Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla miehet haluaisivat, että deittailu ja parisuhteen muodostuminen tapahtuisi?

Vierailija
07.08.2024 |

Ja millaisia suhteita olisi toiveissa?

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne tapaamiset pitää saada mahdollisimman pian tapahtuviksi? Itse en haluaisi tavata miestä, joka ei ole täysi kymppi. Kirjoittelemallahan se mielenmaisema ainoastaan selviää. Ulkomuoto ei ole tärkeää enää aikuisella.

Minulle omaa silmää miellyttävä ulkomuoto on hyvinkin tärkeää. Miksi ikävän näköisen kanssa haluaisin seksiä tai mitään muutakaan. Kaverit ovat eri asia. Aivan sama miltä näyttävät. N54

Vierailija
102/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit aina ilmaiset ja mahdollinen pienellä vaivalla. Myöhemmin voi sitten panostaa kumppaniin.

Miten panostaisit?

Ostaisin lahjoja ja veisin sellaisiin paikkoihin, joista nainen pitää.

Tervetuloa tähän päivään. En minä ainakaan halua mitään turhia lahjoja. Eikä minua "viedä" yhtään minnekään. Yhdessä päätetään, mihin olisi kiva mennä tai mitä tehdä. 

Onneksi on vielä myös feminiinisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymyksiin löytyy Tinder-profiilistani.

Mutta kiteytettynä:

- nopeasti treffeille

- jos tuntuu hyvältä, niin toisille ja kolmansille

- jonkinlainen yhteinen sopimus, miten edetään jos edetään, esim Tinderit ja muut parkkiin

- kiireetöntä ja vapaaehtoista yhdessäoloa ja tekemistä

- ei kiirettä kotileikkeihin nopeasti (jos milloinkaan)

- minimivaatimukset: katseenkestävä, hoikka tai normaali, nuorekas, ei isoja näkyviä tatskoja tai lävistyksiä, iloinen, energinen, puhelias, hellä, välittävä, pussaava, ei-päihdeongelmainen

M51

Miesten on helppo heitellä tuollaisia, mutta naiset kunnioittaa muita ihmisiä eikä osoita heitä kohtaan epäkunnioitu

Kylläpä ne verkkarimiehetkin alkavat huomauttelemaan meikittömyydestä. Ovatkin sitten aika äkkiä entisiä miehiä. Jos mies ei panosta, niin en minäkään ja päinvastoin.

Vierailija
104/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kiteytettynä:

- nopeasti treffeille

- jonkinlainen yhteinen sopimus, miten edetään jos edetään, esim Tinderit ja muut parkkiin

- minimivaatimukset: katseenkestävä, hoikka tai normaali, nuorekas, ei isoja näkyviä tatskoja tai lävistyksiä, iloinen, energinen, puhelias, hellä, välittävä, pussaava, ei-päihdeongelmainen

M51

Miksi kukaan tarttuisi tähän? Haluat kaiken, muttet tarjoa mitään. Kauhea kiire treffeille ja puolittaiseen sitoutumiseen, mutta mitään syvempää ei kuitenkaan haluta. Niillä, jotka vastaavat ulkoisesti noita kriteerejäsi, on jonossa paljon miehiä jotka haluavat edet

Eipä mulla naisenakaan ole mitään hinkua kotileikkeihin. Mutta löytyiskö miehistä muka katseenkestävä, normaalipainoinen, iloinen & energinen, ei-päihdeongelmainen. Jos listaan edes nämä minimiksi, niin miehet itkevät, että etsin top 1% miestä...

Vierailija
105/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisissakin meitä, jotka toivovat nopeaa tapaamista, jos vähänkin siltä tuntuu. Viestittely jää aina diibadaaba-tasolle, joten miksi tuhlata aikaa kirjoitteluun, jos kirjetoveria ei etsi?

N46

Näinpä, miksi turhaan kuluttaa aikaa kirjoittelemalla,  kun näkee,  niin sitten sen vasta tietää eteneekö, vaikka olis miten kiva kirjoittelija. 

