Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaimo on vähänkin humalassa niin onko seksi aina raiskaus?

Vierailija
07.08.2024 |

Hänhän ei ole siinä tilassa, että voisi sanoa mitä todella haluaa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo tekee aiesopimuksen miehensä kanssa siitä, että vaimo antautuu miehelleen seksuaalisesti, ja sopimus on toteen näytettävissä, niin uskon että sopimuksella on jotain virkaa oikeuistuimessa, siinäkin tapauksessa että nainen kertoilee yksipuolisesti mitätöineen sopimuksen 3 sekuntia ennen herkkää hetkeä.

Ainakin siinä tapauksessa ,että tuomariksi sattuu valikoitumaan miestuomari. Käräjäoikeudessa tosin valtaosa on naistuomareita.

Raiskaus avio/avoliitossa kriminalisoitiin 1994. 

Vierailija
42/76 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina raiskaus!

Vierailija
44/76 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako joku nainen selvinpäin? Siis jos kyseessä ei ole synttärit tai joulu.

Vierailija
45/76 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo tekee aiesopimuksen miehensä kanssa siitä, että vaimo antautuu miehelleen seksuaalisesti, ja sopimus on toteen näytettävissä, niin uskon että sopimuksella on jotain virkaa oikeuistuimessa, siinäkin tapauksessa että nainen kertoilee yksipuolisesti mitätöineen sopimuksen 3 sekuntia ennen herkkää hetkeä.

Ainakin siinä tapauksessa ,että tuomariksi sattuu valikoitumaan miestuomari. Käräjäoikeudessa tosin valtaosa on naistuomareita.

Paneminen liitossa kiellettiin jo paljon ennemin. Itse en ole saanut kahteensataan vuoteen pillua. Valintojen nainen, tai siis maailma. Itse olen resukka joka kysyy luvan panemiseen. Hienoa maata kyrpäpystyssä naisen vieressä joka on milloin mitäkin. Lakiin ei kyllä ole yksikään nainen vedonnut, ihan yksin olen vessassa runkannnut.

Vierailija
46/76 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneminen liitossa kiellettiin jo paljon ennemin. Itse en ole saanut kahteensataan vuoteen pillua. Valintojen nainen, tai siis maailma. Itse olen resukka joka kysyy luvan panemiseen. Hienoa maata kyrpäpystyssä naisen vieressä joka on milloin mitäkin. Lakiin ei kyllä ole yksikään nainen vedonnut, ihan yksin ole

Tuo oli vitsi ja jos joku mies ei tajua raskaamisen ja seksin eroa? Jos ei oikeasti tajua kun naista ei haluta edes parisuhteessa, Itselle tuli jo siitä väkisinmakaamisen tunnelma ja lopetin.

Vierailija
47/76 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on

Vierailija
48/76 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on aina raiskaus!

Ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
49/76 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on aina raiskaus!

Koska naiset eivät selvinpäin suostu seksiin.

Vierailija
50/76 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen välisessä seksissä pitäisi tehdä aina kirjallinen suostumus kahden todistajan läsnä ollessa ja he kaikki allekirjoittavat sen. Sitten todistajat ovat siinä viedessä katsomassa, että seksi tapahtuu yhteisymmärryksessä ja varmuuden vuoksi heidän pitää kuvata se, että videota voidaan käyttää todisteena oikeudessa jälkeenpäin.

Vierailija
51/76 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex tyttis aina kun joi pullon viiniä oli kiimaisimmillaan ja aina sain jallitettua lopuksi persereikää vain kahdessa asennossa.

Vierailija
52/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siksi seksi pitää sopia viikkoa ennen juomista että asianajaja kerkeää käydä sopimuspaperit läpi, näin siis vain jos olet mies. Jos mies on kännissä ja nainen ottaa munista kiinni niin se lasketaan sitten nykyään voimaantumiseksi ja mitä kaikkea diipadaapaa siinä onkaan, tämän takia itse olen vedellyt jo 5 vuotta hanskaan. 

Vierailija
53/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te selitätte sen, että lapsia kuitenkin syntyy? Jos mielestänne yksikään nainen ei halua seksiä? Raiskauksia kaikki?

Vierailija
54/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään naisen kanssa useamman kuukauden ja meni aivan hienosti. Kerran sitten baari-illan jälkeen mentiin hotelliin ja nainen oli melkoisessa kännissä ja halusi seksiä aivan villinä. Repi vaatteet itseltä ja antoi hurjaa suuseksiä ja sitten punkkaan ja meno oli hurjaa. Kun amulla heräsi oli vielä kännissä hiukset spermassa pikkarit rikki jne..

