Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 180e vuokran takia

Vierailija
07.08.2024 |

Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut. Nyt kela leikkasi perustoimeentulotukeani 180e sen takia koska vuokra on iso.

Apua??? Ei nytkään meinaa riittää rahat ruokaan, MITÄ teen???

Kommentit (330)

Vierailija
321/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene kauaa että ihmiset nousevat barrikadeille - hallituksen toimet jatkuvat kunnes tulee raja vastaan se on kerralla tapahtuva.

Vierailija
322/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 25 % lisää työttömiä tulee juuri niistä koksujen ja persujen äänestäjistä heillä palahtaa käämi kun ymmärtävät mitä ovat tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän syksyn hallituksen toimet kaatavat yrityksiä kuin viikatteella

Vierailija
324/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää. 

Mun käytössä olevat rahat oli noin 550e, ja nyt ne on 370e. Josta pitää maksaa ihan kaikki bussilipusta ruokaan ja puhelinlaskuun!!

Ap

Millä perusteella yhteiskunnan pitäisi maksaa sinun elämäsi?

Vierailija
325/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää. 

HALVEMPAA ASUNTOA EI SAA!

ELÄ HUUA! Muuta veneen alle niin säästät.

Vierailija
326/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä 1800 €/kk. Ei tarvitse itse maksaa tuosta kuin puhelinlasku.

Vierailija
327/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi-voi, eikö saa enää kaljaa ja tupakkaa? M E N E   T Ö I H I N .

Vierailija
328/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämänhallinta on noin pielessä niin saakin vähän kärsiä. Jotkut oikeasti köyhät ja ihan me työssäkäyvätkin joudutaan miettimään edullisempia vaihtoehtoja lähes joka asialla. Nämä Vauvalla rutisijat itkevät jonkun bussilipun ja salikortin perään. Ei käy pienessä mielessäkään, että tuollaisista asioista karsitaan ennen. Istutaan kotona ja odotetaan, että joku tekee ajattelun jne. puolesta. Itse ei voi tehdä. Ja aina syy yhteyskunnan!

Jep. Kyllä se pikkasen empatiapussukkaa tyhjentää, kun olen itse 20 vuotta tehnyt pienipalkkaista työtä, josta olen kaiken (esimerkiksi bussiliput työmatkoihini) maksanut palkastani. 

Ja sitten tulee joku, joka saa ENEMMÄN "kuukausirahaa" kuin minä ja silti valittaa, ettei rahat riitä enää yhtään mihinkään. 

Tosin tää ei selvästikään ole mikään normaalisti käyvä tyyppi ja saanee jotain keharieläkettä tolla isolla "kuukausirahallaan". Mutta silti. Miksi näiden kehveleiden sallitaan olevan normaaleiden asunnonvuokraajien raha-asioita sössimässä? 

Saanut jo aiemmastakin asunnostaan häädöt maksamattomien vuokrien takia ja sen takia ei saa uutta. Miksei näitä kehveleitä pakoteta asumaan heille tarkoitetuissa asuntoloissa, joita kuitenkin on? Miksi nää päästetään vapaaksi sotkemaan kaikkien muidenkin talous?

Joku tasa-arvo juttu taas tämäkin, että "kyllä pitää saada itse päättää ja itsemääräys-oikeus jne." Tuollaisella paapomisella nää just oppii vaatimaan enemmän. 

Vierailija
329/330 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta halvempaan.

Vierailija
330/330 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä se, miltä itsestäsi tuntuu ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi