Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies pelätä rakkautta

Vierailija
10.08.2024 |

Voiko mies, jota petetty kipeästi aiemmassa suhteessaan, pelätä niin paljon, että vaikka olisi ihastunut/rakastumassa naiseen, menisi paniikkiin ja jättäisi kaiken sikseen ilman selityksiä?

Toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla on tää koko ajan menossa kroonisena ja en tiedä millä tosta pääsisi eroon. Nyt viime suhteesta yli 7 vuotta ja en kykene muuhun, kuin ignooraamaan kaikki minusta pitävät naiset, vaikka pitäisinkin heistä.

Vierailija
22/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No woman no cry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette tapailleet? Kertoo ihmisestä myös paljon, jos selittämättä katoaa. Tarpeellista informaatiota ihan sen kannalta, että haluatko itse todella yrittää ihmisen kanssa, joka kiperän paikan tullen ottaa jalat alleen?

Aikamoista oletuksia vedät. En ole kertaakaan "selittämättä" kadonnut, tai "ottanut jalkoja alle".

Omituinen aivopierut sulla. 

M30

Vierailija
24/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että joku nainen haluaa seurustella minun kanssani.  Nainen siis sekoaa ja haluaakin yhtäkkiä kiltin miehen en osaisi varmaan antaa pakkeja.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
25/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen tämä mies on?

Vierailija
26/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette tapailleet? Kertoo ihmisestä myös paljon, jos selittämättä katoaa. Tarpeellista informaatiota ihan sen kannalta, että haluatko itse todella yrittää ihmisen kanssa, joka kiperän paikan tullen ottaa jalat alleen?

Kuukausia. Siinä ajassa jo ehtii puolin ja toisin tutustua toiseen, Tiesin, että siellä takana on melkoinen möykky, mutta tämä ghostaaminen sen jälkeen ,kun oli selvää, että tunteita on puolin ja toisin, yllätti. -ap

Vierailija
27/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap tämä mies vai jätetty nainen?

Vierailija
28/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se muuten on kilttimies putkiaivoineen joutuu olemaan jatkuvasti varuillaan, ettei joudu naisen kidnappaamaksi

Vierailija
29/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukausia. Siinä ajassa jo ehtii puolin ja toisin tutustua toiseen, Tiesin, että siellä takana on melkoinen möykky, mutta tämä ghostaaminen sen jälkeen ,kun oli selvää, että tunteita on puolin ja toisin, yllätti. -ap

Oletteko kuinka vanhoja? 

Kysymykseen vastaus, kyllä on mahdollista.

Vierailija
30/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista oletuksia vedät. En ole kertaakaan "selittämättä" kadonnut, tai "ottanut jalkoja alle".

M30

Aloitus: Voiko mies, jota petetty kipeästi aiemmassa suhteessaan, pelätä niin paljon, että vaikka olisi ihastunut/rakastumassa naiseen, menisi paniikkiin ja _jättäisi kaiken sikseen ilman selityksiä_?

Aloittajalle vastailin. Olitko sinä M30 laatinut tämän aloituksen vai kuinka?

Vierailija
31/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Tämä taisi olla ap:lle osoitettu.

Vierailija
32/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voi olla, että tajusi ettei tunteet olleetkaan aitoja.

Vierailija
33/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap tämä mies vai jätetty nainen?

Oletin, että aloituksesta käy ilmi, että ap on nainen.

Vierailija
34/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtui minulle. Olin todella ihastunut yhteen mieheen ja luulin että hänkin oli minuun, ainakin sanojensa mukaan. Kuitenkin juttu loppui vedoten välimatkaan. Yritin asiaa selventää, hän kertoi, että huonoja kokemuksia. Sitten tuli kaikenlaista muuta välillemme, yritin selventää tällöinkin asiaa, mutta hän ignoorasi minut.

Näin jälkeenpäin ymmärsin kuinka hän söi minua elävältä. Vieläkin toipilas.

Vierailija
35/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Aloitus: Voiko mies, jota petetty kipeästi aiemmassa suhteessaan, pelätä niin paljon, että vaikka olisi ihastunut/rakastumassa naiseen, menisi paniikkiin ja _jättäisi kaiken sikseen ilman selityksiä_?

Aloittajalle vastailin. Olitko sinä M30 laatinut tämän aloituksen vai kuinka?

Oho. Sori. Olikin minun aivopierut tuo. Unohtui aloituksen konteksti. 

Vierailija
36/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nuoria?

Vierailija
37/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen. Ei mikään naistenmies. Aikuinen mies, jota on satutettu joskus menneisyydessä.

Vierailija
38/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuinka vanhoja? 

Kysymykseen vastaus, kyllä on mahdollista.

Ihan aikuisia, keski-ikää lähentyviä. -ap

Vierailija
39/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen. Ei mikään naistenmies. Aikuinen mies, jota on satutettu joskus menneisyydessä.

Kyllä sen huomaa kun toinen todella on kiinnostunut. Silloin on tahto selvittää asiat. Vaikka olisikin välittänyt sinusta, ei vahvoja tunteita ole ollut.

Vierailija
40/63 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa kun toinen todella on kiinnostunut. Silloin on tahto selvittää asiat. Vaikka olisikin välittänyt sinusta, ei vahvoja tunteita ole ollut.

No, sehän se tässä ihmetyttääkin, että kun kaikesta kävi ilmi todellinen kiinnostus. Tähän ikään osaa jo erottaa pelimiehet ja lukea rivien välistä.