Näinpä. Sen verran moni mies valehdellut kaiken iästä lähtien, että mieluummin käyn treffeillä tsekkaamassa totuuden kuin kirjoittelen jonkun mielikuvitushahmon kanssa. Jotkut parisuhteessa elävät saattavat etsiä vain vähän jännitystä elämäänsä pikkutuhmalla kirjoittelulla. Eipä kiinnosta sellainenkaan. N40

Vierailija
106/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kiteytettynä:

- nopeasti treffeille

M51

Minulle menisi vasemmalle tämä teksti. Syyt: käytät sanaa kotileikki, korostat vapaaehtoisuutta vaikka se on itsestäänselvä asia -> siitä saa creepyn vaikutelman. 

En tiedä tinderin suunnista mutta teksti on mulle ei jatkoon. Kotileikki on sanana sitä tasoa että kertoo jo tarpeeksi. Vapaaehhtoisuudella viitannee että haluaa nähdä harvoin kun itselle sopii, nainen voi keskenään toivoa esim useampaa tapaamista viikossa. Eli poikareissut ym priorisoidaan. Nämä on nähty.

Vierailija
107/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen mennään lukio-amisikäisenä ja penskat tehdään nuorena. Sen jälkeen kasvatetaan jälkikasvu yhdessä ja odotetaan, että lapsenlapsia alkaa tulla. Joo tiedän, ei realismia tällä palstalla.

Vierailija
108/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miesten nyt vastata edes, jooko.

N39

Miehet vastaa, kun naisilta kysytään ja naiset vastaa, kun miehiltä kysytään. Tämän palstan tapa. Hyväksy tai palstalta pois, jooko.

Ei tarvetta laittaa "nimimerkkiä" tai ikää. Miksi sinulla?

Sääli ettei käytöstavat kuulu tän palstan tapoihin.

Vierailija
109/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa tähän pitkänkin viestin ja olisi mukava siitä keskustella, mutta kun tämä on mitä on niin enpä viitsi🤷

Vierailija
110/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne tapaamiset pitää saada mahdollisimman pian tapahtuviksi? Itse en haluaisi tavata miestä, joka ei ole täysi kymppi. Kirjoittelemallahan se mielenmaisema ainoastaan selviää. Ulkomuoto ei ole tärkeää enää aikuisella.

Koska mä ainakin saan yhdellä tapaamisella paljon enemmän informaatiota kuin soittelemalla tai viestittelemällä pari viikkoa. Livenä näkee kaikki eleet ja ilmeet. Selviää totuus todella nopeasti. Sen verran railakkaasti miehet valehtelevat vähän kaikesta, että en viitsi tuhlata viikkokausia yhteenkään satusetään. Jos nopea kävelylenkki tai kahvi on ylitsepääsemättömän vaikeaa, niin tyyppi on muutenkin turhan hankala/nahjus mun makuun.

Vierailija
111/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monet vaan kirjoittelee ajankuluksi, ilman aikomustakaan tavata miestä. Veikkaisin?

N39 (vaikka sitä yhtä ärsyttää :)

Jep, siellä on myös miehiä, joilla ei ole aikomustakaan tavata. Joko ovat liikenteessä vanhoilla tai jonkun toisen miehen kuvilla! tai sitten ovat varattuja ja etsivät pientä jännitystä elämään.

Vierailija
112/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin elämänkumppaniksi naista jonka kanssa jakaa arkea ja juhlaa, nauraa yhdessä ja harrastaa molemminpuolisesti nautinnollista seksiä.

Se että miten tämä suhde alkaisi ja miten tapaisimme, on minulle aivan täysin yhdentekevää. Minulle on aivan sama tapaisimmeko työpaikalla, kuntosalilla, kuun loisteessa pimeänä iltana, vai tinderissä.

Vierailija
113/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle omaa silmää miellyttävä ulkomuoto on hyvinkin tärkeää. Miksi ikävän näköisen kanssa haluaisin seksiä tai mitään muutakaan. Kaverit ovat eri asia. Aivan sama miltä näyttävät. N54

Minulla täysin sama juttu.

Minulla on moniakin kriteerejä kumppanille, mutta hyvä ulkonäkö on ihan ehdottomasti niistä kaikkein tärkein.

N45

Vierailija
114/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Ei mitään seksiä koskaan eikä ikinä.

Heh!

Jos omat vanhempasi olisivat olleet samaa mieltä että "Ei mitään seksiä koskaan" niin sinuakaan ei olisi olemassa.