Alkoi kauhea huuto olen raiskannut hänet kun oli sammunut. Meni hotellin vastaanottoon ja pyysi poliisit paikalle ja tulihan ne sieltä. Siinä sitten keskustelut jatkui ja naapurihuoneen pariskunta tuli paikalle ja kuuli jutun. Sanoivat nähneensä meidän tulon nainen oli riisunut itseään jo hotellin käytävällä ja yöllä meteli ollut semmoinen ettei ainakaan sammunutta pantu

Hän alkoi perumaan juttua ja poliisit lähtiessä sanoi jos edelleen sitä mieltä että raiskattu voi tulla laitokselle ja heillä on nämä muistiinpanot tallessa. Juttu jäi siihen

Älkää ihmeesseä menkö panemaan tosi kännistä naista oli vaimo tai joku muu

Vierailija
55/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi eikä kaksi kertaa kun vaimoni on enempi tai vähempi ottaneena lähes raiskannut minut. Ja pari kertaa kun itsekin ollut sen verran hutikassa, että ei ole ottanut kunnolla eteen, vaimoni on istunut kasvoilleni ja ilman estoja suorastaan hinkannut ja ratsastanut suullani ja kielelläni Valitettavasti ei selvinpäin suostu/kehtaa istua kasvoilleni.

Vierailija
56/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ole. Enemmän on halukas ja "irstaampi" muutaman punkku tai kuoharilasillisen jälkeen. Eikä ole kummankaan tarvinnut yhteen muuton jälkeen kysellä suostumuksia, kun tuolloin sovittiin että seksistä ei kieltäydytä, jos toinen sitä pyytää ja tämä on pitänyt nyt 11v.

Vierailija
57/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin erään naisen kanssa useamman kuukauden ja meni aivan hienosti. Kerran sitten baari-illan jälkeen mentiin hotelliin ja nainen oli melkoisessa kännissä ja halusi seksiä aivan villinä. Repi vaatteet itseltä ja antoi hurjaa suuseksiä ja sitten punkkaan ja meno oli hurjaa. Kun amulla heräsi oli vielä kännissä hiukset spermassa pikkarit rikki jne..

Alkoi kauhea huuto olen raiskannut hänet kun oli sammunut. Meni hotellin vastaanottoon ja pyysi poliisit paikalle ja tulihan ne sieltä. Siinä sitten keskustelut jatkui ja naapurihuoneen pariskunta tuli paikalle ja kuuli jutun. Sanoivat nähneensä meidän tulon nainen oli riisunut itseään jo hotellin käytävällä ja yöllä meteli ollut semmoinen ettei ainakaan sammunutta pantu

Hän alkoi perumaan juttua ja poliisit lähtiessä sanoi jos edelleen sitä mieltä että raiskattu voi tulla laitokselle ja heillä on nämä muistiinpanot tallessa. Juttu jäi siihen

Älkää ihmeesseä menkö

Ja tämä tarina tosi Sanoi Rapio Tautivaara!

Vierailija
58/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan ole. Enemmän on halukas ja "irstaampi" muutaman punkku tai kuoharilasillisen jälkeen. Eikä ole kummankaan tarvinnut yhteen muuton jälkeen kysellä suostumuksia, kun tuolloin sovittiin että seksistä ei kieltäydytä, jos toinen sitä pyytää ja tämä on pitänyt nyt 11v.

Näin se on meilläkin ollut. Tuskin ainut vaimo, joka rentouttanut  ja halunnut olla vähän irstaampi miehen syöjä. 80- ja 90-luvulla tuli paljonkin tehtyä kotiviiniä. Kun vaimo halusi juoda viiniä illalla niin tiesi aina mihin se johti. 

Vierailija
59/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä vaiheessa, jos tulee selvittyään katumapäälle ja kertoo ettei olisi selvänä suostunut ja oli juonut liikaa, joka sai hänet tilaan, joss ei osannut sanoa ei. Sama pätee mieheenkin.

Vierailija
60/76 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo toiselta nimeltään housunlaskujuoma on kylmenemässä. Saunan jälkeen nautitaan pikku napostelun kera ja sitten ajattelin kellistää emännän petiin ja eikun liha kissalta piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme