Hurjan laihan näköisiä nuo kymppitonnin juoksijat
Kommentit (32)
Ihan normaaleja. Nykyään käsitys vääristynyt.
Pelkkää luuta ja nahkaa. Kuivettuneita käppäniä.mmärrettävää, kun kulutus on niin kovaa. Pikamatkojen juoksivat ovat komeita, lihaksikkaita.
Hurjan laihan näköisiä ?? Mun mielestä ihan normaalit urheilulliset terveet kropat. Huomenna maratoonareilla samanlaiset.
Naisten pitäisi näyttää juuri tuollaiselta. Nykyään käsitys naisvartalosta on vääristynyt kun jotain 80-100 -kiloisia pidetään ns.normaaleina.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää luuta ja nahkaa. Kuivettuneita käppäniä.mmärrettävää, kun kulutus on niin kovaa. Pikamatkojen juoksivat ovat komeita, lihaksikkaita.
riippuu keneltä kysyy. Minä taas ihannoin nimenomaan tota kestävyysjuoksijoiden kroppaa. Urheilijoista kaikista parhain kroppa on juuri kestävyysjuoksijoilla minun silmissäni.
olisihan se aika viihdyttävän näköistä katsottavaa, kun suomalaisille kehopositiivisille mammoille olisi oma juoksusarjansa. 100 metrin lyllerrys.
Tykkään jos mies on hoikka ja lihaksikas.
Normaalit hyvät kropat. Täytyy olla jotain vääristynyt jos pitää heitä liian laihoina. Hoikkia ovat, mutta normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään jos mies on hoikka ja lihaksikas.
monet maratoonarimiehet on. Ja muut kestävyysjuoksijamiehet.
Pitkän matka juoksijat näyttävät rumilta. Pelkkää nahkaa, vanhan näköisiä luurankoja. Kurttuisia, koska kehossa ei ole yhtään rasvaa. Pikajuoksijat ovat komeita, lihaksikkaita, vahvan näköisia.
Jollakulla juoksijalla oli menkat olleet poissa 2 vuotta. Ei kovin terveeltä kuulosta.
No olis se vähän ikävää juosta 15-42km matkoja jos liikaa kiloja. Juoksussa vain ja ainoastaan etua alhaisemmasta painosta. Kunto pitää tietenkin olla hyvä, että tuollaisia matkoja pystyy juosta.
Kestävyysjuoksu ja uintilajit = urheilun eliitti
Nämä Kenian yms. juoksijat ovat rumia tikku-ukkoja. Pikajuoksijat ovat komeita.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi näyttää juuri tuollaiselta. Nykyään käsitys naisvartalosta on vääristynyt kun jotain 80-100 -kiloisia pidetään ns.normaaleina.
Lapsia ei vaan synny ilman rasvaa. Tai heikommin ainakin.
Tämä moderointi on kyllä aivan perseestä. Kommentti ILMAN kirosanoja ja herjauksia ym. meni moderointiin. Vittumikä stasi koko paska.
Näetkö ekaa kertaa kestävyysurheilijan?
Eipä siinä läski kerry, kun jolkottaa paikasta toiseen ja päivän ravitseva ateria on puolikas salaatinlehti.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen ja eräs mies yritti lihottaa minua. Paljastui, että äitinsä sairaalloisen ylipainoinen. Oli ehdollistunut siihen, että rehevä nainen on antelias ja rakastava :D pelastin kehoni ja jätin feederin
Kestävyysjuoksijat on hoikkia. Itse olen kestävyysjuoksija ja n. 172cm/57kg ja olen todennut, että hyvä jos tästä muutamia kiloja vielä lähtee, vain eduksi juoksussa.