Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on hieno juttu, että kaikkia tukia leikataan isoilla saksilla. Ottaa päähän painaa hommia niska limassa

Vierailija
09.08.2024 |

5 päivää viikossa ja kuskata pieniä lapsia päivähoitoon aamun pimeydessä loskan keskellä kun samaan aikaan joku kääntää kylkeä peiton alla kun on ensin tarkistanut verkkopankistaan, että tuet kilahtaneet tilille. Ehkä hyvällä tuurilla nousee ylös klo: 9 pintaan ja vie oman mukulansa virikehoitoon ilmaiseksi ja jatkaa loikoilua loppupäivän. Ei paljoa työstressi paina. Omasta palkasta lähtee kolmasosa näiden vetelysten kassaan. Voisin käyttää ne rahat itsekin ihan mielelläni.

Kommentit (238)

Vierailija
121/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä leikkauksissa on se vaara, että viedään todellisessa tarpeessa olevilta toimeentulo ja leipä suusta. Tukien saajien joukossa on varmaan myös hyväksikäyttäjiä. Se pitäisi saada poikki. En siitä huolimatta usko rikkaiden jonottavan Kelan luukulla. Kyllä ne kaikki ovat pienituloisia.

Vierailija
122/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis okei jos menisin duuniin ja töihin....ok ja alkaisin tienaa hilloo enemmän kun sinä ,olisitko vielä asian kanssa vadelmaa

? sä sama tyyppi hyppäisit mun kimppuun taas aivan vi...n varmasti hahahaha :), pliis lopeta lopeta nyt jo,et voi voittaa tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullako vaan niska limassa? Mulla lampaan kokonen vaahtopallo haarovälissä.

Vierailija
124/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manulle illallinen( sdp) ja ruikutan& kitisen

Vierailija
125/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden omasta mielestään suurien veronmaksajien rahoilla kustannetaan ehkä pari metriä moottoritietä koko työuriensa aikana. 

Vierailija
126/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko, ap, sitten valmis luovuttamaan jollekin työttömälle puolet työstäsi ja palkastasi?

En ole valmis. Olen itse nähnyt vaivaa ja kouluttautunut omaan ammattiini. Saan tästä 4800€/kk palkkaa, josta käteen jää noin 3000€. Naapurin laiskamadolle vissiin toi erotus? Jokainen voi nähdä saman vaivan ja kouluttautua sellaiselle alalle, jolle on mahdollisuuksia työllistyä. Turha narista jos on intohimojaan seuraten opiskellut jotain silkkikukan punontaa tai kiinalaista runonlaulantaa. Ap

Olet siis sitä mieltä, että joka ikinen Suomen kansalainen voi kouluttautua hyväpalkkaisiin ammatteihin ja ansaita vähintään saman verran, kuin sinä. Ihan joka ikiselle se on mahdollista ja ihan joka ikiselle on luvassa oven takana se työpaikka. Kettuakos täällä sitten riidellään, kerran jokaiselle on luvassa se hyvä

Ei sada rahaa, ne menee laiskureiden pankkitilille tukien muodossa, muistakaa se! Johan tässä on nähty että 4-5 k tienaavilta katoaa tilistä sievoinen summa vaivaisukkojen ja -akkojen ruoka-apuun. 

Vierailija
127/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan 5700 ja käteen jää verojen jälkeen 3400e. Juuri tuon takia vituttaa! Mihin luulet sen rahan siitä välistä häviävän? No just niille sossun eläteille. Oikeasti sairaat ja eläkeläiset on erikseen, heille voin antaa tuosta käteenjäävästä vähästäkin, kun se ei ole heidän vika tai ovat jo oman osansa tehneet.

Erittäin hyvin toimeentulevan ihmisen marina ja sen varjolla huonommassa asemassa olevien polkeminen on ehkä säälittävintä ikinä. Kuule niitä sinun rakkaita veroeurojasi menee vaikka mihin muualle, mistä et osaa edes uneksia. Esimerkiksi vaikka hyvätuloisten kotitalousvähennyksiin. Ajattele, joku porvari siellä nytkin teettää omistamaansa taloon remonttia ja siivousta juuri sinun kustannuksellasi!

Vierailija
128/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden omasta mielestään suurien veronmaksajien rahoilla kustannetaan ehkä pari metriä moottoritietä koko työuriensa aikana. 

Nämä on näiden ttt-asiakkaiden kommentteja. Hauskoja! Olispa kiva kurkistaa just sun arkipäiviin! Kuinka se päivä kuluukaan pleikkarin ja pirkka-oluen kanssa rattoisasti. 

Vierailija
129/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet kokonaan pois niin oppii laiskakin kuntoilemaan!

Vierailija
130/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan 5700 ja käteen jää verojen jälkeen 3400e. Juuri tuon takia vituttaa! Mihin luulet sen rahan siitä välistä häviävän? No just niille sossun eläteille. Oikeasti sairaat ja eläkeläiset on erikseen, heille voin antaa tuosta käteenjäävästä vähästäkin, kun se ei ole heidän vika tai ovat jo oman osansa tehneet.

Erittäin hyvin toimeentulevan ihmisen marina ja sen varjolla huonommassa asemassa olevien polkeminen on ehkä säälittävintä ikinä. Kuule niitä sinun rakkaita veroeurojasi menee vaikka mihin muualle, mistä et osaa edes uneksia. Esimerkiksi vaikka hyvätuloisten kotitalousvähennyksiin. Ajattele, joku porvari siellä nytkin teettää omistamaansa taloon remonttia ja siivousta juuri sinun kustannuksellasi!

