Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 180e vuokran takia
Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut. Nyt kela leikkasi perustoimeentulotukeani 180e sen takia koska vuokra on iso.
Apua??? Ei nytkään meinaa riittää rahat ruokaan, MITÄ teen???
Kommentit (330)
Tämä aloittaja on käynyt sen hardcore vasemmisto indoktrinaatio myllynläpi. Todellisuus on hämärtynyt ja vuosikymmenten vasemmisto näkemys maailmasta ei vastaakkaan todellisuutta. Täytyy sukeltaa syvemmälle kaninkoloon tai myöntää tosiasiat.
Tämä on kyllä niin paska tilanne mihin tämä hallitus on ihmiset laittanut. Ap, minulla on paha olo sinun puolestasi ja muidenkin jotka ovat samassa tilanteessa. <3
"MINULLA ON IHAN RAVITSEMUSTERAPEUTIN TEKEMÄ RUOKAVALIO JOTA ON PAKKO NOUDATTAA ETTÄ LIHAS KASVAA JA JAKSAA!"
SULLAHAN EI OO VARAA SIIHEN RUOKAVALIOON, NIIN SYÖ KAURAA JA VEHNÄÄ KUTEN MUUTKIN KÖYHÄT.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin paska tilanne mihin tämä hallitus on ihmiset laittanut. Ap, minulla on paha olo sinun puolestasi ja muidenkin jotka ovat samassa tilanteessa. <3
Mitä sä ap:tä säälit. Ihan itse se on valintansa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää.
HALVEMPAA ASUNTOA EI SAA!
Tottakai saa. Ei välttämättä samasta kunnasta, mutta jostain aivan varmasti.
Jos et ole valmis muuttamaan kokonaan toiselle puolelle Suomea noin esimerkiksi, niin siinähän kärsit sitten.
Jos työ ei pidä paikkakunnalla, hittoako siellä loisit?
KERRO KUKA MAKSAA MUUTON TOISELLE PUOLELLE SUOMEA +2000€ MAKSAISI MUUTTO?!
Sinä tietysti, kuten me muutkin teemme. Toisekseen, sinulla tuskin on niin arvokasta omaisuutta, että kannattaisi muuttaa mitään tavaraa. Myyt torissa tai kirppikse
MINULLA ON MUMMOLTA PERITTYJÄ DESIGN HUONEKALUJA ARTEK YMS. EN NIISTÄ LUOVU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ap:tä säälit. Ihan itse se on valintansa tehnyt.
Eli kaikkien pitöisi olla valtion virastossa töissä? Muuten, miksiköhän Susanna Koski ei ole valtion virastossa töissä? Oma valinta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vitu loinen
Ettehän te antaneet työvuorojaan vaikka niitä pyysin. Sen sijaan tuli potkut siitä hyvästä.
Mitäpä jos kokeilisit jotain sinulle ennenkuulumatonta? Tulisit toimeen omalla työlläsi, etkä enää olisi vailla elätystä meiltä, jotka käymme työssä ja joille jää vähemmän käteen kuussa kuin sinulle, arvoisa pötköttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin hauskaa nyt. Lähti joku 35% kuukausittaisesta käyttörahasta...en oikeasti selviä enää tällä
Ap
Hahahaaa anna mun nauraa. Opettele pärjäämään tai hanki töitä. Kiittämätön.
Mulla on käyttörahaa kuukausittain nippanappa 300e/kk. Kiva käydä töissä ja maksaa sun elämä ja jatkuva valitus.
"MINULLA ON MUMMOLTA PERITTYJÄ DESIGN HUONEKALUJA ARTEK YMS. EN NIISTÄ LUOVU!"
NÄHTÄVÄSTI SUT HÄÄDETÄÄN VUOKRAVELKASI TAKIA DESING TAVAROINESI. VOIT MIETTIÄ SITTEN ASIAA UUDESTAAN PÄLLISTELLESSÄSI NIITÄ HUONEKALUJA PIHALLA ULKOSALLA.
Jos olisin loinen ja samassa tilanteessa, niin pitäisin pääni kiinni ja olisin tyytyväinen, että olen vuosia saanut 180e/kk ylimääräistä rahaa, jonka eteen en ole tehnyt yhtään mitään. Tyhmyyttään/laiskuuttaan ei tarvitse mainostaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin hauskaa nyt. Lähti joku 35% kuukausittaisesta käyttörahasta...en oikeasti selviä enää tällä
Ap
Pienempi asunto! Tiesit tämän aikoja sitten. Vuokrakämppiä on tosi paljon vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää.
Lapsiperheen tuet eivät voi olla noin pienet?
Olen yksinasuva vanhempi ihminen, saan asumistukea, sairauspäivärahaa ja toimeentulotukea vajaat 1200e/ kk. Pärjään hyvin, tosin rahaa ei paljon kulu, koska liikkuminen niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pienempi asunto! Tiesit tämän aikoja sitten. Vuokrakämppiä on tosi paljon vapaana.
KERRO MISTÄ SAA PK-SEUDULTA ASUNNON JOSSA VUOKRA ALLE 700€/kk ja ottaa luottotiedottoman, 3000€ vuokravelkaa ulosotossa ja työtön??!!
Vierailija kirjoitti:
"MINULLA ON MUMMOLTA PERITTYJÄ DESIGN HUONEKALUJA ARTEK YMS. EN NIISTÄ LUOVU!"
NÄHTÄVÄSTI SUT HÄÄDETÄÄN VUOKRAVELKASI TAKIA DESING TAVAROINESI. VOIT MIETTIÄ SITTEN ASIAA UUDESTAAN PÄLLISTELLESSÄSI NIITÄ HUONEKALUJA PIHALLA ULKOSALLA.
VUOKRAVELKA ON VANHASTA ASUNNOSTA JA ULOSOTOSSA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käytössä olevat rahat oli noin 550e, ja nyt ne on 370e. Josta pitää maksaa ihan kaikki bussilipusta ruokaan ja puhelinlaskuun!!
Ap
Mihin sinä työtön bussilippua tarvitset? Sotke fillarilla. Tai kävele. Aikaahan sulla on.
EI OLE VARAA FILLARIIN, MAKSAA YLI 500€ UUSI FILLARI!
osta fillari käytettynä
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista lähteä Kreikkaan tai Kreetalle töihin. Vuokrat halpoja vaikka palkka vain 1200.
työnteko ei kuulu tän kusipään valikoimiin vaan tuilla elely eli muitten työllä.
Etsi puoliso, joka elättää. Kaksi pärjää hallvemmilla kustannuksilla ja saatat jopa läytää työssä käyvän äiti teresan. Ai, mutta kun ely-toimiston pitäisi sekin puoliso nyhverölle järjestää.
Tai kimppakämppä neljälle tms.