Musta on hieno juttu, että kaikkia tukia leikataan isoilla saksilla. Ottaa päähän painaa hommia niska limassa
5 päivää viikossa ja kuskata pieniä lapsia päivähoitoon aamun pimeydessä loskan keskellä kun samaan aikaan joku kääntää kylkeä peiton alla kun on ensin tarkistanut verkkopankistaan, että tuet kilahtaneet tilille. Ehkä hyvällä tuurilla nousee ylös klo: 9 pintaan ja vie oman mukulansa virikehoitoon ilmaiseksi ja jatkaa loikoilua loppupäivän. Ei paljoa työstressi paina. Omasta palkasta lähtee kolmasosa näiden vetelysten kassaan. Voisin käyttää ne rahat itsekin ihan mielelläni.
Kommentit (238)
Eikö loppasuille mikään riitä ja teille murrosikä vassareille tiedoksi: tunnin juna oli matti" lautakasa" vanhasen idea...
Vierailija kirjoitti:
Tällaisesta ajattelusta kumpuaa kokoomuksen suosio. Hyi vi##u, kuinka alhaista ihmissaastaa.
No kannattaa seurata, ketä on oikeiston propagandakoneisto netissä. Lähes kaikille tuntuu viina tai huumeet maistuvan.
Minä teen töitä ja nousen noin 9.00. Lapsia ei ole. Vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään tunteille, jotka täytyy vain kärsiä. Mutta on alkanut kyllä suuresti v..taan miten ilmeisesti suuresti käytetään hyväks sosiaaliturvaa suorastaan laiskotteluun. Ja vielä valitetaan.
Sinulle on siis maistunut oikeistopropaganda, joka on osoittanut sinulle selkeän syyllisen ahdinkoosi: työttömät ja heikossa asemassa olevat ihmiset. Ilman heitä sinäkin olisit rikas!
Tuo sama syytti kaikesta m a t u ja noin 10 vuotta sitten. Se kuuntelee jostain tubesta, ketä pitää syyttää.
Kerro toki miten onnistuu nettipalstoille aamusta yöhön joka päivä kirjoittelu työn ohella vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseeen vai siitäkö sinulle maksetaan, että kirjoitat pskaa naapuristasi päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko, ap, sitten valmis luovuttamaan jollekin työttömälle puolet työstäsi ja palkastasi?
En ole valmis. Olen itse nähnyt vaivaa ja kouluttautunut omaan ammattiini. Saan tästä 4800€/kk palkkaa, josta käteen jää noin 3000€. Naapurin laiskamadolle vissiin toi erotus? Jokainen voi nähdä saman vaivan ja kouluttautua sellaiselle alalle, jolle on mahdollisuuksia työllistyä. Turha narista jos on intohimojaan seuraten opiskellut jotain silkkikukan punontaa tai kiinalaista runonlaulantaa. Ap
Jos saat noin hyvää palkkaa niin miksi naapurin tekemiset sinun persettäsi kutittaa? Luulis, että olisit onnellinen ja keskittyisit vaan omiin asioihisi.
Mä saan 5700 ja käteen jää verojen jälkeen 3400e. Juuri tuon takia vituttaa! Mihin luulet sen rahan siitä välistä häviävän? No just niille sossun eläteille. Oikeasti sairaat ja eläkeläiset on erikseen, heille voin antaa tuosta käteenjäävästä vähästäkin, kun se ei ole heidän vika tai ovat jo oman osansa tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne työttömät ehtivät hakea töitä tai tehdä töitä kun heidän pitöisi olla joka pöivä 25/7 aamusta yöhön lukemassa näitä nettikirjoituksia?
Kertokaa myös toki miten onnistuu yrittäjän työt kun kaiket päivät viettää 24/7 nettipalstoilla kirjoittelemassa provoja työttömille?
Niin eli se työnhakeminen pitäisi tehdä vapaa-ajalla? Eikö olisi paljon tehokkaampaa, että työtön tekisi sitä mikä hänen päätyönsä on eli hakea niitä töitä? Miksi ei? Oletko myös valmis siihen, että työttömän patistamiseen ilmaistöihin pitää käyttää enemmän rahaa? Miksi on ok laittaa rahaa siihen, että saadaan työttömät puuhastelemaan väkisin jotain, mutta suora tuki siihen että he pystyvät elämään on jotain aivan kauheaa? Tiedoksesi, että tällaista pakkotyötä on aikaisemminkin yritetty tuputtaa tukien saajille, mutta yllätys yllätys sellaisen teettäminen on paljon raskaampaa ja kankeampaa yhteiskunnalle, kuin suora tuen saanti niin siitä on luovuttu. Se vasta yhteiskunnan voimavarojen ja rahojen tuhlausta onkin. Siinä ei ole yhtään mitään muuta järkeä, kuin saada tietty kateellinen joukko myhäiltyä tyytyväiseksi, kun toisia vähän kuritetaan.
