Kela romahdutti mun tulot kun leikkasi perustoimeentulotukea kaiken järjen vastaisesti. Ei ole enää varaa ruokaan kuin hetken aikaa...
Mulla vuokra ylittää heidän asettamansa "maksimin", ja sanoivat että mun pitää osoittaa liitteillä hakevani halvempaa asuntoa. Lähetin heidän pyytämänsä liitteet, ja SILTI he leikkasivat tukeani 180e. Sanoivat että "Asunnonhaku ei ole tarpeeksi aktiivista" MITÄ ihmettä? Minähän toimitin kaikki heidän pyytämänsä liitteet???
Tämä on aivan kestämätön tilanne kun ruoan hinta on noussut niin valtavasti että elin täysin kädestä suuhun ennen tuota leikkaustakin...Kohta siis ei ole enää varaa ruokaan.
MITÄ TEEN? Muita samassa tilanteessa olleita???
Huutelijoille tiedoksi jo etukäteen; Haen töitä koko ajan.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä teet?.. Hilaat tietysti itses narun jatkoksi.. Loppuu samalla toi jatkuva kitinä ja rutina..
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan netissä tällaista? Onko sulla paha olla?
Totaali tympiintyminen ton yhden ja saman ruikuttajan ulinaan. Pelkkää kitinää ja rutinaa mutta mikään annettu neuvo eikä ohjeistus ole tarpeeksi mieluinen että sen voisi toteuttaa vaan aina löytyy jotain vikaa jne. Rajansa kaikella. Myös tuolla turhanpäiväisellä narinalla. Kukaan tuskin hänelle joka kuukausi tulee kaivamaan omasta pussistaan ylimääräistä kuvetta, sinäkään, jotta pärjäisi kunnes löytää töitä mikä tuon tapauksen historialla tuskin tulee tapahtumaan ikinä.
Huomasitko että minä (aloittaja) kirjoitin tuon viestin? Miksi puhut minusta kolmannessa persoonassa?
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä teet?.. Hilaat tietysti itses narun jatkoksi.. Loppuu samalla toi jatkuva kitinä ja rutina..
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan netissä tällaista? Onko sulla paha olla?
Totaali tympiintyminen ton yhden ja saman ruikuttajan ulinaan. Pelkkää kitinää ja rutinaa mutta mikään annettu neuvo eikä ohjeistus ole tarpeeksi mieluinen että sen voisi toteuttaa vaan aina löytyy jotain vikaa jne. Rajansa kaikella. Myös tuolla turhanpäiväisellä narinalla. Kukaan tuskin hänelle joka kuukausi tulee kaivamaan omasta pussistaan ylimääräistä kuvetta, sinäkään, jotta pärjäisi kunnes löytää töitä mikä tuon tapauksen historialla tuskin tulee tapahtumaan ikinä.
Huomasitko että minä (aloittaja) kirjoitin tuon viestin? Miksi puhut minusta kolm
Ei jaksa kiinnostaa.. Mene töihin tai hirtä ittes.
Hyi mitä kommentteja täällä on. Nyt ihan oikeesti sairaat paskat.
Muista kirjoituksesi kun todennäköisesti vanhana sairastut ja joudut hakemaan Kelan tukia. Sairaalassa loikoilu ei ole mitään halpaa hupia.