Millä tavalla miehet haluaisivat, että deittailu ja parisuhteen muodostuminen tapahtuisi?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasavertaisesti. Tarkoittaa sitä, että naisetkin voisivat lähestyä miestä mikäli kokevat hänet mielenkiintoiseksi. Tämä ei poista sitä, että miehenkin pitää lähestyä mikäli nainen miellyttää.
Kyllähän naiset lähestyvätkin, minäkin olen niin tehnyt.
Sinä olet niin tehnyt ja moni muukin, mutta liian moni ei näin tee. Tämä on tullut esiin keskusteluissa. En tee aloitetta vaan miehen on se tehtävä. Miehen tulee ansaita minut. jne.
Uskon että ajatus siitä, että "naiset eivät tee aloitteita" johtuu siitä, että niin monet miehet husivat joka suuntaan jatkuvasti tarkoittamatta sillä oikeastaan mitään. Esim. Tinderissä swaipataan jokainen nainen joka tulee vastaan. Se lakkaa silloin merkitsemästä mitään.
Jos nainen tekee aloitteen, se on oikeasti harkittua ja merkitsee naiselle paljonkin. Nainen ei voi husia joka suuntaan, koska silloin saa kimppuunsa kaikenmaailman stalkkerit ja sekopäät. Pitää ensin vähän tarkkailla etäämmältä ja edetä hitaammin siinä, milloin uskaltaa asettaa itsensä alttiiksi.
(Ja ärsyttävä disclaimer koska aina näihin tartutaan: ei kaikki naiset ei kaikki miehet jne jne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi pitäisi kirjoitella iät ja ajat ennen tapaamista. Pari päivää riittää. Vasta livenä näkee onko toinen kiinnostava. Valokuvasta ei käy ilmi miten mies kantaa itsensä, millaiset eleet hänellä on, millainen ääni hänellä on jne. Nämä kaikki vaikuttaa siihen kokeeko hänet viehättävänä vai ei. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi useille naisille se, että mies jossain vaiheessa (ehkä nopeasti) tahtoo seksiä on joku yök. Eikö se ole ihan luonnollista, ja parisuhteeseen kuuluva juttu. Vai onko sellainen mies kiva, joka ei halua teitä seksuaalisesti? Minä ainakin haluan vireän miehen.
N44
Tuossa iässä pitää saman tien tavata jomman kumman asunnolla. Sen vielä ymmärtää, jos 20-vuotiaat haluavat tavata kahvilassa tai ravintolassa. Heillä on vielä prinsessa- ja prinssikuvitelmat olemassa, mutta jos yli 40-vuotias haluaa tavata jossain kahv
Onpas kummallinen näkemys, harmi ettet perustellut sitä kunnolla. Itse olen sitä mieltä, että ihan iästä riippumatta tavataan toinen ensin ns neutraalissa paikassa, jotta molemmat voivat tunnustella kiinnostaako toinen enemmissä mielin. Siinä ei ole kysymys mistään prinsessoista ja prinsseistä. Jos luulet, että nelikymppisenä ei ole enää vara valita, niin olet harvinaisen väärässä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Itseäni on ihmetyttänyt monien miesten haluttomuus kertoa itsestään mitään deitti-ilmoituksissa tai viesteissä. Kun vastaavat esim. naisen ilmoitukseen, kertovat silti itsestään niukat perustiedot ja lopuksi kysyvät kiinnostaako. Jaa-a, vaikea sanoa, kiinnostaako, kun et kertonut itsestäsi mitään! Se, että mies on töissä, pitkä ja käy salilla ei vielä herätä kiinnostusta - nuo ovat ihan ok ominaisuuksia, mutta kun myös päinvastaiset ominaisuudet olisivat ok... Ja jos sitten vielä pyytää kertomaan itsestään jotain, tulee lisää niukkaa informaatiota tyyliin "Itä-Helsingissä asustelen ja olen ihan normaali lupsakka mies". Ja tämä siis tilanteessa, jossa mies vastaa naisen ilmoitukseen, jossa nainen on kertonut itsestään mm. harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, elämäntyyliä, luonnehtinut itseään millainen ihminen on, jne...
Ilmeisesti miehelle nämä kaikki ovat yhdentekevää tietoa, kun vain se riittää, että on toivotunlaise
Olen huomannut täysin saman asian! :D
No jos vaikka joskus saisi edes yhden matchin Tinderissä ja saisi keskustella rauhassa tai joku haluaisi jutella vaikka baarissa. Eipä sitä nyt kehtaa, ilmeisestikin rumana miehenä, enempää vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi teille kokemattomat tytöt että miehet haluaa aina ensisijaisesti sitä seksiä naisilta sitten muuta jos jää aikaa ja huvittaa, yleensä ei.
Aina saa haluta, mutta jos heti ekoilla treffeillä asenne on tuo, niin jää se parisuhde saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasavertaisesti. Tarkoittaa sitä, että naisetkin voisivat lähestyä miestä mikäli kokevat hänet mielenkiintoiseksi. Tämä ei poista sitä, että miehenkin pitää lähestyä mikäli nainen miellyttää.
Sinä olet niin tehnyt ja moni muukin, mutta liian moni ei näin tee. Tämä on tullut esiin keskusteluissa. En tee aloitetta vaan miehen on se tehtävä. Miehen tulee ansaita minut. jne.
Uskon että ajatus siitä, että "naiset eivät tee aloitteita" johtuu siitä, että niin monet miehet husivat joka suuntaan jatkuvasti tarkoittamatta sillä oikeastaan mitään. Esim. Tinderissä swaipataan jokainen nainen joka tulee vastaan. Se lakkaa silloin merk
Vielä kun olin Tinderissä, sovellus joskus ilmoitti profiilin kohdalla, että kyseinen mies on tykännyt minusta, vaikka käytin ilmaista versiota. Melkein aina oli päivänselvää, että mies ei ollut lukenut profiilitekstiäni lainkaan ja todennäköisesti pyyhkäisee oikealle kaikki. Tällainen on paitsi algoritmin kannalta typerää, muutenkin outo strategia. Miksi kalastella osumia pelkästään osumien vuoksi? Miksi yksi tai kymmenen huonoa osumaa on parempi kuin nolla osumaa? Onko tosiaan niin, että näille miehille käy kuka tahansa nainen ja heille riittäisi nainen, jolle käy kuka tahansa mies? En aidosti ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
- neitsyt
- haluaa heti seksiä
- ei tarvitse jutella tai tutustua ennen sänkyyn menoa
- ei haittaa että mies panee muita
- haluaa tavata joka kerta kun mies haluaa, eikä yhtään useammin
- ei tarvitse puhua tunteista
- tai elämän tavoitteista
- tai ylipäätään mistään
- oikeastaan sellainen puhallettava nukke käy myös, jos se osaa tehdä kotitöitä
Onko käynyt flaksi kriteerien puitteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että ajatus siitä, että "naiset eivät tee aloitteita" johtuu siitä, että niin monet miehet husivat joka suuntaan jatkuvasti tarkoittamatta sillä oikeastaan mitään. Esim. Tinderissä swaipataan jokain
No kun itsetunto myös on katkaravun kokoinen, niin se ei kestä sitä että tulee vain muutama matchi. Ei vaikka niissä harvoissa voisi olla joku oikeasti kiinnostunut. Kun tarkoitus ei ole parisuhde, vaan irtoseksiä mahdollisimman monelta.
Toisaalta nämä kaikki toopet tekee sen, että oikeasti hyvä mies löytää hyvän naisen, kun muut siellä on niin luokattamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähestyvät tavoilla joita miehet eivät tajua lähestymiseksi.
Niitä ei kutsuta lähestymiseksi missään muualla, kuin sen naisen - joka ei siis aloitteen tekemisestä tiedä halaistua sanaa - omassa mielessä.
Olen seurannut vierestä kuinka nainen yrittää erittäin selkeästi pokata miestä ilman että mies ymmärtää yhtään missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei kutsuta lähestymiseksi missään muualla, kuin sen naisen - joka ei siis aloitteen tekemisestä tiedä halaistua sanaa - omassa mielessä.
Olen seurannut vierestä kuinka nainen yrittää erittäin selkeästi pokata miestä ilman että mies ymmärtää yhtään missä mennään.
Eikö kyse ole mielestäsi huonosta kommunikoinnista. Yhtä tyhjän kanssa kuin sössöttävän känniääliön mökellys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kyse ole mielestäsi huonosta kommunikoinnista. Yhtä tyhjän kanssa kuin sössöttävän känniääliön mökellys.
Minunkin mielestäni voi katsoa peiliin, jos mielestään yrittää selkeästi pokata, mutta toinen ei vain ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni voi katsoa peiliin, jos mielestään yrittää selkeästi pokata, mutta toinen ei vain ymmärrä.
Ei. Kyllä "vika" on aina ollut miehessä. Olen kuullut sata vastaavaa tarinaa jossa mies ei ymmärrä mitään ellei sano suoraan: Lähdetäänkö panemaan? ja senkin jälkeen mies saattaa sanoa: Öö, puhuitko minulle?
Omalle kohdalle noin on käynyt silloin kun nainen on ollut tasoa 10 ja olen automaattisesti ajatellut ettei sellainen nainen tule minua pokaamaan. Nykyään tiedän paremmin.
no ei ainakaan tinderin välityksellä
- neitsyt
- haluaa heti seksiä
- ei tarvitse jutella tai tutustua ennen sänkyyn menoa
- ei haittaa että mies panee muita
- haluaa tavata joka kerta kun mies haluaa, eikä yhtään useammin
- ei tarvitse puhua tunteista
- tai elämän tavoitteista
- tai ylipäätään mistään
- oikeastaan sellainen puhallettava nukke käy myös, jos se osaa tehdä kotitöitä