Muita, jotka eivät tarvitse yksinoloa?
Pärjään yksin ja viihdyn yksin, mutta en tarvitse sitä. Parhaiten viihdyn muiden seurassa. Parisuhteessakaan en tarvitse mitään omaa aikaa, ainakaan yksin. Ihan outo ajatus, kun joillain alkaa 'toisen naama ärsyttää'.
Työtkin sujuu parhaiten toimistolla avokonttorissa, yksin etänä on aika tylsää.
Kommentit (13)
Just painvastoin. Mina en tarvitse seuraa.
Et tarvitse yksinoloa? Mitä tarkoitat? Olet varmasti sietämättömän rasittava ripustautuja ympäristöllesi.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse yksinoloa? Mitä tarkoitat? Olet varmasti sietämättömän rasittava ripustautuja ympäristöllesi.
Missä kohtaa väitin ripustautuvani?
No kiva.
Mitä sitten, haluatko mitalin😇?
Vierailija kirjoitti:
No kiva.
Tuntuu vaan olevan melko harvinsista. Introvertit tuntuu nykyään olevan enemmistö. Väki jämähtänyt etätöihin, kimppakämpissä ei haluta asua, jne
Mullakaan ei ole koskaan ollut sellaista hetkeä että olisin kaivannut yksinoloa. Voi olla sekin kun olen yksin sinkkuna ollut vuosikausia, ja etäsuhteissa joissa ollut pitkiä taukoja tapaamisissa, niin sitten kun välillä olen samassa tilassa niin ei ahdista vaikken puoleen vuoteenkaan olisi hetkeäkään yksin. Mä ehdin sitten taas kohta kun palaan kotiin.
Nytkään en ole viikkoihin edes nähnyt yhtään ihmistä, kun en ole käynyt kaupassakaan.
Tämäkin näkökulma on kiinnostavaa kuulla/lukea. Haluaisin ymmärtää paremmin millaista on kun haluaa ja kykenee olemaan muiden kanssa jatkuvasti.
Vierailija
Tuntuu vaan olevan melko harvinsista. Introvertit tuntuu nykyään olevan enemmistö. Väki jämähtänyt etätöihin, kimppakämpissä ei haluta asua, jne
Olet väärässä tai haluat ehkä vain ärsyttää...
Menet minne vaan, niin ihmisiä ölisee isoissa porukoissa.
Minä taas en ymmärrä sellaisia.
Ja fakta on myös se, että joukossa tyhmyys tiivistyy.
Avokonttorit ovat kaiken pahan alku ja juuri. Siihen asti pidin sinua symppiksenä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Avokonttorit ovat kaiken pahan alku ja juuri. Siihen asti pidin sinua symppiksenä. Ei jatkoon.
Onko sulla joku keskittymisen vaikeus, vai miksi et pysty tekemään töitä, jos samassa tilassa muitakin?
Vierailija kirjoitti:
No kiva.
No kiva. Ei se halua mitalia. Se haluaa muuttaa mun luokse. Onks muuttokuorma jo tilattuna tai edes suunnitelmissa?
Ihmiset eivät tajua että tämä on juuri se syy miksi ne palstailee ja koukuttuu tänne - EIVÄT HALUA YKSINOLOA OIKEASTAAN.
Up?