Tinderissä mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa
Mitäs tähän sanotte:
tutustuin Tinderissä nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mukavaan mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata joku päivä. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin joko Pancho Villaa tai Via Tribunalia (=italialainen pizzeriaketju), koska ne ovat kohtuuhintaisia eli niihin minullakin olisi varaa viedä deitti ja tarjota. Mies vastasi ehdotukseeni kirjoittamalla: <No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen.>
Minulle tuli tuosta kommentista jotenkin huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi ehdotukseni. Tulee mieleen, että pitääkö hän itseään niin hienona, että hän ei ainakaan mene mihinkään ketjumättöpaikkaan vaan hänet pitää viedä hienoon ravintolaan. Minun mielestäni se henkilö, joka tarjoaa, saa itse päättää paikan mihin mennään oman kukkaronsa mukaan. Ja jos se mies ehdottomasti haluaa hienoon ravintolaan syömään, niin olisihan hän voinut ehdottaa jotain ihan nimeltä ja sanoa, että hän maksaa omat safkansa ja lisäksi tarjoaa minulle. Ja kun se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä.
Kommentit (56)
Onneksi olen tavan duunari niin ei noita isoja ongelmia koskaan.
Älä mene treffeille. Vaikutat rasittavalta nippeliasioihin tarttujalta ja turhanmärehtijältä.
No kysy siltä, että mihin se haluais ja sitten sovellatte maksujärjestelyn sen mukaan uudestaan.
Via tribunali on huono nykyään
ei sinne
Negatiivinen ihminen, en lähtisi tollasen kanssa mihinkään, en edes nakkikioskille.
Miksi et kysy mitä ehdottaisi ja sanot että ei voi olla kallis paikka
Anna Christiiina jo tämän asian olla, ei se muutu ilman nimimerkkiäkään.
Anna sinulle sopimattoman ihmisen jo olla ja mene eteenpäin.
Via tribunals on feikisti napolilainen ja ketjumättöä
Kysenen narisija menee vakiosnagarille juopotteluillan jälkeen, sinä voit syödä jonkun ystäväsi kanssa haluamassasi paikassa.
Onneksi ei ole ainoa mies maailmassa.
Ei välttämättä pidä olla hienoa mutta jotain muuta kuin teollista mättöä
jokin lähikuppila jossa on oikeat kokit
Vastaisin tuollaiselle ok ja siirtyisin seuraavaan. Mies on joko törppö tai ei kovin kiinnostunut sinusta tai molempia. Joka tapauksessa sinulla menee varmasti paremmin ilman häntä. Etsi mies, jonka kanssa synkkaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene treffeille. Vaikutat rasittavalta nippeliasioihin tarttujalta ja turhanmärehtijältä.
Mielestän tuolta vaikutti se nirsoileva miesopettaja. Ihn sama missä paikassa sen tutustumisen tekee. Vaikkapa sitten vaikka sprisman kassajonossa.
Pancho Villa ON kyllä huono. Kestää ikikauan ennen kuin ohjataan pöytään, ja ruoan saapumista saa odottaa kuin Jeesuksen toista tulemista.
Montako kertaa tämä sama tarina pienin muunnoksin spämmätään tänne?
Taas? Sulla on tosi paha mielenterveysongelma, kun jankkaat tätä kymmeniä kertoja krisse.
Kauhea ajatella että tämä henkilö on sairaanhoitaja. Millaista hoitoa hän tarjoaa, kun oma pää on noin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Pancho Villa ON kyllä huono. Kestää ikikauan ennen kuin ohjataan pöytään, ja ruoan saapumista saa odottaa kuin Jeesuksen toista tulemista.
Minulla on vain hyviä kokemuksia Pancho Villasta. Ja sielläkin on niin laaja ruokalista, että kyllä sieltä jokaiselle löytyy sopivaa ruokaa.
Ja kyllä mä tiedän, että ei niillä luokanopettajillakaan ole ainakaan lähtöpalkka paljoa sen kummoisempi kuin sairaanhoitajilla, joten ihmettelen, jos hän on <tottunut> käymään vain hienoissa ravintoloissa
ap