Minkälaiset ihmiset ajavat dieselautolla vielä vuonna 2024?
Kommentit (150)
Järkevät hetero ihmiset ja perheensä turvallisuutta ajattelevat .Samaa ei voi sanoa sähkötötteröillä latausasemilla kaiken aikansa viettävät idiootit
Vierailija kirjoitti:
Persut
Persut ajaa päivittäin Ivaloon ja takaisin samalla vetäen täyttä peräkärryä. Siinä ei sähkövispilää tarvita!
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan! Aivan älytöntä luopua täysin toimivasta ja hyvin huolletusta dieselistä, en usko että täällä landella ees pärjäisimme sähköautolla. Vie todella vähän polttoainetta auton kokoon nähden ja halvat kilsat muutenkin. Sitä paitsi akkukennojen materiaalit jne, melkoinen hiilijalanjälki niiden kaivamisestakin tulee.
Katsotaan sitten kun nykyiset autot ajettu loppuun.
Olet siis houmou
Millaisia asioita haluat tietää? En nyt tiedä, millaisia asioita haluat diesel-auton omistajasta kuulla.
Jos vetää raskasta kuormaa perässään on diesel ylivoimaisesti järkevin vaihtoehto.
Varmaan sellaset, jotka ei aja bensa tai söhköautoilla...
Juljus kirjoitti:
Varmaan sellaset, jotka ei aja bensa tai söhköautoilla...
Oletpa hauska... Kunnon besserwisser
Dieselissä on pienemmät hiilidioksidipäästöt kuin bensiinissä. Eikös se ole juuri se kasvihuonekaasu jota pyritään välttämmään?
Vierailija kirjoitti:
Jos vetää raskasta kuormaa perässään on diesel ylivoimaisesti järkevin vaihtoehto.
Kaikkihan meistä vetävät raskaita kuormia päivittäin. Siispä tiisseli. t. Esson baarin pojat
Järkevät autoa tarvitsevat ihmiset.
Veijo Essokin ajaa diesel mesellä, siksi minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan meistä vetävät raskaita kuormia päivittäin. Siispä tiisseli. t. Esson baarin pojat
Sanottiinko tuossa niin urpo.
Oikealla nelivedolla ajavat erähenkiset, paljon ajavat yrittäjät jne.
Mitä se aloittaja oikein höpäjää? Me ainakin ajellaan omalla matkailuautolla, kulkee löpöllä. Ensi viikolla lomareissulle.👍
Onko mitään niin rumaa kuin saippuakotelolta näyttävä Tesla? Amerikkalaiset eivät ole osanneet tehdä autoja 60-luvun jälkeen ja Teslahan ei ole edes oikea auto.
Mieluummin sillä kuin ilman autoa. Eli käytännöllinen ihminen.
Sellainen ihminen joka tekee pitkää työmatkaa, koska diesel kuluttaa vähemmän kuin bensa-auto
Itse en ymmärrä tätä dieselien dissausta ja uskon että päätökset näiden autojen poistamiseksi tulevat osoittautumaan vääriksi. Dieseliä voidaan tehdä jätteistä yms. joten sen tekemiseksi ei tarvita fossiilisia polttoaineita. Bensalla tämä ei onnistu. Polttomoottoriautot eivät tule poistumaan vielä pitkään aikaan koska akkuja ei pystytä valmistamaan sitä tahtia kun autokanta uudistuu. Itse en edes usko että sähköauto tulee olemaan se lopullinen ratkaisu.
Minä ajan! Aivan älytöntä luopua täysin toimivasta ja hyvin huolletusta dieselistä, en usko että täällä landella ees pärjäisimme sähköautolla. Vie todella vähän polttoainetta auton kokoon nähden ja halvat kilsat muutenkin. Sitä paitsi akkukennojen materiaalit jne, melkoinen hiilijalanjälki niiden kaivamisestakin tulee.
Katsotaan sitten kun nykyiset autot ajettu loppuun.