Te palstailette ja koukututte Av:lle koska ette oikeastaan halua yksinoloa. Ette vaan ole tajunneet tätä. Se on paras myöntää tämä fakta!
Te palstailette ja koukututte Av:lle koska ette oikeastaan halua yksinoloa. Ette vaan ole tajunneet tätä. Se on paras alkaa myöntää tämä fakta!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5691172/muita-jotka-eivat-tarvitse-yksi…
Muita, jotka eivät tarvitse yksinoloa? Pärjään yksin ja viihdyn yksin, mutta en tarvitse sitä.
Kommentit (37)
Jos joku asia ei ole kiellettyä, se ei silti ole oikein, eikä hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan on kiva vittuilla muille ihmisille
Harmi, ettå kukaan ei ota sua vakavasti
Olenko sanonutkaan että pitäisi? Ihan niinkuin täällä olisi paljon vakavasti otettavaa tekstiä muutenkaan.
Mikä sun arvo sitten on elämässä, jos sanot itekkin ettei sua pidä ottaa vakavasti. Sanot, että sun arvo on sama kun sun jutuilla eli nolla
Jos sun mielestä elämän arvon määrittelee se, mitä kirjoittaa vauva-palstalla niin suosittelen harkitsemaan sinun arvojasi uudestaan ja menemään suljetulle kulkematta lähtöruudun kautta. Onko sulla muuta elämää edes kuin notkua täällä?
Sun jutut ei merkkaa mulle mitään. Sä oot nothing. Sulla ei ole mitään valtaa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan on kiva vittuilla muille ihmisille
Harmi, ettå kukaan ei ota sua vakavasti
Olenko sanonutkaan että pitäisi? Ihan niinkuin täällä olisi paljon vakavasti otettavaa tekstiä muutenkaan.
Mikä sun arvo sitten on elämässä, jos sanot itekkin ettei sua pidä ottaa vakavasti. Sanot, että sun arvo on sama kun sun jutuilla eli nolla
Jos sun mielestä elämän arvon määrittelee se, mitä kirjoittaa vauva-palstalla niin suosittelen harkitsemaan sinun arvojasi uudestaan ja menemään suljetulle kulkematta lähtöruudun kautta. Onko sulla muuta elämää edes kuin notkua täällä?
Hihi, joku tais ottaa mun jutut vakavasti🤭
Vierailija kirjoitti:
Sun jutut ei merkkaa mulle mitään. Sä oot nothing. Sulla ei ole mitään valtaa minuun.
Mitä juna sanoo...
Ihmisen suurin arvo on se, kuinka kohtelee kanssaeläjiään. Muut ihmiset, luonto, eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Hihi, joku tais ottaa mun jutut vakavasti🤭
Yhtä vakavasti kuin Orpon tunnin junan. Eli yksi iso vitsi.
Haluat olla energiasyöppö. Haluat, että työntekijä koukuttuu palstaan ja lopettaa työn teon ja siirtyy täysin työttömäksi. Sitten voit poimia kortistosta sen kaikista köyhimmän ja epätoivoisimman, nakittaa töihin mihin haluat eli valtiolle, vetää kämpän alta ja siirtää asumaan jonnekin Itä-Helsinkiin maantasolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi haluat olla aggressiivinen? Jos asiat ovat huonosti, pitää hakea apua, eikä lisätä pahoinvointia muille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen suurin arvo on se, kuinka kohtelee kanssaeläjiään. Muut ihmiset, luonto, eläimet.
Ei vaan se, kuinka paljon lisäarvoa hän tuottaa.
Tietenkin. Palstailu ja somen seuraaminen ovat minulle pelkkää aidon elämän korviketta.
Vierailija kirjoitti:
Olet turta ja verta vihreää. Kateuden kalkkia puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi haluat olla aggressiivinen? Jos asiat ovat huonosti, pitää hakea apua, eikä lisätä pahoinvointia muille.
Teen mitä haluan tässä elämässä ja Yleisradio voi haistaa pitkän paskan!
Vierailija kirjoitti:
Täsmätietoa.
Linkki ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Palstailu ja somen seuraaminen ovat minulle pelkkää aidon elämän korviketta.
Mikä estää elämästä oikeasti? Elämä on aika pitkälti sitä, mitä sinä heijastat ja teet.
Siinä tapauksessa toivon, että sinä teet sen ensin.