Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Olette alkanut tapailla naista. Kuulette hänestä vakavan juodun, niin lopetatteko suhteen vai selvitättekö juorun todenperäisyyden

Vierailija
07.08.2024 |

Aloin seurustella miehen kanssa. Hänen ex-naisystävänsä pani liikkeelle perättömiä mainettani vahingoittavia juttuja. Mies jätti minut selvittämättä juttujen todenperäisyyttä

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän naisesta paljon, haluan uskoa hyvää hänestä ja yritän jotenkin selvittää pitääkö juorut paikkansa.

Jos olen vähän epävarma jo valmiiksi, en jaksa selvittää vaan pistän poikki.

Vierailija
2/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista, että mustasukkaist naiset ovat saaneet perättömillä juoruilla parisuhteen rikottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vakavailmeinen keskustelu naisen kanssa ja sen perusteella aletaan sevittämään tai jätetään nainen niille sijoille. Toisesta ihmisestä pystyy aika hyvin näkemään puhuuko totta vai ei, esim. ilmeet, sekä katsooko silmiin vai harhaileeko katse.

Vierailija
4/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selvittäisi. Itse kuulin juorun naisestani kun alettiin tapailemaan mutta en selvittänyt. Nyt mennyt kolmisen vuotta ja selvitin juorun. Totta oli mutta suhde kaatui muuhun enkä viitsi edes ottaa asiaa puheeksi kun muutenkin taitaa olla huono omatunto. Huijannut minua pidemmän aikaa pienistä asioista ainakin. Nyt ei enään selityksiä keksinyt ja oli saatava suhde poikki. Pieni kaupunki ja jutut liikkuu. Kerron kyllä eteenpäin että oppisi oleen avoin ja rehellinen alkumetreistä lähtien. Aikansa kun valehtelee eikä silmiin pysty katsomaan niin epäilykset herää. Hyökkäys paras puolustus. Eipä toimi aina 👍

Vierailija
5/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti selvitän asian ensin.

Vierailija
6/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11v suhde. Alkoi sillä et mua varoitettiin naisen olevan ihan h.....a

Otin selvää ja juorut oli pelkkää p......a lojaalein ja uskollisin ihminen ketä maa päällään kantaa.

Vierailija
7/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoru on perätön, etkö nosta syytettä kunnianloukkauksesta, koska juoru oli omiaan aiheuttamaan negatiivisen kuvan sinusta ja johti sen perusteella toimeen, jota ei muuten olisi tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi