Rakastaako Jumala siis niinku ihan kaikkia?
Kommentit (921)
Se riippuu ihan jumalasta ja miten olet häntä muistanut palvoa. Jos et ole Tapioa tai Ahtia mitenkään muistanut niin ei hyvä heilu heidän puolelta. Sitten on vielä Zeus, Afrodite, Mars, Jupiter ym ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiin asioihin kannattaa etsiä vastausta pääasiassa itse Raamatusta ja rukoilusta eikä luottaa muiden ihmisten sanoihin
Raamatussa jumala tappaa julmetun määrän ihmisiä, joten on pääteltävissä, että ei rakasta eikä anna anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään rakasta, vaan vihaa.
Mieti nyt itsekin, Hän itse loi meidät epätäydellisiksi ja suurimman osan kyvyttömäksi uskomaan Häneen tai Hänen käskyihinsä. Ja samalla Hän käski epätäydelliset luomuksensa olemaan täydellisiä ja tottelemaan Häntä tai joutuvat ikuiseen kidutukseen.
Mitä muuta tuo on kuin absoluuttista sadismia?
Ymmärrys hoi. Ihminen aloitti. Jumala nimenomaan loi ihmisen täydelliseksi ja antoi hänelle paratiisin. Mutta heti alkumetreillä ihminen kääntyi kuuntelemaan saatanaa ja siitä seurasi ihmiselle kirous. Ja siitä ihminen syyttää Jumalaa tänä päivänäkin ja vauva-palstallakin.
Eihän ne täydellisiä olleet kun kerta saatanaa kuuntelivat. Miksi jumala loi saatanan? Eikö kaikkitietävänä tiennyt mitä tulee tapahtumaan?
Miksi te luulevaiset annatte synninpäästön tuolle tunaroivalle jumalalle?
Vierailija kirjoitti:
Jumala rakastaa kaikkia, ihan loppuun saakka. Mutta jos teet Jumalan tahtoa vastaan (Jumalalla on aina hyvä tahto meitä kohtaan), joudut vastaamaan siitä kuolemasi jälkeen Jeesuksen Kristuksen edessä, joka kuoli sinun puolestasi, jotta saisit syntisi anteeksi. Me kaikki joudumme viimeiselle tuomiolle, ja siinä Jeesus päättää, kuka pääsee taivasten valtakuntaan, kuka joutuu ikuiseen kadotukseen.
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
Ensimmäinen ja tärkein käsky.
Muita jumalia siis on?
Rakkaus on valikoivaa, ehkä ehkä et saa rakkautta.
Siis niinku voiks noin tyhmii olla edes niinku silleen???
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs manalan trollit on taas aktiivisia. Alkaa sielunvihollisen aika käymään selvästi vähiin, kun pitää jo alkaa täällä trollaamaan.
Asialliset kysymykset eivät ole trollaamista.
Tottakai rakastaa. Osoituksena siitä on tsunamit, maanjäristykset, tulivuorenpurkaukset, nälänhädät, kuivuudet, tautiepidemiat ja sodat. Ihan täynnä on rakkautta.
Ap:n epäilevää kysymystä ei anna anteeksi.
Raamatusta päätellen ei rakasta ketään. Onneksi on satuolento mokoma tyyppi.
Ei rakasta kokkareita eikä persuja. Kaikkii muita ilman muuta. Kristillisdemokraatit kärkkyy kärjessä. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jumala siis valikoi rakkautensa kohteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala siis valikoi rakkautensa kohteet?
Kyllä, rakastaa erästä tiettyä heimoa. Todisteena on sen heimon kirjoittama kirja.
..ja jos et suostunut ottamaan Jumalan Rakkautta vastaan palat helvetin ikuisessa tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n epäilevää kysymystä ei anna anteeksi.
Mokoma kerettiläinen. Roviolle joutaisi.
Tuota, jos tiedät rikkoneesi jotain ihmistä vastaan, on sinun pyydettävä anteeksi. Ei jumala ole vastuussa sinun töppäilystäsi.
Kun pyydät anteeksi, sitten jumala taas sinuakin rakastaa. Äläkä enää tee pahoja teoja toisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
No ei.
Jumala rakastelee minua aukkoon sunnuntaisin.
On se kummallista, että vaaditaan uskomista ilman todisteita helvettiin joutumisen uhalla. Eikö todellista rakkautta olisi olla siten läsnä, että kaikki omin silmin näkisivät tämän jumaluuden ja olisi helppo uskoa. Miksi kaikkivoipa jumala antaa sanansa levittämisen vajavaisten ihmisten hoidettavaksi? Nythän on tilanne sellainen, että kaksi kolmasosaa ihmiskunnasta jää vaille kristittyjen jumalan hyvyyttä ja joutuvat helvettiin. Onko se jumalan suunnitelma? Jos on, niin onko se rakkautta ja anteeksiantoa?