Kannattaa ap:n toivoa, ettei itse joudu pitkäaikasityöttömäksi tai sairastu vakavasti ja tipahda tuille. Loisista on kiva huudella niin kauan kunnes itselle sattuu jotain ikävää, sitten se yhteiskunnan maksama raha ylläripylläri kelpaakin :)
Säkin voit kääntää kylkeä ? eikö? valintakysymyksiä, älä tuomitse järjestelmän oikean hyödyntämisestä yksilöä vaan masiinaa.
Ei o mun vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään tunteille, jotka täytyy vain kärsiä. Mutta on alkanut kyllä suuresti v..taan miten ilmeisesti suuresti käytetään hyväks sosiaaliturvaa suorastaan laiskotteluun. Ja vielä valitetaan.
Sinulle on siis maistunut oikeistopropaganda, joka on osoittanut sinulle selkeän syyllisen ahdinkoosi: työttömät ja heikossa asemassa olevat ihmiset. Ilman heitä sinäkin olisit rikas!
Tuo sama syytti kaikesta m a t u ja noin 10 vuotta sitten. Se kuuntelee jostain tubesta, ketä pitää syyttää.
Sama länkytys jatkunut keväästä 2012 saakka tähän päivään saakka joka ikinen päivä vuodesta toiseen 24/7 kun en hakenut Ely-keskukseen hankesihteerin tehtäviin Pasilaan töihin.
Odota vaan ap, tekoäly vie vielä sinunkin työpaikkasi tulevaisuudessa ja pääset maistamaan työttömyyden ihanuutta <3
Taas silleen hauska keskustelu, ettei omat kommentit pääse läpi sensuurin. Saa unelmoida kaikkien tukien poistosta, mutta jos kertoo mitä siitä seuraa, sensuroidaan.
Ap, ,menes nyt mettään ja poimi ekaks'
joku tonni mustikoita toimita ne johonkin marjatukkuun, ni
sitten me taas hyväksytään sut.
Kerro toki miten tuo trollailu on mahdollista kokoaikatyön ohella 24/7 yli kymmenen vuotta putkeen aamusta yöhön joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun naurettavilla pennosilla ei elätetä ketään.
En ole ap mutta kannatan myös että tukia leikataan. En ole koskaan saannut rahaa pankkitililleni yhteiskunnalta joten siksi haluan että tukia leikataan. Sairaalapalveluita käytän erittäin harvoin ja jos käytän niitä niin työterveyteen menen.
Tämä nykyinen hallitus on just hyvä. Kerrankin meillä on hallitus joka ajaa keskiluokan asioita eikä tukien nyhtäjien asioita. Samalla laitamme suomen talouden kuntoon vassarien jäljiltä. Vassarit ajoi meidät taantumaan ja talouskriisiin.
Tämä hallitus ei aja kuin eliitin asiaa. Toki saat pari prosenttia pois veroista, ja nekin otetaan sinulta pois arvonlisissä ja hinnannousuissa. Et sinäkään voita yhtään mitään.
päätöntä budjetointia ja nyt pellet kansoittavat tätäkin sivustoa. leikatkaa hallituskessa ministereitä puolen millin koneella,niin näkyy mihin hölmölässä olette sitoutuneet.
tuossa ei ole mitään talousosaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko, ap, sitten valmis luovuttamaan jollekin työttömälle puolet työstäsi ja palkastasi?
En ole valmis. Olen itse nähnyt vaivaa ja kouluttautunut omaan ammattiini. Saan tästä 4800€/kk palkkaa, josta käteen jää noin 3000€. Naapurin laiskamadolle vissiin toi erotus? Jokainen voi nähdä saman vaivan ja kouluttautua sellaiselle alalle, jolle on mahdollisuuksia työllistyä. Turha narista jos on intohimojaan seuraten opiskellut jotain silkkikukan punontaa tai kiinalaista runonlaulantaa. Ap
Jos saat noin hyvää palkkaa niin miksi naapurin tekemiset sinun persettäsi kutittaa? Luulis, että olisit onnellinen ja keskittyisit vaan omiin asioihisi.
Mä saan 5700 ja käteen jää verojen jälkeen 3400e. Juuri tuon takia vituttaa! Mihin luul
Jepjep. Joku m a m u kuitenkin se lorvii noilla sun rahoilla. On sillä kiva kun on jää aikaa pokata alaikäisiä tyttöjä ja vetää pää sekaisin huumeilla. Jos hyvin käy, saat vielä siltä puukosta kun kävelet kadulla koska allahuakpaar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että joka ikinen Suomen kansalainen voi kouluttautua hyväpalkkaisiin ammatteihin ja ansaita vähintään saman verran, kuin sinä. Ihan joka ikiselle se on mahdollista ja ihan joka ikiselle on luvassa oven takana se työpaikka. Kettuakos täällä sitten riidellään, kerran jokaiselle on luvassa se hyväpalkkainen ammatti, eli rahaa pitäisi sataa ovista ja ikkunoista!
Olen pahoillani, mutta koulutuksesi on saattanut mennä hukkaan.
kylläpä oli tyhmä aloittaja provosoijja. aivotoiminta on nolla ja jonkun täytyy täyttää se pääkoppasi, korjaus kaikukoppasi.
me voitaisiin leikata teiltä munat?