Mikä sinua ilahdutti tänään?
Kerro tähän joku hyvänmielen uutinen päivästäsi, iso tai pieni. Josko olisi yksi ketju, jossa ei riidellä ja jossa olisi positiivisia asioita :)
Aloitan. Sain tänään vihdoin lasten vaatekaapit siivottua ja isot kasat liian pieniä katsottua pois. Olen vitkutellut asian kanssa keväästä, koska kaapit on kuin pommin jäljiltä. Tuli niin hyvä mieli, nyt sekin on vihdoin tehty ja kiva aloittaa arki kun edes yksi kohta kämpästä on hetken järjestyksessä.
Kommentit (96)
Tänään ilahdutti mm. se, että on vähän viileämpää ja pilvistä. Voin selvästi paremmin kuin kuumalla ja jaksan innostua monista asioista.
Lapsi 11v. teki itsenäisesti koko perheelle pitsat ja salaattia. Ihan tulla valmiiseen pöytään ja nähdä lapsen ylpeys kun onnistui.
Tämän videon kommenteissa ollut "This is why aliens don't talk to us."
Mieheni (joka lähtee töihin aamulla todella aikaisin) oli töihin lähtiessään leikannut paperista kauniin sydämen ja laittanut sen mun puhelinkoteloon.
Ettei tarvitse mennä töihin.
Että on siisti keittiö. Ei muruakaan. Ei yhtään tiskiä. Siisti kylppäri myös.
Siivosin eilen.
Se, et kun heräsin ennen kuutta, voin nukkua keskellä päivää, jos mua huvittaa. Aina huvittaa ottaa tirsat.
Yksi kylän pääjehu-persu kyrvähti talousrikoksistaan ! JES !
Huomasin, että olen jo pidemmän aikaa voinut hyvin.
Tänään ei vielä mikään, tulin ketjuun inspiroitumaan.
Olen kesälomalla ja yli puolet jo kulunut, sain viime viikolla flunssan joka ei tunnu menevän ohi millään.
Joo joo, nyt voin hyvällä omallatunnolla katsella netflixiä ja syödä karkkeja, mutta kun mieli kaipaisi ulos, uimaan ja lenkille ja pyöräretkelle...
Olen hoitamassa 4 kk ikäistä lapsenlastani. Ihana pieni, hymyilevä olento :)
Äitinsä sai vähän omaa aikaa.
Yleensä meillä mies leikkaa ruohon, mutta tänään minä hoidin homman. Tämä ilahdutti meitä molempia!
Sain pestyä roskapöntön jäteauton käynnin jälkeen.
Aaltoileva vilja, teiden varsilla äestettiin, puitiin yms. Hassuteltiin veljen kanssa, kun vein häntä kyydissä autolleen. Ihan(a) pöhkö pikkuveli🤭
Punaisena hohtavat puolukat, isot. Äsken satoi, taidan jatkaa keräämistä huomenna.
Keitänpä päiväkaffet, kudon karjalaissukkaa🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantarelleja!
Kanttarelleja.
On oikeasti kantarelli eli keltavahvero. Sana ei tule sanasta kanta, niinkuin kantapää, vaan ranskankielen sanasta chantarelle.
Tämä tarina tuli sunnuntaina Kysymys vai vastaus- ohjelmassa radiosta, on opettavainen ohjelma, suosittelen
Kun sain itkettyä. Pitkään ollut lukossa, en ole saanut surun möhkälettä purkautumaan rinnasta. Kyyneleet kevensi oloa ja selkeytti mieltä.
Kävin lähi kirkolla lounaalla, hyvää kanakeittoa oli.
Elämä!