Millä tavalla miehet haluaisivat, että deittailu ja parisuhteen muodostuminen tapahtuisi?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että naiset tekevät kaikki aloitteet, koska me miehet teemme aina kaiken väärin, emmekä osaa mitään. Te naiset voitte näyttää kuinka se tehdään oikein.
Tosiasia taitaa vain olla, että 99% naisista pelkää kuollakseen tehdä aloitteita, eivätkä he ikinä niitä tule tekemään. Joten saamme tulevaisuudessakin kuulla kuinka me miehet teemme kaiken väärin. Neuvot kuinka aloitteita tehdään tulee ihmisiltä jotka eivät ole tehneet yhtä ainutta aloitetta koko elämänsä aikana, mutta he toki tietävät kaiken.
Olet ymmärtänyt väärin. Emme pelkää. Emme vain halua. Ensinnäkään, suurin osa miehistä ei kiinnosta millään tasolla. Ehkä yhteen tuhannesta voi ihastua. Toisaalta, ei kannata tehdä suoraa aloitetta sillekään, johon on ihastunut, koska silloin ei voi tietää, onko mies itse oikeasti kiinnostunut. N
Valitettavasti tuo ei pidä paikkaansa. Mistä tiedän? Siitä, että useimmat naiset pelkäävät jopa omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Vieläpä purkavat oman pahan olonsa siihen ensimmäiseen (toisin sanoen jokaiseen) mieheen, joka on tarpeeksi tyhmä lähestyäkseen tätä naista. Tämä siis siinä tapauksessa, että saavat edes sanotuksi jotain. Ns keskivertonaisella nykyään ei ole minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja enää. Varmaankin siksi, että miehiä suorastaan demonisoidaan tällaisissa paikoissa. Oletetaan että miehellä on automaattisesti pahat asiat mielessään.
Mutta omaa hautaanne te vaan kaivatte. Kuvaannollisesti. Vanhainkodissakin varmaan haukutte kaikki miehet alimpaan helvettiin, ettekä kykene edes omaa vastuutanne tapahtuneeseen myöntämään
Taas yksi mies, joka kuvittelee tietävänsä naista paremmin, mitä nainen tietää, tuntee ja haluaa. Sama ihmistyyppi ei ymmärrä, että ei tarkoittaa ei ja vain kyllä tarkoittaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska seksi miesten kanssa on 95 % kerroista naiselle epätyydyttävää.
MIKSI naiset suostuvat sellaiseen parisuhteeseen jossa nainen saa heikkolaatuista seksiä?
Oma vinkkini naisille: vaatikaa parempaa seksiä, ja laittakaa suhde poikki jos sitä ei tule.
Sensijaan ulkonäön (huom: pituus on osa ulkonäköä) perusteella valikoimisen voisitte jättää vähemmälle.
Miehen lyhyys EI OLE oma valinta.
Naisen ylipaino sensijaan on 99% tapauksista oma valinta (väärä ruokailutottumukset - pahimpana esim. chipsien napostelu TV:tä katsottaessa).
Toki jotkut sairaudet saattavat aiheuttaa heikentynyttä kykyä hallita omaa painoaan.
Sellaisesta sairaudesta kannattaa toki treffeillä kertoa, jos sellaista sairastaa.
Itseäni ei haittaa miehen lyhyys, mutta jos joitakin haittaa, niin entäs sitten? En ymmärrä mikä perustelu tuo on, että "lyhyyes ei ole oma valinta" - mitä väliä sillä on, onko jokin ominaisuus itse valittu/aiheutettu vai ei? Myöskään persoonallisuushäiriö ei ole oma valinta, mutta silti kaikki ymmärtävät, jos tämä on turn off suhteelle. Ihminen ei myöskään voi valita sukupuoltaan, kulttuuritaustaansa, äidinkieltään, älykkyyttään, tms. mutta lähes jokainen ymmärtää, jos henkilö ei herätä kiinnostusta, jos nämä ovat ns. ei-toivottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä toisen tutkailua ja tarkkailua, parempi tehdä päätös heti. Toisella kertaa seksiä, että näkee onko pelit ja vehkeet symmetriassa, myöskin päätöksen hetki. Näiden vaiheiden jälkeen katsoa eteneekö juttu.
Yök, luulee saavansa kaikilta deiteiltä seksiä. Ei ikinä tuollaista.
ei kaikilta. yksi hyvä riittää. frigidit saavat jäädä kissalaumansa kanssa kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymyksiin löytyy Tinder-profiilistani.
