Onko ok urheilla pelkässä urheilutopissa vai onko se liian "paljastavaa"
Kommentit (62)
Mä olen tehnyt aloituksenkin joskus jossa kerroin kuinka punttiksella minulla oli tapaaminen personal trainerin kanssa ja minulla oli urheilutoppi päällä, jolloin PT pyysi minua laittamaan paidan päälle. Kuulemma "salietiketin mukaan pitää olla paita päällä" ja "miehet tuijottavat".
On ok. Ei ole. Tosin laita jotkut housut myös.
Jos on 33 astetta lämmintä niin sit toppi on ok
Käyn lenkillä paita päällä. Sitä on vaikea saada pois ja on inhottava lenkin jälkeen. En kuitenkaan kehtaa mennä pelkällä torilla. Ei siis mitään löllö mahaa, mutta silti on vähän kuin rintaliivit.
Kuntosalilla usein naiset trikoohousuissa ja rintsikoissa ilman paitaa.
Minä urheilen munasilteen öljyttynä, olen myös sheivannut kivekseni.
Urheilutoppi ja urheilurintsikat eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
M9kä ero?
kun katselin rullalautaiun finaalia, niin yhdelllä taisi olla jonkinlaiset liivit ja valkea avonainen paita.
Totta kai on ok ja toivottavasti näkyy läpi
miehet pelaavat munasillaan pesäpalloa ja siinä ei ole mitään ihmeellistä
Kysytkö onko liian paljastavaa olla alapää paljaana? Kyllä on. Jonkinlaiset housut/sortsit/hame topin kanssa, niin sitten on OK.
Tarkoitatko urheilurintsikoita? Niitä näkee monilla, ei ole mun juttu, puen paidan päälle.
Mun mielestä voitais enemmän kunnioittaa Antiikin perinteitä, ja urheilla kokonaan ilman yläosaa. Varmasti seuraisin silloin kaikki kisat läpi😋
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla usein naiset trikoohousuissa ja rintsikoissa ilman paitaa.
Tämä! Miksi ei paitaa? Näen itsekin salilla näitä rintsikoissa treenaavia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät olekaan. Topin alla on rintsikat. Mutta salilla näkyy paljon rintsikoissa treenaavia joilta puuttuu se toppi siitä päältä. Toppi on hihaton paita.
Kuten Ap jo vähän aavistelikin, pelkkä toppi on liian paljastava ja epäkorrektia muita kohtaan.
Toppi on alusvaate.
Ei mulla muuta.
Kyllä varmaan jotkut housutkin olisi hyvä laittaa...