Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurjan laihan näköisiä nuo kymppitonnin juoksijat

Vierailija
09.08.2024 |

Huippukuntoisia kuitenkin. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysjuoksijat on hoikkia. Itse olen kestävyysjuoksija ja n. 172cm/57kg ja olen todennut, että hyvä jos tästä muutamia kiloja vielä lähtee, vain eduksi juoksussa. 

Vierailija
2/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja. Nykyään käsitys vääristynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää luuta ja nahkaa. Kuivettuneita käppäniä.mmärrettävää, kun kulutus on niin kovaa. Pikamatkojen juoksivat ovat komeita, lihaksikkaita.

Vierailija
4/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan laihan näköisiä ?? Mun mielestä ihan normaalit urheilulliset terveet kropat. Huomenna maratoonareilla samanlaiset.

Vierailija
5/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi näyttää juuri tuollaiselta. Nykyään käsitys naisvartalosta on vääristynyt kun jotain 80-100 -kiloisia pidetään ns.normaaleina.

Vierailija
6/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää luuta ja nahkaa. Kuivettuneita käppäniä.mmärrettävää, kun kulutus on niin kovaa. Pikamatkojen juoksivat ovat komeita, lihaksikkaita.

riippuu keneltä kysyy. Minä taas ihannoin nimenomaan tota kestävyysjuoksijoiden kroppaa. Urheilijoista kaikista parhain kroppa on juuri kestävyysjuoksijoilla minun silmissäni.

Vierailija
7/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se aika viihdyttävän näköistä katsottavaa, kun suomalaisille kehopositiivisille mammoille olisi oma juoksusarjansa. 100 metrin lyllerrys.

Vierailija
8/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos mies on hoikka ja lihaksikas.

Vierailija
9/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit hyvät kropat. Täytyy olla jotain vääristynyt jos pitää heitä liian laihoina. Hoikkia ovat, mutta normaaleja. 

Vierailija
10/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään jos mies on hoikka ja lihaksikas.

monet maratoonarimiehet on. Ja muut kestävyysjuoksijamiehet.

Vierailija
11/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän matka juoksijat näyttävät rumilta. Pelkkää nahkaa,  vanhan näköisiä luurankoja. Kurttuisia, koska kehossa ei ole yhtään rasvaa. Pikajuoksijat ovat komeita, lihaksikkaita, vahvan näköisia. 

Vierailija
12/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla juoksijalla oli menkat olleet poissa 2 vuotta. Ei kovin terveeltä kuulosta. 

Vierailija
13/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis se vähän ikävää juosta 15-42km matkoja jos liikaa kiloja. Juoksussa vain ja ainoastaan etua alhaisemmasta painosta. Kunto pitää tietenkin olla hyvä, että tuollaisia matkoja pystyy juosta. 

Vierailija
14/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysjuoksu ja uintilajit = urheilun eliitti

Vierailija
15/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Kenian yms. juoksijat ovat rumia tikku-ukkoja. Pikajuoksijat ovat komeita. 

Vierailija
16/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi näyttää juuri tuollaiselta. Nykyään käsitys naisvartalosta on vääristynyt kun jotain 80-100 -kiloisia pidetään ns.normaaleina.

Lapsia ei vaan synny ilman rasvaa. Tai heikommin ainakin.

Vierailija
17/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä moderointi on kyllä aivan perseestä. Kommentti ILMAN kirosanoja ja herjauksia ym. meni moderointiin. Vittumikä stasi koko paska.

Vierailija
18/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö ekaa kertaa kestävyysurheilijan?

Vierailija
19/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä läski kerry, kun jolkottaa paikasta toiseen ja päivän ravitseva ateria on puolikas salaatinlehti.

Vierailija
20/32 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen ja eräs mies yritti lihottaa minua. Paljastui, että äitinsä sairaalloisen ylipainoinen. Oli ehdollistunut siihen, että rehevä nainen on antelias ja rakastava :D pelastin kehoni ja jätin feederin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi