Tinderissä mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa
Mitäs tähän sanotte:
tutustuin Tinderissä nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mukavaan mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata joku päivä. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin joko Pancho Villaa tai Via Tribunalia (=italialainen pizzeriaketju), koska ne ovat kohtuuhintaisia eli niihin minullakin olisi varaa viedä deitti ja tarjota. Mies vastasi ehdotukseeni kirjoittamalla: <No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen.>
Minulle tuli tuosta kommentista jotenkin huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi ehdotukseni. Tulee mieleen, että pitääkö hän itseään niin hienona, että hän ei ainakaan mene mihinkään ketjumättöpaikkaan vaan hänet pitää viedä hienoon ravintolaan. Minun mielestäni se henkilö, joka tarjoaa, saa itse päättää paikan mihin mennään oman kukkaronsa mukaan. Ja jos se mies ehdottomasti haluaa hienoon ravintolaan syömään, niin olisihan hän voinut ehdottaa jotain ihan nimeltä ja sanoa, että hän maksaa omat safkansa ja lisäksi tarjoaa minulle. Ja kun se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä.
Kommentit (56)
Onpa negatiivinen mies. En tapaisi häntä. Hyvä että luonne paljastui nopeasti. Jos negaa lujaa jo niinkin mitättömästä asiasta kuin ravintolavaihtoehdoista, negaa vielä isommin ja usein muistakin elämään ja sinuun liittyvistä asioista. Usko pois.
Menkää piknikille, niin ei tule kalliiksi käydä toteamassa, millainen mäntti tyyppi onkaan.
Istuma-alusta, patonki, juustoa, leikkelettä, marjoja, jotain vihannesta. Vissyvettä. Tyyppi saa itse kasata mieleisensä syötävän. Ei alkoholia, jotta näet, kuinka riippuvainen hän siitä olisi. Jos ei voi selvinpäin nähdä eka kerralla, ei kannata nähdä vaivaa.
Normitilanteessa ihminen on kiinnostunut tapaamaan sen uuden ihmisen, outoa nirsoilua ravintolan suhteen, etenkin kun ei itse sitä maksa. Jättäisin tyypin tapaamatta.
Taas tämä sama, paitsi viimeksi oli artesaanipizzeria. Lopeta ihan oikeasti tuo spämmäys.
En minäkään menisi mihinkään Pancho Villaan tai Amarilloon tms. Jos käyn ulkona syömässä, niin käyn kyllä niissä paremmissa ravintoloissa, vaikka palkkani ei päätä huimaakaan enkä joka viikko voisi näissä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet muutenkin todella outo tapaus. Välillä kirjoittelet naisena, sitten miehenä (ilman kirjautumista), sitten vastaat samaan ketjuun jonka olet aloittanut miehenä, mutta käytät tuota rekattua
No se on mielenkiintoista seurata, miten sama aloitus saa erilaisia vastauksia riippuen onko aloitus kirjoitettu miehen vai naisen näkökulmasta. Esimerkiksi jos mies toivoo naisen tarjoavan ensitreffeillä saa ihan erilaisen vastaanoton kuin jos nainen toivoisi miehen tarjoavan.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet muutenkin todella outo tapaus. Välillä kirjoittelet naisena, sitten miehenä (ilman kirjautumista), sitten vastaat samaan ketjuun jonka olet aloittanut miehenä, mutta käytät tuota rekattua
No se on mielenkiintoista seurata, miten sama aloitus saa erilaisia vastauksia riippuen onko aloitus kirjoitettu miehen vai naisen näkökulmasta. Esimerkiksi jos mies toivoo naisen tarjoavan ensitreffeillä saa ihan erilaisen vastaanoton kuin jos nainen toivoisi miehen tarjoavan.
Onko sulla useinkin tapana tehdä aloitukset sekä naisen että miehen näkökulmasta?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla useinkin tapana tehdä aloitukset sekä naisen että miehen näkökulmasta?
Onhan se tehnyt ketjun kaverilllensa tapahtuneesta jutustakin. Vai oliko se lehtijuttu, minkä kopioi?
Ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Tekosyy jokin nippeliasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tehnyt ketjun
Ehkä kollega huolestui kun ei kelvannut mukava tyyppikään. Ehkä hänellä on jotain mt-ongelmia, estoja, vainoharhoja, turhia pelkotiloja, salattuja huu me ongelmia tai jokin salattu autismi.
Itsekin nirsoilisin, en lehmälle mitään maksaisi!
Aspergerithan ovat lahjakkaita esim kielissä, mutta aivan tumpeloita ihmissuhteissa. Ehkä hänellä on asperger?
Minkä takia pitäisi maksaa yhtään mitään luuseri-muijille? -tietäjä
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka itseään kunnoittava nainen tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä? Ei hitto. Sulla taitaa olla helv** huono itsetunto.
Se on kohtelias ele tarjoutua maksamaan ja osoittaa olevansa kiinnostunut treffikumppanista.
!!!
Joka nurkalle = neljällä paikkakunnalla Suomessa