Onko ok urheilla pelkässä urheilutopissa vai onko se liian "paljastavaa"
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kuntosalilla treenaamista käytännössä alusvaatteissa. Tosi kiva, kun paljaalla iholla hinkataan laitteita eikä usein edes käytetä pyyhettä tai putsata laitteita. Sen sijaan esimerkiksi juoksussa ei ole väliä millaisissa vaatteissa painelee.
Huvittavaa muuten se, miten yleisurheilun paljastelijat näyttäisi harjoittelevan asiallisemmin pukeutuneina kuin kisaavat. En ole koskaan nähnyt että kukaa vetelisi pakarat paljaana missään kuntoradoilla ja rusketusrajoistakin voisi näin päätellä.
Mitä vähemmän vaatteita sitä patempi.
Jestas teitä nykynuoria: Kun itse olin nuori 2000-luvun taitteessa, urheilutoppi, josta vatsa näkyi oli normaali lenkki ja treenivaruste. Itse asiassa napa näkyi normaaleista kaupunkivaatteistakin.
Nykyään on niin siveetöntä, jos vatsa näkyy. Mihin tää maailma on menossa?
T. 48 v
Totta kai voi. Myös pelkät urheilurintsikat on ok.
t: setämies
Suosittelen kyllä käyttämään myös housuja, ettei pimppa maiskuta jumpatessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kuntosalilla treenaamista käytännössä alusvaatteissa. Tosi kiva, kun paljaalla iholla hinkataan laitteita eikä usein edes käytetä pyyhettä tai putsata laitteita. Sen sijaan esimerkiksi juoksussa ei ole väliä millaisissa vaatteissa painelee.
Huvittavaa muuten se, miten yleisurheilun paljastelijat näyttäisi harjoittelevan asiallisemmin pukeutuneina kuin kisaavat. En ole koskaan nähnyt että kukaa vetelisi pakarat paljaana missään kuntoradoilla ja rusketusrajoistakin voisi näin päätellä.
Kisoissa otetaan kaikki irti ja voitto voi olla kiinni sekunninkymmenyksistä. Pienet urheilupöksyt vähentää ilmanvastusts ja maksimoi liikkuvuuden kun vertaa lepattaviin sortseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisoissa otetaan kaikki irti ja voitto voi olla kiinni sekunninkymmenyksistä. Pienet urheilupöksyt vähentää ilmanvastusts ja maksimoi liikkuvuuden kun vertaa lepattaviin sortseihin.
Monilla kilpailijoilla massiivinen kampaus koruineen taitaa tuoda enemmän "ilmanvastusta" ja painoa, kuin grammanviilaus vaatetuksesta ikinä voi vähentää....
Ja entäs jos shortsit ovat tiukasti istuvat jotka eivät lepata?
Riippuu mihin aikaan ja missä. Jos pompottelet itseäsi lauantai-iltana kännisten ohi kaupungin ruuhkaisimmilla kaduilla varaudu asiattomiin kommentteihin. Muutenhan asusteella ei ole väliä. Suurin osa ei välitä millaisen vaikutuksen tekee muihin.
Salilla ja juostessa ok. Sen sijaan ihmettelin, kun Lintsillä oli kuumana päivänä todella moni ihan vaan urheilurintsikoissa. Ei siis missään lyhyessä urheulutopissa vaan rintsikoissa, jossa oli hakaset ja kaikki. Minusta noissakin on kyllä vivahde-ero, että mikä on ok ja mikä ei.
Itse juoksen kuumimpina päivinä vain lyhyessä topissa, mutta en kyllä sen kanssa lähde mihinkään muualle vaikka kroppa onkin ihan katseenkestävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla kilpailijoilla massiivinen kampaus ko
Turhaan jankkaat. Urheilijat tietävät itse missä vaatteissa saavat parhaan tuloksen ja valitsevat sen mukaan asun. Kisoissa ei mietitä mitään muuta kuin oman parhaansa saavuttamista.
Kyllä mua salilla hymyilyttää pelkässä topissa treenaavat naiset.
Huomionhaku tuntuu toisinaan olevan liikuntaa tärkeämpää.
Pukeudu ihan miten itsestäsi parhaalta tuntuu. Suomi ei ole mikään fundamentalistiteokratia.
Jos miehet voivat olla ilman paitaa niin silloin on riittävä varuste. Jos miehiltä vaaditaan paita niin ei ole riittävä.
Onhan se ihan sallittu asu ja monet sellaista käyttää, mutta en ole itsekään ihan ymmärtänyt, että miksi salilla pitäisi kuntoilla alusvaattesillaan. Jollain tapaa hieman epämiellyttävää hygieniamielessä. Paljaat hikikainalot jne eivät ole kivat yleisissä tiloissa, joissa on tiivis tunnelma.
Joskus on kiva nähdä treenatessa, miten omat keskivartalon lihakset aktivoituu, ja tällöin pelkkä lyhyt toppi toimii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Jestas teitä nykynuoria: Kun itse olin nuori 2000-luvun taitteessa, urheilutoppi, josta vatsa näkyi oli normaali lenkki ja treenivaruste. Itse asiassa napa näkyi normaaleista kaupunkivaatteistakin.
Nykyään on niin siveetöntä, jos vatsa näkyy. Mihin tää maailma on menossa?
T. 48 v
Enpä kyllä ikinä nähnyt ketään rintsikoissa salilla. Ja itse aloitin sen harrastuksen v2002. Nykyään käytetään juuri niitä urheilurintsikoita ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista toppia myydään urheilutoppina, eikä eroa toppimallisista rintaliiveistä mitenkään:
https://piruetti.fi/vaatteet/ylaosat-vaatteet/topit-ja-lyhyet-topit-yla…
Osa taas tarkoittaa teknistä treenipaitaa puhuessaan topista, ja toppi-nimellä niitäkin myydään:
https://www.zalando.fi/nike-performance-tank-toppi-tumbled-greyflt-silv…
Ekat on rintsikat vaikka toppi nimellä myydäänkin. Nuorten tyttöjen rintsikoitakin myydään yleensä toppi-nimellä, huomannut sen kun 12v tytölle niitä ostanut.
Miehet tykkää - Naiset ulisevat epävarmoina tai kateellisina, kun eivät itse voi pukeutua samoin
Tällaista toppia myydään urheilutoppina, eikä eroa toppimallisista rintaliiveistä mitenkään:
https://piruetti.fi/vaatteet/ylaosat-vaatteet/topit-ja-lyhyet-topit-yla…
Osa taas tarkoittaa teknistä treenipaitaa puhuessaan topista, ja toppi-nimellä niitäkin myydään:
https://www.zalando.fi/nike-performance-tank-toppi-tumbled-greyflt-silv…