Mutta kiteytettynä:
- nopeasti treffeille
- jos tuntuu hyvältä, niin toisille ja kolmansille
- jonkinlainen yhteinen sopimus, miten edetään jos edetään, esim Tinderit ja muut parkkiin
- kiireetöntä ja vapaaehtoista yhdessäoloa ja tekemistä
- ei kiirettä kotileikkeihin nopeasti (jos milloinkaan)
- minimivaatimukset: katseenkestävä, hoikka tai normaali, nuorekas, ei isoja näkyviä tatskoja tai lävistyksiä, iloinen, energinen, puhelias, hellä, välittävä, pussaava, ei-päihdeongelmainen
M51
Kuvaavaa, että ennen mitään luonteenpiirteitä listaat ulkonäkövaatimukset.
Miksi nopeasti treffeille? Muutaman päivän sananvaihto chatissa on paljon parempi vaihtoehto kuin ajan tuhlaus treffeillä. Naiset p
Pinnallisuus on siitä hyvä luonteenpiirre, että se tulee esille nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tasavertaisesti. Tarkoittaa sitä, että naisetkin voisivat lähestyä miestä mikäli kokevat hänet mielenkiintoiseksi. Tämä ei poista sitä, että miehenkin pitää lähestyä mikäli nainen miellyttää.
Kaikki miehet, jotka ovat odottaneet, että minä laitan viestiä ja minä keksin tekemiset, ovat olleet auttamatta epäkiihottavia vätyksiä. Jos jo suhteen alussa on noin kädetön meno, millaistahan olisi sitten avioliitossa? Minäkö hoitaisin kodin, lapset, työt, kissat ja koirat sillä välin, kun mösjöö vaan mätänee sohvalle?
'Valitettavasti tuo ei pidä paikkaansa. Mistä tiedän? Siitä, että useimmat naiset pelkäävät jopa omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Vieläpä purkavat oman pahan olonsa siihen ensimmäiseen (toisin sanoen jokaiseen) mieheen, joka on tarpeeksi tyhmä lähestyäkseen tätä naista. Tämä siis siinä tapauksessa, että saavat edes sanotuksi jotain. Ns keskivertonaisella nykyään ei ole minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja enää. Varmaankin siksi, että miehiä suorastaan demonisoidaan tällaisissa paikoissa. Oletetaan että miehellä on automaattisesti pahat asiat mielessään.
Mutta omaa hautaanne te vaan kaivatte. Kuvaannollisesti. Vanhainkodissakin varmaan haukutte kaikki miehet alimpaan helvettiin, ettekä kykene edes omaa vastuutanne tapahtuneeseen myöntämään'
---
Eikö katkeruus ole raskas taakka kantaa?
Itseäni on ihmetyttänyt monien miesten haluttomuus kertoa itsestään mitään deitti-ilmoituksissa tai viesteissä. Kun vastaavat esim. naisen ilmoitukseen, kertovat silti itsestään niukat perustiedot ja lopuksi kysyvät kiinnostaako. Jaa-a, vaikea sanoa, kiinnostaako, kun et kertonut itsestäsi mitään! Se, että mies on töissä, pitkä ja käy salilla ei vielä herätä kiinnostusta - nuo ovat ihan ok ominaisuuksia, mutta kun myös päinvastaiset ominaisuudet olisivat ok... Ja jos sitten vielä pyytää kertomaan itsestään jotain, tulee lisää niukkaa informaatiota tyyliin "Itä-Helsingissä asustelen ja olen ihan normaali lupsakka mies". Ja tämä siis tilanteessa, jossa mies vastaa naisen ilmoitukseen, jossa nainen on kertonut itsestään mm. harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, elämäntyyliä, luonnehtinut itseään millainen ihminen on, jne...
Ilmeisesti miehelle nämä kaikki ovat yhdentekevää tietoa, kun vain se riittää, että on toivotunlaiset sukuelimet, ja nopeasti pitäisi niitä päästä käyttämään ihan kenen tahansa kanssa. Luulisi, että olisi helpompaa mennä maksulliselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisissakin meitä, jotka toivovat nopeaa tapaamista, jos vähänkin siltä tuntuu. Viestittely jää aina diibadaaba-tasolle, joten miksi tuhlata aikaa kirjoitteluun, jos kirjetoveria ei etsi?
N46
Kaikki treffini jotka on sovittu pikaisen kirjoittelun pohjalta ovat olleet täysin turhia. Olen mennyt tapaamaan ventovierasta ihmistä ja pian on huomattu, ettei meillä ole mitään yhteistä.
Kaikki ne taas, kenen kanssa olen vähän syvällisemmin viestitellyt, ovat olleet livenä samanlaisia tyyppejä kuin viesteissään ja treffit ovat johtaneet seuraaviin tapaamisiin, seurusteluun ja viimeisimmät treffit lopulta avioliittoon.
Itse luen paljon ja olen muutenkin verbaalinen tyyppi. Jos joku ei osaa keskustella viesteissä kuin diibadaaba-tasolla, niin ei se ihminen livenä ole yhtään sen parempi.
Nopeasti sovitut treffit tuovat eteen todella sekalaista porukkaa ja se käy pidemmän päälle raskaaksi. Mutta...olen viestitellyt sellaisten miesten kanssa, jotka ovat tuntuneet viestittelyn pohjalta napakympeiltä. Juttu on luistanut ja ollaan oltu samalla aaltopituudella. Sitten kun on vihdoin tavattu, ei mitään kemiaa, juttu ei luista enää ja ollaan kuin eri maailmoista. Tämän takia en myöskään enää viestittele kauaa ennen tapaamista. Pelkässä kirjoitetussa tekstissä jää niin paljon olennaista pois. Toki suuntaa se antaa. Sitten on ollut niitä, jotka eivät ole kovin hyviä kirjoittamaan, mutta livenä hyvinkin verbaalisia ja hauskoja. Ja sitten on niitä, jotka ovat ensitapaamisella oikein lupaavia, mutta pari kolme lisätreffiä ja sitten paljastuukin jotain ikävää.
Arpapeliä tämä treffailu on.
Miksi oletetaan suhteet alkaviksi sovelluksissa? Itse en suostu enää arvioitavaksi/työhaastatteluun ensitreffeille, toisille pakkopullatreffeille ja kolmansille, joilla odotetaan päästävän ns. asiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti tuo ei pidä paikkaansa. Mistä tiedän? Siitä, että useimmat naiset pelkäävät jopa omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Vieläpä purkavat oman pahan olonsa siihen ensimmäiseen (toisin sanoen jokaiseen) mieheen, joka on tarpeeksi tyhmä lähestyäkseen tätä naista. Tämä siis siinä tapauksessa, että saavat edes sanotuksi jotain. Ns keskivertonaisella nykyään ei ole minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja enää. Varmaankin siksi, että miehiä suorastaan demonisoidaan tällaisissa paikoissa. Oletetaan että miehellä on automaattisesti pahat asiat mielessään. Mutta omaa hautaanne te vaan kaivatte. Kuvaannollisesti. Vanhainkodissakin varmaan haukutte kaikki miehet alimpaan helvettiin, ettekä kykene edes omaa vastuutanne tapahtuneeseen myöntämään."
Taisit löytää tosin tietämättäsi syyn siihen miksi olet yhä edelleen sinkku. Besserwisser on tosi raskas kumppani. Kukaan ei jaksa ihmistä joka luulee aina olevansa oikeassa.
Mitä tulee kodin kunnossapitoon ja lapsenkasvatukseen. Tunnetko yhtään ei besserwisser naista? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä toisen tutkailua ja tarkkailua, parempi tehdä päätös heti. Toisella kertaa seksiä, että näkee onko pelit ja vehkeet symmetriassa, myöskin päätöksen hetki. Näiden vaiheiden jälkeen katsoa eteneekö juttu.
Yök, luulee saavansa kaikilta deiteiltä seksiä. Ei ikinä tuollaista.
ei kaikilta. yksi hyvä riittää. frigidit saavat jäädä kissalaumansa kanssa kotiin
Minä olen taas koiraihminen, mutta treffeillä jalkaa vasten nylkyttävä miesehdokas on kyllä suurin turn off koskaan. Koiralta sen vielä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet Tinderissä haluaa heti ja välittömästi treffeille. Ei mitään sananvaihtoa tai tutkailua, ollaanko sopivia toisillemme muutaman viestin ajan. Eka viesti: "Lähdetäänkö kahville" ja tietenkin sanattomasti sovitaan että nainen maksaa omansa. No ei lähdetä. En tuhlaa aikaani enää yhteenkään urpoon, joka ei kykene kirjallisesti kertomaan itsestään tai ei kiinnosta kirjoittaa muutamaa viestiä.
Tämä! Ja kun et voi tietää, että onko toinen joku hörhö, hullu tms. Pahimmassa tapauksessa saat stalkkerin,joka on hullu perääsi. Miksi miehet eivät tajua tätä?
Taas palstan tyyliin miehiltä kysytään ja katkerat naiset vastaavat. Tämä on varmaan teille ennenkin sanottu, mutta onko se niin vaikea pitää turpansa kiinni, jos teiltä ei kysytä ja asia ei teitä kosketa. Kaikki palstan naisethan on kysyttäessä onnellisesti unelmien miehensä kans naimisissa.
Haluaisin että kaikki toimisi kuten amerikkalaisissa leffoissa ja tv-sarjoissa. Enemmän sellasta spontaania missä tuntematon nainen lähestyy ujoa miestä ruokakaupassa ja pyytää treffeille yms. Haluaisin myös enemmän kehuja naisilta jotta tiedän olenko heidän mielestään komea vai ei. Muuten on usein mahdotonta tietää, varsinkin jos nainen on todella kaunis.
Varmaan parasta olisi tavata nainen joka osaa ottaa "kopin" epävarmuuksistani, ja ottaa niitä ensimmäisiä askeleita. Konkreettisesti jos vaikka nainen kysyy heti "halataanko?" tai "haluaisitko pussailla?". Se luo minulle miehenä turvallisen olon jos nainen antaa minulle vihreää valoa halauksen tai pusun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi teille kokemattomat tytöt että miehet haluaa aina ensisijaisesti sitä seksiä naisilta sitten muuta jos jää aikaa ja huvittaa, yleensä ei.
Sen takia me naiset nykyään jäämmekin hyvin usein mieluummin sinkuiksi. :) Miksi tuhlata aikaa ja energiaa vätyksiin, jotka hakevat vain masturbaatioastiaa?
Aika negatiivinen käsitys sinulla on seksistä.
Koska seksi miesten kanssa on 95 % kerroista naiselle epätyydyttävää. Naisen kanssa tai yksin aivan eri asia. Naiset ei hae parisuhteelta pelkkää seksiä kuten siinä viestissä kerrottiin miesten tekevän, mihin vastasin. Naiset hakee kumppanuutta, rakkautta, syvää ystävyyttä - ja hyvää seksiä.
Et sinä voi p
Aika monen puolesta voi. Kyllä, nainenkin voi hakea seksiä ja pitää siitä, mutta tosiasia on, että 95% miehistä ei vaan osaa. Useimmiten ne miehet, joille seksi tuntuu olevan pääasia, ovat niitä huonoimpia siinä. Se nyt vaan ei sytytä, että joku tuntematon alkaa lässyttää seksistä ja sitten vielä suorittaa jonkin yhdentekevän aktin. Ilman tunnepuolta siinä ei ole yhtään mitään, miehelle ehkä, mutta ei naiselle. Ja on ihan sama, millainen hunks on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että kaikki toimisi kuten amerikkalaisissa leffoissa ja tv-sarjoissa. Enemmän sellasta spontaania missä tuntematon nainen lähestyy ujoa miestä ruokakaupassa ja pyytää treffeille yms. Haluaisin myös enemmän kehuja naisilta jotta tiedän olenko heidän mielestään komea vai ei. Muuten on usein mahdotonta tietää, varsinkin jos nainen on todella kaunis.
Varmaan parasta olisi tavata nainen joka osaa ottaa "kopin" epävarmuuksistani, ja ottaa niitä ensimmäisiä askeleita. Konkreettisesti jos vaikka nainen kysyy heti "halataanko?" tai "haluaisitko pussailla?". Se luo minulle miehenä turvallisen olon jos nainen antaa minulle vihreää valoa halauksen tai pusun suhteen.
Naiset eivät halua olla suhteessa äitejä tai terapeutteja.
Mulle miehenä sopisi ihan tavallinen treffailu mitä olen harrastanut jo aiemminkin, mutta sen sijaan, että saisinaina treffien jälkeen viestin, että "vaikutat mukavalta mutta..." niin saisinkin viestin, että "milloin nähdään uudestaan!"
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletetaan suhteet alkaviksi sovelluksissa? Itse en suostu enää arvioitavaksi/työhaastatteluun ensitreffeille, toisille pakkopullatreffeille ja kolmansille, joilla odotetaan päästävän ns. asiaan.
Tuoreiden tutkimusten mukaan USA:ssa yli 70% uusista pariskunnista tapaa netissä. Eli ainakin siellä suhteet nykyään pääsääntöisesti alkavat sovelluksissa.
Vastaavaa dataa ei ole saatavilla Suomesta, eli en tiedä mikä tilanne on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Toisella kerralla seksiä. Huh huh, tuohan tarkoittaisi jopa kymmeniä seksikumppaneita vuodessa. Eka treffeillä ei vielä monesti muodostu selkeää kuvaa, haluaako jatkaa tapailua ja antaa vielä mshdollisuuden. Se ei kuitenkaan tarkoita halua seksiin.
Normaalipainoiset, energiset, iloiset, katseenkestävät, ei-päihderiippuvaiset miehet pariutuvat usein nuorina, ja nimenomaan niiden iloisten, kauniiden, energisten, ei-päihderiippuvaisten, kotileikeistä tykkäävien naisten kanssa.