Onko ok urheilla pelkässä urheilutopissa vai onko se liian "paljastavaa"
Kommentit (62)
Mä kysyin joskus täällä samaa ja kehopositiiviset ainakin haukkui pystyyn.
Kuntosalilla oli joskus nuori nainen ehkä 18v pepputrikoissa ja tavalliset mustat rintaliivit päällä.
Urheilurintsikat on rintsikat. Toppi on pitkä, peittää navan.
Enkä edes tajua, kenen tarvii treenata pelkillä rintsikoilla. Itse olen käyttänyt urheilurintsikoita esim. karatepuvun alla. Ja siinä lajissa, kuten urheilussa ylipäätään, kuuluukin hikoilla (eli olla kuuma).
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla oli joskus nuori nainen ehkä 18v pepputrikoissa ja tavalliset mustat rintaliivit päällä.
Voi reppanaa.
Vierailija kirjoitti:
Enkä edes tajua, kenen tarvii treenata pelkillä rintsikoilla. Itse olen käyttänyt urheilurintsikoita esim. karatepuvun alla. Ja siinä lajissa, kuten urheilussa ylipäätään, kuuluukin hikoilla (eli olla kuuma).
Ja kerran revin matsatessa vastustajalta karatepuvun yläosan pois vahingossa. Oli ihan kauhuissaan, kun oli pelkillä urheilurintsikoillaan miesten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole soveliasta. Neuvokaa äidit tyttäriänne pukeutumisessa.
Sana toppi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.
Hihaton paita: Kyllä tällaista voi käyttää, kunhan ei sotke kainalohikeään mihinkään.
Rintaliivien kokoinen "toppi": tämä on alusasu eikä sovi julkiselle paikalle sen enempää kuin pelkissä alushousuissa kekkuloiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanaa.
Huomiohu0r4 se on eikä reppana.
En ymmärrä kuntosalilla treenaamista käytännössä alusvaatteissa. Tosi kiva, kun paljaalla iholla hinkataan laitteita eikä usein edes käytetä pyyhettä tai putsata laitteita. Sen sijaan esimerkiksi juoksussa ei ole väliä millaisissa vaatteissa painelee.
Mun mielestä on täysin korrektia urheilla sellaisilla urheilurintsikka/topeilla. Ne on kaukana kaikista seksihepeneistä tms. Miksi laittaa ikäänkuin toista paitaa päälle kun urheillessa tulee kuitenkin kuuma? Ja toki tämänkin voi vetää tai olla vetämättä yli. Ei sinne salille tms olla sinne rintsikkatopissa menossa keikistelemään vaan pitämään omasta kehosta huolta. Maalaisjärjellä pääsee pitkälle.
N32
Vierailija kirjoitti:
Miksi navan näkyminen on niin tuomittavaa?
Kulkeehan ne rehevämmätkin tissivako tyrkyllä mutta navan näkyminen on ihan kamalaa ja tuomittavaa.
Ei ole liian paljastavaa. Mene vain, jos se itsestä hyvältä tuntuu. Monet on pelkissä urheiluliiveissä, toki hieman niiden mallista riippuen.
Riippuu iästä, topin mallista, vartalon mallista.
Esim. Tyttärelleni ok, minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Toppi? Hihaton tiukka urheilupusero, eikö kaikki käytä juuri niitä salilla?
Urheilurintsikat on eri asia.
Toppi on yläosa, jossa näkyy kaistale vatsaa ja selkää.
Vierailija kirjoitti:
Karatepuvun alla on naisilla myös t-paita tai tap:n mainitsema toppi. Urheiluritsikat ei kyllä riitä.
On ok jos on hoikka. Pullukan kannattaa pistää jotain peittävämpää.
Tietenkin on oikein, alaosa voi olla tarpeen lisäksi, joissakin välineurheilussa. Monia kaunottaria näkee salilla "pakarabodyssä" (kuin pakarabikini tmutta yksiosainen).
Tää keskustelu on monella tapaa huvittava. En itse käy salilla mutta jos kävisin niin tottavie asennoituisin siihen, että siellä näkee ihmisiä erilaisissa vaatteissa kuin muualla. Ei mua häiritse miehet tiukoissa ja niukemmissa urheiluvaatteissa eikä samoin naisetkaan. Jos on niin häveliästä tyyppiä, niin ehkä kannattaa panostaa siihen kotikuntosaliin. Porukalla kun ollaan ihmisten ilmoilla, niin kaikki ei nyt vaan pukeudu saman kaavan mukaisesti. Tietenkään nyt alasti ei mennä salille hikoilemaan, mutta liiallinen mielensäpahoittaminen on nykymaailman joku "juttu", josta olisi hyvä päästä eroon.
N
Urheilutopissa voit urheilla omassa kodissa neljän seinän sisällä. Ihmisten ilmoilla paitaa tai takkia päälle.
Toppi? Hihaton tiukka urheilupusero, eikö kaikki käytä juuri niitä salilla?
Urheilurintsikat on eri asia.