Mikä sinua ilahdutti tänään?
Kerro tähän joku hyvänmielen uutinen päivästäsi, iso tai pieni. Josko olisi yksi ketju, jossa ei riidellä ja jossa olisi positiivisia asioita :)
Aloitan. Sain tänään vihdoin lasten vaatekaapit siivottua ja isot kasat liian pieniä katsottua pois. Olen vitkutellut asian kanssa keväästä, koska kaapit on kuin pommin jäljiltä. Tuli niin hyvä mieli, nyt sekin on vihdoin tehty ja kiva aloittaa arki kun edes yksi kohta kämpästä on hetken järjestyksessä.
Kommentit (96)
Saimme eilen tuliaisiksi ämpärillisen mustikoita. Olen niin onnellinen! Tänään puuron päällä niitä ja loput laitettiin pakkaseen. Mikä mahtava idea tuoda marjoja.
Kiva kun on yksi ketju missä on tavallisia arjen iloja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasikkavälitys oli hakenut kuusi vasikkaa pois. Ilahduttavaa siksi, koska yksi vastenmielisimmistä töistä on vasikoiden juottaminen. Aamulla oli 10 juotettavaa, illalla vain neljä.
miksi se on vastenmielistä?
vasikoiden juottaminen kuulostaa niin söpöltä, mutta minulla ole mitään todellista käsitystä maatilan töistä.
Koska se on välillä yhtä hullunmyllyä. Neljä ämpäriä, yhdessä ryhmässä kuusi vasikkaa. Ensin juotat neljä ja yrität pitää kaksi muuta poissa tuteilta. Haet kahdelle ilman jääneelle annokset ja yrität pitää neljä jo juotettua poissa tuteilta. Sitten haet taas uuden annoksen toisen ryhmän neljälle vasikalle ja jäät seuraamaan että kaikki saavat tasaisesti juotavaa, koska nopeimmat yrittävät ryövätä hita
Hauska tämä vasikkahomma, tuntuu kiinnostavan monia.
Ihan vähän aikaa pihalla voi virkistää kummasti. Pieni aurinko ja kasvin heiluminen. Jos on liian kuumaa kävelylenkkeillä kauemmas. Odotan illalle shamaanin videota, onko jotain uutta asiaa.
Valitsin viime syksyn alesta pörriäisiä houkuttelevia perennoja ja ne selvisivät talvesta. Ja todella houkuttelevat kaikenlaisia ötököitä. Juon pihalla kahvia ja katselen perhosia. Koitan jättää koulun ja harrastusten alkuhässäkän hetkeksi taka-alalle ja nauttia kesäpäivän auringosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nuori nainen bussissa. Sillä oli kesämökki päällä ja sen rinnat olivat niin pystyt ja ihanat, että meinasin kuolla siihen paikkaan. Näkyi siis hänen rintojensa muoto hyvin, ja yläosa tisseistä lähes nänneihin asti!
Kesämekko, ei mökki! Hemmetin autocorrect 🤣
Kallu-kulta, sen saa pois käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kantarelleja!
Kanttarelleja.
Rakkaani suuteli minua hellästi. Minäkin Häntä.
Lapset meni pitkästä aikaa nätisti nukkumaan. Ei ramppaamista tai riitaa.
Oli ihana merenrantapiipahdus hyvässä seurassa töiden jälkeen :)
Tuosta vasikoiden juottamisesta.
Ite taasen tykkään siitä ja alkaa aina itkettää kun ne vasikat lähtee pois. Ne on niin söpöjä.
Tänään ei ole niin kuuma päivä. Jaksoin taas paremmin tehdä kotihommia.
Se, että lapsi pääsi koekuvauksiin ja on siitä ikionnellinen. On harrastanut teatteria pitkään ja nyt pääsi jatkoon tässä haussa. Toisen ilo tarttuu!
Sain siivottua pitkästä aikaa.