Meistä kaikki ovat seksin (ja vieläpä penetratiivisen seksin) tuloksena syntyneitä.

Vierailija
115/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska seksi miesten kanssa on 95 % kerroista naiselle epätyydyttävää. 

MIKSI naiset suostuvat sellaiseen parisuhteeseen jossa nainen saa heikkolaatuista seksiä?

Oma vinkkini naisille: vaatikaa parempaa seksiä, ja laittakaa suhde poikki jos sitä ei tule.

Sensijaan ulkonäön (huom: pituus on osa ulkonäköä) perusteella valikoimisen voisitte jättää vähemmälle.

Miehen lyhyys EI OLE oma valinta.

Naisen ylipaino sensijaan on 99% tapauksista oma valinta (väärä ruokailutottumukset - pahimpana esim. chipsien napostelu TV:tä katsottaessa).

Toki jotkut sairaudet saattavat aiheuttaa heikentynyttä kykyä hallita omaa painoaan.

Sellaisesta sairaudesta kannattaa toki  treffeillä kertoa, jos sellaista sairastaa.

Vierailija
116/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI naiset suostuvat sellaiseen parisuhteeseen jossa nainen saa heikkolaatuista seksiä?

Oma vinkkini naisille: vaatikaa parempaa seksiä, ja laittakaa suhde poikki jos sitä ei tule.

Sensijaan ulkonäön (huom: pituus on osa ulkonäköä) perusteella valikoimisen voisitte jättää vähemmälle.

Naisen ylipaino sensijaan on 99% tapauksista oma valinta (väärä ruokailutottumukset - pahimpana esim. chipsien napostelu TV:tä katsottaessa).

Toki jotkut sairaudet saattavat aiheuttaa heikentynyttä kykyä hallita omaa painoaan.

Sellaisesta sairaudesta kannattaa toki  treffeillä kertoa, jos sellaista sairastaa.

Miehen ylipaino on oma valinta. 72% miehistä on ylipainoisia. Ylipaino vähentää testosteronin määrää, aiheuttaa rintojen kasvua yms. En ole koskaan saanut hyvää seksiä ylipainoiselta mieheltä. Eihän niillä edes toimi se alakerta kunnolla. Mä todellakin vaadin parempaa ja nykyinen kumppani onkin aina valmis ja varmistaa, että mä tulen aina ensin.

Vierailija
117/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehotat naisia vaatimaan parempaa seksiä, mutta välttämään kumppaninvalintaa ulkonäön perusteella.

Tämä on ainakin minun tapauksessani mahdoton yhtälö, koska minulle hyvä ja nautinnollinen seksi edellyttää sitä, että se kumppani on hyvännäköinen.

Vierailija
118/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mikä on valinta ja mikä ei (painoon liittyy oikeasti tietysti paljon tekijöitä, joita ei valita)? Ei kauneutta valita, ja silti se monia viehättää? Ei älyä valita, ja silti ihmisellä on oikeus haluta se älykkäämpi. 

Pituus on pysyvä ominaisuus, ja siksi siitä kannattaa pitää kriteerinä kiinni, jos se on itselle tärkeää. Paino sen sijaan muuttuu suuntaan tai toiseen vuosikymmenien aikana, siksi se on aika turha kriteeri. Toki siihenkin ihmisellä on oikeus. 

Vierailija
119/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se, että jos miehen ulkonäkö ei miellytä minua niin minä en halua häneltä seksiä enkä ylipäätään edes halua, että hän koskee minuun. Samoin, jos mies ei vaivaudu näkemään vaivaa treffeille pukeutumiseen niin tiedän heti, että hän ei ole minua varten. Myös huono hygienia on täysi turnoff

Vierailija
120/174 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että naiset tekevät kaikki aloitteet, koska me miehet teemme aina kaiken väärin, emmekä osaa mitään. Te naiset voitte näyttää kuinka se tehdään oikein.

Tosiasia taitaa vain olla, että 99% naisista pelkää kuollakseen tehdä aloitteita, eivätkä he ikinä niitä tule tekemään. Joten saamme tulevaisuudessakin kuulla kuinka me miehet teemme kaiken väärin. Neuvot kuinka aloitteita tehdään tulee ihmisiltä jotka eivät ole tehneet yhtä ainutta aloitetta koko elämänsä aikana, mutta he toki tietävät kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi