Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Britannian kansalta murskatuomio mielenosoittajille.Kyselyyn vastanneista kaksi kolmasosaa kuvaili mellakoitsijoita "roistoiksi".

Vierailija
07.08.2024 |

hahahahahahahahaha

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako tämä, että roistoja ovat nimenomaan ne kaduilla pyörivät ja riehuvat m a ahanmuuttajajengit ja m u s l imiporukat?

Vierailija
62/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voisin järjestää tuollaisen woke-kyselyn, jossa tulos on päätetty jo ennakkoon.

Ruandalainen n-sana on itse asiassa tarinan sankari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihaa thugeja ketä he onkin.

Vierailija
64/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ulisee kun elokapina istuu kadulla mutta hyväksyy kun äärioikeisto mellakoi kadulla.

Työttömillä äärioikeistolaisilla on aikaa mellakoida kun joku muu maksaa elämisen

Viitsitkö pistää linkin siihen, milloin äärioikeisto on viimeksi mellakoinut kaduilla? Tuo mellakointi on sen toisen ääripään hommia. Esimerkiksi elonkapina sai olla viime viikonlopulla rauhassa, joten yrittivät sabotoida tilaisuutte muutenkin kuin levittämällä muoviroskaa ympäristöön. Poliisi sai keppostelijat kiinni ennen kuin pääsivät edes aloittamaan.

Vierailija
65/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30% briteistä on äärioikeistolaisia?

Vierailija
66/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun jokainen asuisi omassa maassaan.  

Vierailija
67/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farage on äärioikeistolainen ja pahansuopa agitaattori, jota pieni prosentti täällä äänesti ja siten valitettavasti sai jalansijan parlamentista. Farage suolsi paljon pskaa Brexitin aikoihin ja tyhmä kansa meni miinaan. Ja mikä äijä tuo tommonen. Sukunimi ei ole edes brittiläinen, naimisissa ulkomaalaisen kanssa sekä omaa kaksoiskansalaisuuden. Kunnon takinkääntäjä.

Otetaan huomioon että Labour vasta kuukausi sitten pääsi valtaan ja peri kaiken pskan, mitä Toryt 14 vuoden aikana ovat onnistuneet tuhoamaan, ja että sinä aikana täällä rasismi on kytenyt jo vuosia ja britit ovat rasisteja suurinosa, turha yrittää sanoa muuta. Sekä turha syyttää Starmeria, onkohan tämä videoklipin "historioitsija" itsekin Tory. Toryen likakampanjat kun ovat kuin jostain fiktionaalisesta tv-sarjasta ja taas kansa uskoo. Tuokin on jo omansorttista 

Missä näin väitin?

Sanoit että valtaosa briteistä on r *sisteja. Mielestäsi r *sistit pitää puukottaa. Eihän kukaan viattomia puukottaisi, vai mitä?

Vierailija
68/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin monikaan mitään mellakoita tukee koska yhteiskunta sen kulut maksaa. Hölmösti asetettu kysymys. Miksi ei kysytty moniko tuomitsee nuo puu kotuk set?

Se oli veitsivahinko.

Korkeintaan keppostelu tai sattumus. Ei missään tapauksessa ruandalaisen n-sanan tekemä m urha.

Vierailija
69/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentille no.79

Missä mä niin väitin että rasistit pitää puukottaa? Aika hyvin käännät mun kommentin. Vääriluetun ymmärtäminen?

Vierailija
70/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentille no.79

Missä mä niin väitin että rasistit pitää puukottaa? Aika hyvin käännät mun kommentin. Vääriluetun ymmärtäminen?

Olivatko ne pienet päiväkotilapset siis mielestäsi rasisteja? 

Aikamoiseksi mennyt jo tää vassu-huuhaa 

Vierailija
71/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan toi Tommy Robinsson on. Ei Suomessa kukaan huuda Halla-Ahon nimeä tuolla tavalla häpeilemättömästi.

Vierailija
72/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myöskin ottaa huomioon miten helkkarin iso määrä näitä "ruskeita brittejä" maassa on. Jos ette vielä ole tajunneet niin mustat/lähi-idät/aasialaiset pitävät AINA toistensa puolia missä tahansa maassa oleskelevat. He eivät KOSKAAN ole kantaeurooppalaisten puolella- Kun näitä kyselyitä tehdään siellä some ja nettiyhteisöt käyvät kuumina, laumat valmiina vaikuttamaan tulokseen.(näiden mielestä blm-sekoilu ja pakkopolvistelu oli täysin oikeutettua)

Vierailija
73/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin monikaan mitään mellakoita tukee koska yhteiskunta sen kulut maksaa. Hölmösti asetettu kysymys. Miksi ei kysytty moniko tuomitsee nuo puu kotuk set?

Se oli veitsivahinko.

Taksilla tarkkaan valittuun osoitteeseen. Oli varmaan vahinko, tai vähintään taksikuskin syy 

Vierailija
74/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää myöskin ottaa huomioon miten helkkarin iso määrä näitä "ruskeita brittejä" maassa on. Jos ette vielä ole tajunneet niin mustat/lähi-idät/aasialaiset pitävät AINA toistensa puolia missä tahansa maassa oleskelevat. He eivät KOSKAAN ole kantaeurooppalaisten puolella- Kun näitä kyselyitä tehdään siellä some ja nettiyhteisöt käyvät kuumina, laumat valmiina vaikuttamaan tulokseen.(näiden mielestä blm-sekoilu ja pakkopolvistelu oli täysin oikeutettua)

Itseasiassa moni UK:n muuttanut ja kotiutunut vastustaa maihinmuuttoa. He tietää minkälaista porukkaa sieltä on tulossa. Riippuu vähemmän väristä ja enemmän omasta maailmankatsomuksesta ja naiviudesta vastustaako vai kannattaako.

Vierailija
75/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentille no.79

Pitääkö rasistit siis jättää rauhaan?

Miksi hyväksyt rasismin?

Vierailija
76/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30% briteistä on äärioikeistolaisia?

Aika hyvin. Mieti, jos kaikki äänestäisivät äärioikeistoa 

Suomessa se tarkoittaisi pökälevoittoa, eikä vassua vieläkään hirvitä tai ihmetytä, että mistä se johtuu

Vasemmisto luulee, että vaientamalla ja haukkumalla ne muka katoaa. Puff vaan, kun Lii kerran käskee 

Vierailija
77/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentille no.79

Miksi hyväksyt rasismin?

Puhutko nyt niistä päiväkotilapsista? Miksi mielestäsi pieniä lapsia saa puukotella?

Vierailija
78/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentille no.79

Miksi hyväksyt rasismin?

Puhutko nyt niistä päiväkotilapsista? Miksi mielestäsi pieniä lapsia saa puukotella?

Minä kysyn sitä tuolta "kaikki muut ovat rasisteja paitsi minä"-tyypiltä.

Vierailija
79/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaan liian myöhäsitä tuollakaan enää mitään tehdä asialle. Liian pitkälle päästetty tää suwakkeilu ja wokettelu, sekä nyt tää uusin lyhenne DEI 

Vierailija
80/107 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaihe pitää nyt vaan käydä läpi. Rasset kiukuttelee aikansa, mutta tottuvat lopulta. Sillä välin pitää suojella vähemmistöjä näiden tantrumeilta ja edetä määrätietoisesti kohti tasa-arvoa. Eihän orjuuden lakkautuskaan onnistunut aikoinaan ilman sisällissotaa jenkeissä.