HS ARTIKKELI: anssi kelaa kutsuttu rumaksi..missä todisteet?
En löytänyt anssin insta sivuilta kommentteja joissa sanotaan: olet anssi ruma
Kommentit (40)
Ai siitä että on kutsuttu rumaksi vai että on ruma?
Anssi ei ole ruma.
Mutta tuo on rumaa, ettei uskota toisten kokemuksia jos ei itsellä ole samanlaisia. Ei hän varmaankaan niitä julkisia vittuiluja näytille jätä ja varmaan yksityisesti niitä myös saa
Kuka on ruma?
Pitäisi kieltää lailla mokoma sana.
Samoin komea.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Mutta tuo on rumaa, ettei uskota toisten kokemuksia jos ei itsellä ole samanlaisia. Ei hän varmaankaan niitä julkisia vittuiluja näytille jätä ja varmaan yksityisesti niitä myös saa
Anssin instassa ei ole yhtään haukkuma viestiä
Eikö ole outoa?
Anssi sai ilmaista mainosta levylleen
Tästö iloisena poisti
Sen yhden haukkumaviestin instastaan.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Miksi HS artikkeli?
Näyttää siellä rahaa vastaan miten on loukattu?
Me pelätään
Anssi haastaa meidät oikeuteen..
Jopa vakioistaja pelkäää
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Oletko sinä ruma?
Ap
Äh..pitäkää anssinne..
Hyvää levymyyntiä anssille!
Estä takatukka sana kommentoinnissa
Myös se että on julkkis aiheuttaa kommentointia.
Taviksen rumuus ei ketään kiinnosta:)
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Minun henk koht aloituksiani kutsutaan valheiksi ja minua rumaksi tällä palstalla, koska olen yli 50 vee täti.
Anssi kaikki yli 50 vee on setämiehiä.
Hyväksy asia, älä ulise hesarille.
Ap
Hesarin rima on nykyään niin alhaalla ettei taida enää alemmas päästä. Faktoina jutuissa esitetään mikä tahansa mitä haastateltu sattuu lausahtamaan ilman minkäänlaista faktantarkistusta, kontekstia tai muutakaan jolla asian merkitystä harkittaisiin ennen julkaisupäätöstä, tai miten toimittaja saa sen laudahduksen väännettyä jos haastateltu ei osaa itse sanoa mitään riittävän kärjistettyä.
Sitten ollaankin suoraan siinä vaiheessa että jotakuta syytetään tuosta artikkelissa esitetystä väitteestä joka saattaa siis olla joko mielipide tai ihan täyttä soopaa ja vaaditaan selityksiä, eroja ja anteeksipyyntöjä.
Ei ihme että valta nousee toimituksella päähän, tai pissa.
MIKSI ANSSI KELA EI KIINNOSTA KETÄÄN
Ulkonäkö?
Ikä?
Musiikki?
Ainakaan mammoja ei kiinnosta vaikka tätejä ovatkin eli anssin ikäluokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Eikö ole outoa?
Kommentit voi poistaa jos ne ovat sääntöjen vastaisia.
Anssiiiii
Voi ei..olet komea..usko nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Eikö ole outoa?
Kommentit voi poistaa jos ne ovat sääntöjen vastaisia.
HESARISSA JUTTU :anssia kutsuttu rumaksi
Koska ei ole..niin minun silmissäni anssi valehtelee..yhtään nimitystä ei ole saitilla
Huomiohuoraus/säälikää/ostakaa sedältä levy
Missä todisteet?
HS valehteleeko antti????
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole ruma.
Minä en usko kokemuksiin
Mitään todisteita ei ole
Voiko kuka vaan soittaa hesariin ja
Itkeä: minua pidetään rumana
Häpeäisi
"Hesarin rima on nykyään niin alhaalla ettei taida enää alemmas päästä. Faktoina jutuissa esitetään mikä tahansa mitä haastateltu sattuu lausahtamaan ilman minkäänlaista faktantarkistusta, kontekstia tai muutakaan jolla asian merkitystä harkittaisiin ennen julkaisupäätöstä, tai miten toimittaja saa sen laudahduksen väännettyä jos haastateltu ei osaa itse sanoa mitään riittävän kärjistettyä."
Tämä vaatimus vaihtelee hassusti aina riippuen asiasta. Välillä pitäisi olla loputon faktantarkistaja ja sitten taas välillä ihan vain neutraali tiedon välittäjä joka kertoo asiat toteavasti tyyliin "Anssi kela kertoo että häntä haukutaan rumaksi" ilman mitään omaa kommentointia suuntaan tai toiseen.
Siis onko hesarilla todisteet?
Somessa kehutaan
Komeaksi
Rohkeaksi
En löytönyt yhtään nega kommenttoa
????????