Tinderissä mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa
Mitäs tähän sanotte:
tutustuin Tinderissä nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mukavaan mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata joku päivä. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin joko Pancho Villaa tai Via Tribunalia (=italialainen pizzeriaketju), koska ne ovat kohtuuhintaisia eli niihin minullakin olisi varaa viedä deitti ja tarjota. Mies vastasi ehdotukseeni kirjoittamalla: <No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen.>
Minulle tuli tuosta kommentista jotenkin huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi ehdotukseni. Tulee mieleen, että pitääkö hän itseään niin hienona, että hän ei ainakaan mene mihinkään ketjumättöpaikkaan vaan hänet pitää viedä hienoon ravintolaan. Minun mielestäni se henkilö, joka tarjoaa, saa itse päättää paikan mihin mennään oman kukkaronsa mukaan. Ja jos se mies ehdottomasti haluaa hienoon ravintolaan syömään, niin olisihan hän voinut ehdottaa jotain ihan nimeltä ja sanoa, että hän maksaa omat safkansa ja lisäksi tarjoaa minulle. Ja kun se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Via tribunals on feikisti napolilainen ja ketjumättöä
Sä olet varmaan sitten tottunut hienoihin fine dining -ravintoloihin kun sanot noin. Just vähän aikaa sitten kävin Via Tribunalissa ja siellä oli tosi hyvä ruoka.
Kuka itseään kunnoittava nainen tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä? Ei hitto. Sulla taitaa olla helv** huono itsetunto.
Eipä daami valittanut, treffit sovittiin venesatamaan. Grillattiin kassler pihvejä ja lopuksi nuotiolla kunnon kahvit. Parin päivän kuluttua pyysi kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka itseään kunnoittava nainen tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä? Ei hitto. Sulla taitaa olla helv** huono itsetunto.
Se on kohtelias ele tarjoutua maksamaan ja osoittaa olevansa kiinnostunut treffikumppanista.
Kuinka usein jaksat tätä samaa provoa laittaa.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas? Sulla on tosi paha mielenterveysongelma, kun jankkaat tätä kymmeniä kertoja krisse.
No pakkohan tämä on toistaa uudelleen ja uudelleen koska ne ketjut poistetaan ennen kuin keskustelu ehtii kunnolla alkaakaan! Sitä paitsi, jos joku ketju ei sinua nappaa, niin älä avaa sitä ollenkaan. Yksinkertaista.
Voisitko mitenkään tajuta että kun se ketju jatkuvasti poistetaan voiisi tarkoittaa sitä että sitä ei kannata enää tänne laittaa?
Olet muutenkin todella outo tapaus. Välillä kirjoittelet naisena, sitten miehenä (ilman kirjautumista), sitten vastaat samaan ketjuun jonka olet aloittanut miehenä, mutta käytät tuota rekattua nimimerkkiä..
Sinulla taitaa olla aika iso vika päässä?
Keskikokoisissakin kaupungeissa on samanhintaisia, parempia ravintoloita.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Via tribunals on feikisti napolilainen ja ketjumättöä
Sä olet varmaan sitten tottunut hienoihin fine dining -ravintoloihin kun sanot noin. Just vähän aikaa sitten kävin Via Tribunalissa ja siellä oli tosi hyvä ruoka.
Toiset tykkää, toiset ei. Tuleeko yllärinä, ettei kaikki tykkää samoista ruuista
Mäntti ukko. Minulle olisi kelvannut ekoille treffeille vaikka mäkkäri, jos nainen olisi sitä ehdottanut.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene treffeille. Vaikutat rasittavalta nippeliasioihin tarttujalta ja turhanmärehtijältä.
Itse en menisi treffeille, jos ehdottamani treffipaikat tyrmättäisiin noilla sanamuodoilla.
Jos ei pidä ehdotetusta paikasta, voisi sanoa "itselläni on hieman huonoja kokemuksia tuosta ehdottamastasi paikasta, kävisikö paikka X? Siellä on ollut aina hyvin viihtyisää" tms.
Via Tribunslista tuli huono kun avasivat joka nurkalle niitä paikkojaan
en todella suosittele
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen ihminen, en lähtisi tollasen kanssa mihinkään, en edes nakkikioskille.
Heh, ja suomalaiset naiset sitten ovat niin positiivisiä päivänsäteitä 🤣🤣🤣
Onneks mulla ei oo varaa käydä ravintoloissa niin ei ole tollasia ongelmia.;) Puistolonkero ja lihapasteija ja se on siinnä. Jos on tosi hyvä tyyppi niin voin jopa tarjota saman hänelle.
Mistä tiedät että luokanopettaja on mukava, jos ette ole tavanneet? (mitä merkitystä sillä ammatilla on kysymyksessäsi)
Tyrmääkö mukava ihminen treffipaikan etukäteen?
No pakkohan tämä on toistaa uudelleen ja uudelleen koska ne ketjut poistetaan ennen kuin keskustelu ehtii kunnolla alkaakaan! Sitä paitsi, jos joku ketju ei sinua nappaa, niin älä avaa sitä ollenkaan. Yksinkertaista.