peräisin? Kaikkihan oikeasti tietävät ettei tämä ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä naisten mantramainen jankkaus muka meikittömyydestä ja "itseä varten" meikkauksesta on alunperin peräisin? Kaikkihan oikeasti tietävät ettei tämä ole totta.
Ihan oikeasti on olemassa naisia jotka eivät pidä meikeistä. Katso vaikka seuraavan kerran kun käyt ulkona.
Ihmettelen miksi kosmetiikan käyttöön ja ulkonäöstään huolehtimiseen suhtaudutaan niin negatiivisesti ja alentuvasti.
Tökkii jotain naamaansa
Hepenet
Kemikaali- ja meikkivuori
Purnukoita
Turhia rättejä
Teatterimaalaus
Pakkelialusta
Hämähäkinkarvat silmissä
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on ainakin aina meikitön
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen joka ei koskaan ole meikannut, enkä edes osaa.
Siiitä kyllä pidän huolen että vaatteeni ovat hyvin istuvia, hyvää laatua ja yv laatua. Siitä ole tarkka, ja sen olen oppinut kotoa. Turhia rättejä en ostele. Kun ostan, se saa maksaa enemmän koska panostan laatuun. Turhaa shoppailua en harrasta.
Tänä kesänä ostanut yhdet 70 euron palazzo-housut, 40% puuvillaa, 60 % pellavaa. Luononvalkoiset, hyvin istuvat sekä niiin sopivan kesäisen topin. Oli häätilaisuus ja halusin sinne jotain uutta. Muuten olen ostanut pari kesäpaitaa . Niin ja sandaalit. Kun on laadukasta vaatetta kaapissa ei ole tarve ostella koko ajan.
Nyt kun syksy tulee pitää tarkistaa pitääkö jotain hankkia.
Voisitko vielä vastata esitettyyn kysymykseen? Ainakin minulle jäi epäselväksi mielipiteesi aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi kosmetiikan käyttöön ja ulkonäöstään huolehtimiseen suhtaudutaan niin negatiivisesti ja alentuvasti.
Tökkii jotain naamaansa
Hepenet
Kemikaali- ja meikkivuori
Purnukoita
Turhia rättejä
Teatterimaalaus
Pakkelialusta
Hämähäkinkarvat silmissä
Koska ne kemikaalit menee vesistöön
Jotkut ihmiset yleistää aina miten suurin osa sukupuolesta toimii. Kyllä kai naisetkin yleistää että suurin osa miehistä rakastaa esim urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, sinäkin ehostat itseäsi osoittaaksesi olevasi jotakin. Et siis tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita.
Aika monella on vaatteet tai jotain dödöä naamassa