Ei sieppaa kyllä yhtään jonkun porvarin kotitalousvähennys. Hän on varmaan kouluttautunut, yritteliäs ja työssäkäyvä. Osallistuu jotenkin muutenkin kuin makaamalla. 

Vierailija
131/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas säälin niitä, jotka joutuvat tukia nostamaan. Oma työ on ihan mielekästä ja siitä maksetaan hyvin. Tälläkin palstalla tuntuu että ne työttömät tukien saajat ovat niitä vihaisimpia ja katkerimpia. Minusta se on surullista. Paljon mielummin vähän rämmin loskassa.

Vierailija
132/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieppaa kyllä yhtään jonkun porvarin kotitalousvähennys. Hän on varmaan kouluttautunut, yritteliäs ja työssäkäyvä. Osallistuu jotenkin muutenkin kuin makaamalla. 

Just niin, tätä tarkoitin. Kunhan ihmisryhmä on oikeanlainen niin heille saa kyllä syytää rahaa. Sen sijaan, että joku ei kuole nälkäänsä töiden puutteen takia on aivan kauheata. Mielenkiintoinen moraali käsitys etten sanoisi. Huom. työtön ihminen voi olla korkeakoulutettu. Hän voi olla myös 30 vuoden työuran tehnyt ja irtisanottu. Kyllähän sellainen ihminen on osallistunut ja voi tulevaisuudessa osallistua vaikka kuinka. 

Vaikka kyllähän sinä tämän oikeasti tiedät.

Vierailija
133/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa sdp fan clubin ? Saanko katsoa taskujasi..

Vierailija
134/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pimeitä töitä ja tienannut sellaiset 500 euroa kk käteen. Esimerkiksi kalastamalla ja kalaa myymällä olen saanut jo pelkästään 400 euroa kk. Olen tässä jotain 7  vuotta kalastaut ja myynyt kalaa jo ja minulla on vakio asiakkaita jotka aina ostaa kalaa joten saan rahaa säännöllisesti aina kun kalaa tulee.

Vierailija
135/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että suurin osa työttömistä ei haluaisi olla työttömiä. Moni hakee aktiivisesti töitä tai tekee jotain muuta järkevää, esim. hoitaa lapsiaan tai vanhempiaan, opiskelee oma-aloitteisesti, harrastaa jne. Jos henkilö "makaa kotona" tekemättä mitään hyödyllistä, taustalla voi olla masennusta tms. mitä ei välttämättä ole edes diagnosoitu. Osa tilastoissa olevista työttömistä on kahden työpaikan välissä, eli edellinen sopimus loppui ja uusi ei ole vielä alkanut. Esim. määräaikaikaisena olevat opettajat. Töihin ei niin vaan mennä, paikkoja on vähemmän kuin hakijoita. 

Tärkeintä olisi saada talous nousuun ja saada julkinen terveydenhuolto kuntoon niin, että ihmiset pääsevät vaivoinensa hoitoon ja kuntoutumaan. Työkkärin pitäisi oikeasti olla työnvälitystoimisto julkiselle sektorille, niin siitä olisi jotain hyötyä eikä vaan kuluja yhteiskunnalle. 

Vierailija
136/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vähän samat fiilikset paitsi että töitä on joskus kuutenakin päivänä viikosta, epäsäännöllisin vuoroin. Tosin itse valittua tämä, enkä valita työstäni, mutta samaistun AP tunnelmiisi vitutuksen osalta. Keltään en silti mitään ottaisi pois. 

Vierailija
137/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun niska limassa paahtaminen lopu jatkossakaan, ja jos oikein hyvin käy, tiput oravanpyörästä sinne tukien varaan.

Voi tolloa, kun syyllinen pitää omaan ahdinkoon aina etsiä sieltä itseä vähän "alemmalta tasolta", eikö ole tullut koskaan mieleen raivota ylemmille tahoille, jotka ton vitutuksen elämään on aiheuttaneet. Tai katso nyt edes peiliin, jos et osaa edes äänestää oikein. 

Vierailija
138/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näiden ttt-asiakkaiden kommentteja. Hauskoja! Olispa kiva kurkistaa just sun arkipäiviin! Kuinka se päivä kuluukaan pleikkarin ja pirkka-oluen kanssa rattoisasti. 

Töissä olen 37,5 tuntia/viikko, mutta en silti ruikuta, kuinka rahoillani elätetään jotakuta. Enemmän pitäisi olla huolissaan, kun kansalaisilta leikataan, mutta poliitikoille kaavaillaan jotain yli sadantonnin kultaista kädenpuristusta???

Vierailija
139/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kolmasosa palkastasi menee työttömien kassaan? Jos viittaat veroihin niin verorahoilla kustannetaan ja tuetaan sinun terveydenhoitoa, lastesi terveydenhoitoa, lastesi päivähoitoa, lastesi tulevaa koulunkäyntiä ja myöhemmin opiskelua. Ja kun sinulla on lapsia olet ilmeisesti myös käyttänyt verovaroin kustannettua neuvolaa ja synnytystä Suomessa.  

Verovaroin tuetaan myös vanhusten hoitoa. Sinullakin varmasti läheisiä, jotka ovat vanhuksia. Ja kyllä,  myös työttömyyttä maksetaan verorahoilla. Sivistysvaltion mitta on heikko-osaisten tukeminen.

Vierailija
140/238 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin e kannata mennä jos joutuu hakee tukia samalla kun palkka on huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän