Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela romahdutti mun tulot kun leikkasi perustoimeentulotukea kaiken järjen vastaisesti. Ei ole enää varaa ruokaan kuin hetken aikaa...

Mulla vuokra ylittää heidän asettamansa "maksimin", ja sanoivat että mun pitää osoittaa liitteillä hakevani halvempaa asuntoa. Lähetin heidän pyytämänsä liitteet, ja SILTI he leikkasivat tukeani 180e. Sanoivat että "Asunnonhaku ei ole tarpeeksi aktiivista" MITÄ ihmettä? Minähän toimitin kaikki heidän pyytämänsä liitteet???

Tämä on aivan kestämätön tilanne kun ruoan hinta on noussut niin valtavasti että elin täysin kädestä suuhun ennen tuota leikkaustakin...Kohta siis ei ole enää varaa ruokaan.

MITÄ TEEN? Muita samassa tilanteessa olleita???

Huutelijoille tiedoksi jo etukäteen; Haen töitä koko ajan.

Kommentit (204)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna leikataan lisää asumistuesta. Ota tämä huomioon uuden asunnon vuokrassa.

Ja jos nyt vuokra on edullisempi, vuoden päästä sitäkin on nostettu.

Siinäpä se. Taas menee yli normin, ja taas tulee "kohtuullistamis"kehoitus. Ei indeksikorotuksia, ei normintarkistuksia. 

Muuta siis vuoden välein, tai tyydy leikkauksiin.. Sehän tuleekin halvaksi. 

Eipä tuossa tosiaan järkeä ole

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä liitteitä?

Todistuksia asunnonhausta. Siitä että aktiivisesti haen asuntoa eri paikoista. Kela itse määritteli mitä se haluaa minun lähettävän, ja sitten lähetin ne. PDF-dokumentteja, kuvakaappauksia esim.

Sitten kun olin lähettänyt Kelan pyytämät dokumentit, niin se sanoi silti että "asunnonhaku ei tarpeeksi aktiivista"; WTF

Ja lisäksi Kela sanoi että vuokraovessa on ilmoitettuna asuntoja, niin "asuntoja on paikkakunnallasi tarjolla"...Ööh, samalla logiikalla jokaiselta työttömältä voisi evätä työttömyystuen, jos mollissa on edes yksi paikka auki samalla paikkakunnalla???

No oletko hakenut niitä vuokraoven asuntoja?

Olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣😂🤣

Kadulle vaan köyhä🤣🤣

Poista itsesi ankka.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnonhaussa pitää näkyä, että hakee tietyn hintaluokan alle jäävää asuntoa, muita toiveita ei saa olla edes alueista isossa kaupungissa.

Olen asettanut hakujeni ylävuoraksi 715e

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet pitkäaikaistyötön, kun olet noin raitis? Mikä sinussa on vikana?

Siksi koska työnantajat eivät ole palkanneet minua.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei sulle ap kelpaa mikään asunto. Kerropa nyt ,millainen asunto ja missä sinulle kelpaisi.

Kelpaa, ja koko ajan haen halvempaa asuntoa. Vuokran yläraja 715e.

Vierailija
107/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et mene seksillä elämässäsi eteenpäin? Ei meillä kaikilla ole muuta mahdollisuutta. 

Vierailija
108/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lipsahti valhe. Et hae koko aikaa, kun tännekin kirjoitit.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on maksettu ylimääräistä tukea, joten tukiasi ei olla leikattu. Itsekin voit tehdä aika paljonkin sen eteen että tulet toimeen sillä rahalla mitä käyttöösi saat. 

Olen saanut laissa määritellyn perustoimeentulotuen 587e/kk, ja nyt sitä ollaan leikkaamassa. En ole saanyt ylimääräistä.

Vierailija
110/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei sulle ap kelpaa mikään asunto. Kerropa nyt ,millainen asunto ja missä sinulle kelpaisi.

Suomessa on tuollaisia asuntoja 7364 kappaletta. Joten turha marista.

Vierailija
111/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene TÖIHIN loinen!!!tnan pummi kerjäläinen,tai yritä jtn äläkä ruikuta,äitisikin häpeää sua.

Vierailija
112/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et mene seksillä elämässäsi eteenpäin? Ei meillä kaikilla ole muuta mahdollisuutta. 

Kauppatavara ei ole myyntikunnossa.

Pituuteni on ok normaali 1.60cm, mutta painoa on kertynyt viimeisimmän Aino-jäätelö/ sipsikuurin sellaiset 175kg.

Saamari, kun jätskiä menee päivässä sangollinen ja sipsejä mutustelen päivässä sellaiset 10 pussia (Maxi-koko)

Vierailija
113/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet pitkäaikaistyötön, kun olet noin raitis? Mikä sinussa on vikana?

Siksi koska työnantajat eivät ole palkanneet minua.

Ja se on sun oma syy. Mitä et käynyt ammattikoulua.

Vierailija
114/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuteni on ok normaali 1.60cm, mutta painoa on kertynyt viimeisimmän Aino-jäätelö/ sipsikuurin sellaiset 175kg.

Saamari, kun jätskiä menee päivässä sangollinen ja sipsejä mutustelen päivässä sellaiset 10 pussia (Maxi-koko)

HYI!!! Turn OFF!!!!!!

Vierailija
115/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tuollaisia asuntoja 7364 kappaletta. Joten turha marista.

Mollissa on 25 000 vapaata työpaikkaa, joten miksi meillä on yhtään työtöntä?

Täysin sama, ja invalidi, logiikka.

Vierailija
116/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mega, eikä maxi. 

Vierailija
117/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä trollit toimivat huonommin nyt, kun ap rekkasi nimimerkin 🙂

Vierailija
118/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela romahdutti,kuules nyt...kuuntele ja lue! Sannasi &äitisi romahdutti kun pääsit jalkojen välistä putkahtamaan ulos loinen.

Vierailija
119/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kela romahdutti mun tulot kun leikkasi perustoimeentulotukea kaiken järjen vastaisesti. Ei ole enää varaa ruokaan kuin hetken aikaa."

Kyllä ne päätökset tekee ylemmät instanssit kuin Kelan työntekijät. Ei heillä ole valtuutuksia leikata eikä romahduttaa, he ovat ytössä Kelalla ja työtään tekevät. Luulisi tuon tyhmimmänkin tajuavan.

Osoita valituksesti sinne missä näistä on päätetty ja toimeen pantu.  Kelan työntekijä ei voi alkaa jakaa rahaa oman mielensä mukaan eikä säälistä. Se on kohta entinen työpaikka.

Vierailija
120/204 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V ttu kuole pois. Meitä muita ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme