Millä tavalla miehet haluaisivat, että deittailu ja parisuhteen muodostuminen tapahtuisi?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Aloitekyky ois kova sana. Vaan kyllähän sitä jo tämän langan vastauksista voi päätellä että melkoinen yksisarvinen on nainen joka osallistuu samalla innolla parisuhteen muodostamiseen ja sen ylläpitämiseen.
Miten sun aloitekyky näkyy suhteenmuodostamisessa/ylläpidossa?
Antakaa miesten nyt vastata edes, jooko.
N39
"pelit ja vehkeet symmetriassa" :D :D
Vierailija kirjoitti:
Että mieleisensä naisen voi tilata deittiapista suoraan kotiin ja nainen tuo mukanaan ruoat, juomat ja haluaa seksiä ilman ehkäisyä.
Tätä minäkin toivon naisena, että heti vaan raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
N39
Miehet vastaa, kun naisilta kysytään ja naiset vastaa, kun miehiltä kysytään. Tämän palstan tapa. Hyväksy tai palstalta pois, jooko.
Ei tarvetta laittaa "nimimerkkiä" tai ikää. Miksi sinulla?
Vierailija kirjoitti:
"pelit ja vehkeet symmetriassa" :D :D
Joo suoraan ällö idari -kategoriaan ja suoraan sinne syvään päätyyn. Game over.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Miehet vastaa, kun naisilta kysytään ja naiset vastaa, kun miehiltä kysytään. Tämän palstan tapa. Hyväksy tai palstalta pois, jooko.
Koska oikeasti 50v. äijä, joka larppaa naista palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitekyky ois kova sana. Vaan kyllähän sitä jo tämän langan vastauksista voi päätellä että melkoinen yksisarvinen on nainen joka osallistuu samalla innolla parisuhteen muodostamiseen ja sen ylläpitämiseen.
Miten sun aloitekyky näkyy suhteenmuodostamisessa/ylläpidossa?
No varmaan siten että jokainen suhde jossa olen ollus osallisena on lähtenyt minun aloitteestani liikenteeseen, yhteydenpito suhteen aikana ja suhteeseen liittyvä touhuaminen, suunnittelusta toteutukseen on ollut +90% minun harteillani.
Mikäs ihme siinä on kun minä ap:lle rehellisesti vastasin niin heti hyökkää nurkan takaa joku kyseenalaistamaan MINUN toiveita potentiaalisen kumppanin suhteen, varsinkin kun kyseessä on niinkin yksinkertainen asia kuin aloitekyky...
Vierailija kirjoitti:
On naisissakin meitä, jotka toivovat nopeaa tapaamista, jos vähänkin siltä tuntuu. Viestittely jää aina diibadaaba-tasolle, joten miksi tuhlata aikaa kirjoitteluun, jos kirjetoveria ei etsi?
N46
Näinpä, miksi turhaan kuluttaa aikaa kirjoittelemalla, kun näkee, niin sitten sen vasta tietää eteneekö, vaikka olis miten kiva kirjoittelija.
Vierailija kirjoitti:
On naisissakin meitä, jotka toivovat nopeaa tapaamista, jos vähänkin siltä tuntuu. Viestittely jää aina diibadaaba-tasolle, joten miksi tuhlata aikaa kirjoitteluun, jos kirjetoveria ei etsi?
N46
On parempi tutustua ensin somessa hyvin, koska sillä voi vähentää turhia tapaamisia. Jokainen turha tapaaminen jossain kahvilassa kyrsii aivan sairaasti. Pitää lähes 100% varma, että tapaamisesta syntyy edes jonkinlainen suhde. Muuten ei kannata lähteä ollenkaan treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on mies, jonka täytyy olla aloitteellinen. Ei tämä asia muuksi muutu. Mieluummin olen moukka kuin mykkä yrittäessäni saada naisesta pari sanaa irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymyksiin löytyy Tinder-profiilistani.
Mutta kiteytettynä:
- nopeasti treffeille
- jos tuntuu hyvältä, niin toisille ja kolmansille
- jonkinlainen yhteinen sopimus, miten edetään jos edetään, esim Tinderit ja muut parkkiin
- kiireetöntä ja vapaaehtoista yhdessäoloa ja tekemistä
- ei kiirettä kotileikkeihin nopeasti (jos milloinkaan)
- minimivaatimukset: katseenkestävä, hoikka tai normaali, nuorekas, ei isoja näkyviä tatskoja tai lävistyksiä, iloinen, energinen, puhelias, hellä, välittävä, pussaava, ei-päihdeongelmainen
M51
Etsinnässä siis manic pixie chick.
Eihän toi oo manic pixie chick!
Just oli lehessä, että tippuri on yleistynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Näinpä, miksi turhaan kuluttaa aikaa kirjoittelemalla, kun näkee, niin sitten sen vasta tietää eteneekö, vaikka olis miten kiva kirjoittelija.
Videochat on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Koska oikeasti 50v. äijä, joka larppaa naista palstalla.
Miksi miehet laittavat kommenttinsa alle tuon M99 tjs. Mikä tarve sille on?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina mukavaa jos nainen on hyvällä ja positiivisella mielellä liikkeellä ja niin, että hän ei ole jo valmiiksi päättänyt miten tässä tulee tapahtumaan.
Kun tulet täynnä ennakkoasenteita treffeille ja lataat miehelle odotusarvon siitä, että riko nämä niin katsotaan mitä tapahtuu niin eihän se tapaaminen tule päättymään hyvin.
Jutellaan, katsotaan onko kivaa, osuuko huumori yhteen, halutaanko jatkaa iltaa yhdessä, halutaanko nähdä toisen kerran? Olen itse intohimoinen ja jos saman tyyppinen nainen tulee vastaan niin vain taivashan sitä on rajana mitä tapahtuu, mutta minulle ei taas sitten oikein sovi sellainen vahvasti jalat maassa nainen.
Eli käytännössä haluat naisen, joka ei liikoja mieti ennen sänkyyn hyppäämistä. Sen naisen jokainen treffi kumppani haluaa hänen kanssaan sänkyyn, toivottavasti sinua ei haittaa että on niiden
Ja sinä arvelet tietäväsi minua paremmin mitä etsin ja haluan?
Miksi ne tapaamiset pitää saada mahdollisimman pian tapahtuviksi? Itse en haluaisi tavata miestä, joka ei ole täysi kymppi. Kirjoittelemallahan se mielenmaisema ainoastaan selviää. Ulkomuoto ei ole tärkeää enää aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
N46
Kaikki treffini jotka on sovittu pikaisen kirjoittelun pohjalta ovat olleet täysin turhia. Olen mennyt tapaamaan ventovierasta ihmistä ja pian on huomattu, ettei meillä ole mitään yhteistä.
Kaikki ne taas, kenen kanssa olen vähän syvällisemmin viestitellyt, ovat olleet livenä samanlaisia tyyppejä kuin viesteissään ja treffit ovat johtaneet seuraaviin tapaamisiin, seurusteluun ja viimeisimmät treffit lopulta avioliittoon.
Itse luen paljon ja olen muutenkin verbaalinen tyyppi. Jos joku ei osaa keskustella viesteissä kuin diibadaaba-tasolla, niin ei se ihminen livenä ole yhtään sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne tapaamiset pitää saada mahdollisimman pian tapahtuviksi? Itse en haluaisi tavata miestä, joka ei ole täysi kymppi. Kirjoittelemallahan se mielenmaisema ainoastaan selviää. Ulkomuoto ei ole tärkeää enää aikuisella.
Varmaan monet vaan kirjoittelee ajankuluksi, ilman aikomustakaan tavata miestä. Veikkaisin?
N39 (vaikka sitä yhtä ärsyttää :)
Uikuti uikuti uikuti