Hurjan laihan näköisiä nuo kymppitonnin juoksijat
Kommentit (32)
Eikös ne kymppi tonnissa istu niissä pikku eriöissä ja sitten Riitta Havukainen haastattelee niitä. Eli eivät siis juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi näyttää juuri tuollaiselta. Nykyään käsitys naisvartalosta on vääristynyt kun jotain 80-100 -kiloisia pidetään ns.normaaleina.
Lapsia ei vaan synny ilman rasvaa. Tai heikommin ainakin.
Täh? Painoindeksin pitää olla todella sairaalloinen eli nälkiintynyt, että naisella jää menkat pois. Ihan normaalit kuukautiset on jo painoindeksi 17, vaikka ulkonäkö onkin tosi hoikka. Urheilijalla on nopea aineenvaihdunta, se ettei rasvaa keräänny ei tarkoita etteikö keho toimisi juuri niin kuin pitääkin. Se vauva ei elä rasvalla vaan äidin VERELLÄ. Jopa rintamaito muodostuu äidin verestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää luuta ja nahkaa. Kuivettuneita käppäniä.mmärrettävää, kun kulutus on niin kovaa. Pikamatkojen juoksivat ovat komeita, lihaksikkaita.
riippuu keneltä kysyy. Minä taas ihannoin nimenomaan tota kestävyysjuoksijoiden kroppaa. Urheilijoista kaikista parhain kroppa on juuri kestävyysjuoksijoilla minun silmissäni.
Joku miespuolinen seitsenottelija kelpais. Kestävyysjuoksijat tosiaan turhan ruipeloita ja 100m juoksijat turhankin muhkeita.
Miks täällä puhutaan jostain lapsista kun aihe on olympialaiset ja Kestävyysjuoksu? Lapset ja naisten Kestävyysjuoksu liity mitenkään toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää luuta ja nahkaa. Kuivettuneita käppäniä.mmärrettävää, kun kulutus on niin kovaa. Pikamatkojen juoksivat ovat komeita, lihaksikkaita.
riippuu keneltä kysyy. Minä taas ihannoin nimenomaan tota kestävyysjuoksijoiden kroppaa. Urheilijoista kaikista parhain kroppa on juuri kestävyysjuoksijoilla minun silmissäni.
Joku miespuolinen seitsenottelija kelpais. Kestävyysjuoksijat tosiaan turhan ruipeloita ja 100m juoksijat turhankin muhkeita.
Kelpaisi mihin? Niiden koko elämä pyörii treenaamisen ympärillä. Jos ei treenata niin palaudutaan ja tankataan. Ei noilla ole aikaa mihinkään seurusteluun
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä puhutaan jostain lapsista kun aihe on olympialaiset ja Kestävyysjuoksu? Lapset ja naisten Kestävyysjuoksu liity mitenkään toisiinsa.
Naisen pitää pystyä olemaan raskaana ja ammattiurheilemaan samaan aikaan. Ja sen lisäksi kokkaamaan miehelle ja siivoamaan kotia. Koska 50/50 ja tasa-arvo
Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.
Surullista.
Ihailen tuollaista kroppaa. Juoksin itse aiemmin n. 5-8kg lenkkiä ja sekin jo tosi hyvä, mutta nyt matkat pidenneet 15-20km. Toivon, että tulee sitä kautta vähitellen tuollainen kroppa.
n29
Vierailija kirjoitti:
Pitkän matka juoksijat näyttävät rumilta. Pelkkää nahkaa, vanhan näköisiä luurankoja. Kurttuisia, koska kehossa ei ole yhtään rasvaa. Pikajuoksijat ovat komeita, lihaksikkaita, vahvan näköisia.
Vesilihaksia. Pomppaavat ja väsyvät. Kuluttavat enemmän kuin syöttöporsaat. Karseita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi mihin? Niiden koko elämä pyörii treenaamisen ympärillä. Jos ei treenata niin palaudutaan ja tankataan. Ei noilla ole aikaa mihinkään seurusteluun
Kuka tässä seurustelusta puhui? Olen pannut tuollaista ja olihan se ilo silmälle.
Huippukestävyysurheilijan kroppa on urheilutyökalu, tavallisen ihmisen tavallisen elämän tyyssija. Jos kroppa pystyy siihen, mihin sitä itse kukin tarvitsee, niin sehän on hyvä tilanne.
Voi luoja mitä kommentointia :D