Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys joka paljasti miehen pettämisen?!

Vierailija
08.08.2024 |

Nyt tarvittaisiin teidän ajatuksia. Olen siinä tilanteessa että epäilen mieheni pettävän minua naisen kanssa joka käy samassa paikassa harrastamassa. Ovat olleet jo muutaman vuoden kavereita, treenaavat samoissa tiloissa. Viestittelevät välillä, ovat jutelleet kuulema vähän kaikesta jne. Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä. Nyt kuitenkin sattui tämmöinen tapahtuma täysin yllättäen ja minusta kyllä kuulostaa aika pahalta.

Pukukopeilla eräs miehen puolituttu kaveri jota vain harvemmin on harrastuksessa nähnyt kysyi näin mieheltäni. Onko toi "Sari" muuten sun vaimo?! Tarkoitti naista jonka kanssa mieheni viestittelee ja jota näkee siellä paikassa missä olivat. Mieheni oli mennyt ihan vaikeaksi ja naurahtanut väkinäisesti ja alkanut selittää sille miehelle kuinka ovat vain kavereita ja välillä samoja treenejä tekevät. Monta minuuttia jatkanut selittelyä. Ei ollut sanonut että joo on mulla vaimo mutta ei se ole "Sari". Mitä ajatuksia herättää?! Mun mielestä ei ketään ihan pienestä luulla toisen puolisoksi ja tuo selittely oli liikaa? Ja miksi mieheni ei kysynyt että mistäs sinä nyt sellaista olet saanut päähäsi?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko mieheesi? 

Vierailija
2/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

En enää. Ennen luotin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku toinen?

Vierailija
4/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

No eikö siinä tapauksessa ole samantekevää pettääkö miehesi vai ei? Luottamus on mennyt eikä suhteella ole tulevaisuutta. Vai ajattelitko jatkaa suhteessa sellaisen miehen kanssa, johon et luota?

Vierailija
5/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Miksi olet yhdessä ihmisen kanssa johon et luota?

Vierailija
6/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Eikö asia ole sitten sillä selvä? 

Vierailija
7/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista kysymystä. Oli toinen nainen tai ei, niin vastaus on kieltävä. Kuitenkin, mitä hyökkäävämpi ja tunteet pinnassa tuleva EI on, sitä todennäköisemmin pettää. Varsinkin, jos tulee vastahyökkäys ja kääntää keskustelun sinuun.

Vierailija
8/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Luota vaistoon, jos tuntuu, että jotain on meneillään, niin silloin yleensä on. 

Vierailija
9/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jo niin paljon epäkunnioitusta, että laittaisin eron vireille. Valehtelu ja toisen naisen kanssa hengailu, oikeastaan ihan sama kuinka pitkälle ovat menneet.

Vierailija
10/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Tämä on kyllä niin totta! Meillä on yhteistä taivalta takana yli 20 vuotta eikä ennen ole luottamuksessa ollut ongelmia. Olen nyt vähän uuden äärellä. En tiedä mitä teen ja mitä ajatella.  ap

Vierailija
11/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset tarinat vahvistavat ajatustani siitä, että miehiin ei kertakaikkiaan voi luottaa.

Vierailija
12/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hämmentävä kysymys, myös silloin, jos ei ole suhdetta.

Vierailija
13/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko mieheesi? 

Tämä on kyllä niin totta! Meillä on yhteistä taivalta takana yli 20 vuotta eikä ennen ole luottamuksessa ollut ongelmia. Olen nyt vähän uuden äärellä. En tiedä mitä teen ja mitä ajatella.  ap

Olet jo iso tyttö ja tiedät hiton hyvin mitä sinun pitäisi tehdä. 

Vierailija
14/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä eli olette nelikymppisiä.

Nelikymppisenä monet miehet hommaavat salarakkaan, koska saavat neljänkympin kriisin. Usein sitä omaa parisuhdetta on silloin takana just noin 20 vuotta.

Tämä on käynyt mulle ja parille kaverillenikin.

Eniten eroja tapahtuu ikävälillä 40 - 50, kun pitkä parisuhde alkaa väljähtyä, tuntua tylsältä itsestäänselvyydeltä ja siihen samaan syssyyn tulee ihmisen luontainen ikäkriisi.

Vierailija
15/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tyypilliseen tapaan keskityt taas ihan vääriin asioihin. 

Vierailija
16/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että se pettää. 

Vierailija
17/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennätkö vähän?

Vierailija
18/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Sari muuten sun vaimo -kysymys paljastaa sen, että mies on käyttäytynyt tämän Sarin kanssa, kuin hän olisi miehen vaimo. Eli ehkä kysyjä on nähnyt halailua, käsi kädessä kävelyä, pussailua, hymyjä jne.

Vierailija
19/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennätkö vähän?

Mies on muuttunut tänä aikana valtavan paljon ja alkanut valehdella. Jäänyt kiinni valheistaan ja väittänyt että olen itse päästäni sekaisin ja muita ilkeyksiä sanonut. En kuitenkaan ole saanut miestäni kiinni pettämisestä.

Asialla ei voi tehdä mitään kun mies ei ole jäänyt kiinni pettämisestä.🤷

Vierailija
20/137 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olit siellä miesten pukutiloissa seuraamassa keskustelua? Taas joku tarina vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan