Jos vaimo on vähänkin humalassa niin onko seksi aina raiskaus?
Hänhän ei ole siinä tilassa, että voisi sanoa mitä todella haluaa.
Kommentit (76)
Jos naisystävä on vähänkään humalassa, niin se alkaa heti vonkamaan seksiä ja läheisyyttä. Ite yritän olla etäinen ja esim. esittää nukkuvaa. Eipä tuo auta, tällöin emäntä alkaa lupaa kysymättä työntelemään sormiaan mun perseeseen ja läpsimään munille. Miten tässä pitäs miehenä nyt käyttäyä ettei hyväksi käyttäis humalaista naista ja ois raiskari?
Avovaimoni oli niin kännissä ettei muistanut vaikka pantiin yöllä kaksi kertaa. Ensin takaapäin ja tunnin päästä edestäpäin. Mistäpä minä sen olisin tiennyt kun oli olevinaan mukana panossa. Sperman määtästä sitten uskoi että on paljaalla pantu.
Sen päättää vaimosi, mutta jos tuotat pettymyksen vaikka kuukauden päästä, hän saattaa muuttaa mielensä. Seksi on miehelle venäläistä rulettia, jossa nalli syttyy hitaasti.
Minusta reiät ovat mukavan löysiä kun vaimo on sammunut. Voi myös taittaa monenlaisiin asentoihin kun sammunut ja rentoutunut. Liukkaria vaan ja kovaa jyystöä. Aamuisin vaimo on usein ihmeissään kun on täynnä siementä.
Tavallaan kyllä. Viinilasillisen jälkeen nainen voi haluta sellaista mitä ei oikeasti jälkikäteen ajateltuna haluaisikaan.
Tavallaan kyllä. Viinilasillisen jälkeen nainen voi haluta sellaista mitä ei oikeasti jälkikäteen ajateltuna haluaisikaan.
Totta helvetissä se on raiskaus! Miehet ovat sikoja, hyi! N25
Kyllä sammunutta vaimoa voi polkea, kuin tulpatonta mopoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kauniissa tapahtumassa toteutuu vihkikaavan "myötä- ja vastamäessä" kohta täydellisesti. Mies tukee vaimoaan siinä vastamäessä ja tiedoton vaimo miestään myötämäessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo on lahna, niin käytännössä siinä ei ole edes eroa, onko hereillä vai sammuksissa.
Nykyinen tyttöystävä sen sijaan on hyvinkin aktiivinen ja usein ratsastaa itselleen pari orgasmia minun päälläni ikään kuin alkulämmittelyksi.
Lain mukaan on eikä tarvitse sitä vähääkään juoda koska ilman todistusaineistoa kumpaakaan suuntaan oikeus on puolueellinen ja uskoo aina naista. Siksi on tärkeää löytää hyvä nainen ettei tarvitse tuommoisia miettiä.
Onneksi mun kanssani ei tarvitse miettiä tuollaista, koska en juo. Mutta siis onhan se periaatteessa raiskaus, koska vähänkään humalaiselta et saa luotettavaa vastausta/ suostumusta. Jos taas mies on itsekin ollut humalassa, niin sitten ei oteta alkomittareita esille, vaan ajatellaan, että suostumus on molemminpuolinen. Maalaisjärki auttaa näissä asioissa.
Itse en missään tilanteessa jää kahden naisen kanssa. Lähikaupassakin käännyn ovelta, jos huomaan olevani ainoa asiakas. Tuo on ainut keino välttyä perättömältä raiskaustuomiolta.
Totuushan kuitenkin on aina sama.
-
Nainenhan ei vain( 'jostain ihmeen syystä') ikinä
saa
..sitä isoa 'O':ta - ilman 'pientä määrää %:ja' veressä.
-
Fakta. Tosin - (jonka n.9/10:stä naisesta 'kieltää/eitunne' asiaa - itsessään?) Oli miten on.
Miten typeriä miehet ovatkaan nykyisin. Eivätkö eroita raiskausta normaalista seksistä?
Johan joku ääliä 24 vee "mies" lehdessä julistikin, että naiset itse syynä noihin raiskauksiin...