Mitä teillä tänään kahvin kanssa ?
Tein vuosien vuosien jälkeen köyhiä ritareita. Kermavaahtoa ja murskattuja tuoreita vadelmia päälle + hyvää kahvia, ai että arjen pienet jutut on ihania.
Kommentit (220)
Alouttaja on hirveä läski. Kateellinen kun muiden ei ole pakko syödä noin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää mitään kahvia juo.
Toki, parasta saa kun itse jauhaa pavuista. Näin meillä.
Kuinka joku viitsii survoa itseensä tuollaista täyttä moskaa. Itse syön vaikka ruisleivän.
Ostin mammuttimarkkininoilta kanelikierrepullaa. Kohta kahvit uuttoon ja pullan mussutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään,olen normaalipainoinen.
Meinaatko että pullakahvittelijat eivät enää mahdu ovesta ulos?
Sairaita ne ovat tavalla tai toisella. Vertaisin täysin alkoholistiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku viitsii survoa itseensä tuollaista täyttä moskaa. Itse syön vaikka ruisleivän.
Onko sinulla sen ruisleivänkään päällä muuta kuin tekarit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään jotenkin erityinen päivä?
ON,Joka päivä on erityinen kun hengissä herää.
Laihduttaisit, niin loppuisi ne kaikki vaivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on tekarit? Jotain teetäkö?
95% palstalaisista ei edes ole varaa ostaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vasta köyhä olet, jos pidät kahvia kalliina. Varmaan menet kahvilaankin oman termospullon kanssa.
Ei tarvitse olla mitään kahvin kanssa, pelkkä kahvi riittää ja paino pysyy normaalin rajoissa.
Eipä ollut mitään. Tai olisi ollut minjäätelöpuikkoja pakkasessa, muttei tehnyt mieli.
Köyhätritarit kuulostaa kyllä hyviltä! Voisi viikonloppuna tehdä.
Kohta kaffettia & jääteliä omalla terassilla auringon paahteessa :)
Elämä omakotitalossa on mukavaa ja nautinto, varsinkin näin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
95% palstalaisista on kelan elättämiä demariakkoja, joten korrelaatio tuon kanssa on hyvin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vain saa staiset ja ahneet vanhukset syö pullaa tai mitään muutakaan kahvin kanssa!!
Miksi sitten on konditorioita ja kaupoissa kahvileipätarjontaa jos vain vanhukselle. Olisi varmaan aika pieni valikoima. Juhlissa ei kahvia tai täytekakkuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se vetää huulen päälle ja imeskelee ikeniä, menis pois paskiainen. Ei halua mitään näistä kivoista kahvileivistä,mutta lukee kuitenkin innolla vaikka aihe ei häntä kosketa, ihme hilluja
Pelkkää kahvia juon joka päivä. Herkuttelen kyllä jos tekee mieli n. 1-3/krt viikossa.
Aamulla aina cappuccino ja croisantti. Loppupäivän juon vihreää teetä.
Siivu briossipitkoa, ostin Lidlidstä pari pitkoa, siivutin ja pakastin. Luxuksen saa sivelemällä hyvää hilloa päälle.