Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Britannian kansalta murskatuomio mielenosoittajille.Kyselyyn vastanneista kaksi kolmasosaa kuvaili mellakoitsijoita "roistoiksi".

Vierailija
07.08.2024 |

hahahahahahahahaha

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaihe pitää nyt vaan käydä läpi. Rasset kiukuttelee aikansa, mutta tottuvat lopulta. Sillä välin pitää suojella vähemmistöjä näiden tantrumeilta ja edetä määrätietoisesti kohti tasa-arvoa. Eihän orjuuden lakkautuskaan onnistunut aikoinaan ilman sisällissotaa jenkeissä.

Ajattelitko siis alkaa ampumaan ja puukottamaan enemmänkin kantaväestöä? Siitäkö tässä musujen riehumisessa siis onkin kyse? Laittaa valkonaamat kantikset järjestykseen kunnes ovat itse enemmistö? 

Samasta materiasta ollaan kaikki tultu ja sekoitutaan kuoltuamme taas yhdeksi. Ei ole mitään meitä ja niitä. Asiat rullaa painollaan ja satojen vuosien päästä nämä nahistelut näyttää tyhmiltä. Sulla nyt rsistiset asenteet estää näkemästä mitään ihmisyyttä tai hyvää näissä tulijoissa. Yritä haastaa sitä, n

Pakistan, Bangladesh, Intia, lukemattomia maita jossa on asiat alkanut rullaamaan eri tavalla ja pakko on.

Vierailija
102/107 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein britanniassa riittää tuota mediaseksikästä "äärioikeistoa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaihe pitää nyt vaan käydä läpi. Rasset kiukuttelee aikansa, mutta tottuvat lopulta. Sillä välin pitää suojella vähemmistöjä näiden tantrumeilta ja edetä määrätietoisesti kohti tasa-arvoa. Eihän orjuuden lakkautuskaan onnistunut aikoinaan ilman sisällissotaa jenkeissä.

Hieno homma! Sulla on luultavasti talous paremmalla mallilla kuin mulla, niin mä tuun sun luo asumaan, sun kustannuksella tietenkin. Jos löytyy vaimo/tyttäriä, niin on hyvin mahdollista , että välillä iskee hätätila ja joutuu keppostelemaan, mutta se on vain vaihe joka sun pitää käydä läpi. 

Ai niin, jos sä sanallakaan kritisoit mun toimintaa, niin sä oot puhdas rasisti ja xenofoobikko, ihminen täynnä pelkkää vihaa ilman mitään ymmärrystä huonompiosaisia kohtaan. 

Laitahan yhteystiedot, niin pääsen kohottamaan elintasoani :) 

Vierailija
104/107 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma! Sulla on luultavasti talous paremmalla mallilla kuin mulla, niin mä tuun sun luo asumaan, sun kustannuksella tietenkin. Jos löytyy vaimo/tyttäriä, niin on hyvin mahdollista , että välillä iskee hätätila ja joutuu keppostelemaan, mutta se on vain vaihe joka sun pitää käydä läpi. 

Ai niin, jos sä sanallakaan kritisoit mun toimintaa, niin sä oot puhdas rasisti ja xenofoobikko, ihminen täynnä pelkkää vihaa ilman mitään ymmärrystä huonompiosaisia kohtaan. 

Laitahan yhteystiedot, niin pääsen kohottamaan elintasoani :)&nb

Ihan paska analogia/whatever. 

Vierailija
105/107 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tulijoilla ei kyllä ole tasa-arvo ensimmäisenä mielessä.

Valtaosa tavallisia kunnon ihmisiä. Ei pidä pienen vähemmistön vuoksi pelätä kaikkia. Tutustu muutamaan, niin saat positiivisia kokemuksia pelkojesi rinnalle.

Mukavia pelihetkiä tiedossa. Rahtihameita ja kulmahousuja on yritetty kotouttaa jo 500 vuotta.

VUONNA 2017 afganistanilaisia ja irakilaisia epäiltiin lukumäärään

Näitä ensin mainitsemiasi on mun suvussakin, ja oikein hyvin menestyvät elämässään eivätkä erotu massasta mitenkään. Ei mistään ryhmästä kaikki tietenkään menesty, turhaan vain siihen osaan taas keskityt.

Nuoret miehet tekee eniten rikoksia, myös s-rikoksia, ja heitä on paljon tullut, niin se tietysti näkyy myös tilastoissa. Jos olisi tullut myös vanhuksia, lapsia ja naisia, niin ei olisi niin suurta eroa. Syrjäytyminen ja osattomuus myös vahvistaa tätä, kuten oli suomalaisilla Ruotsissa aikoinaan kun siellä töpeksivät. Kantisten kesken tapahtuneet s-rikokset jäävät myös useammin piiloon, kun on kyse yleensä keskenään tutuista, ja tämä nostaa kynnystä tehdä ilmoitusta.

Kyllä kaikki järjestyy, kun ollaan toisillemme ihmisiksi ja kohdellaan kaikkia tasaveroisesti.

Sinä ja muut samalla tavalla ajattelevat olette se syy miksi tämä monikulttuurihölynpöly ei tule koskaan toimimaan. 

Yhdelläkään maalla ei ole varaa tällaiseen nykyisenkaltaiseen hyväntekeväisyyteen mitä tämä mmuutto on. 

Vierailija
106/107 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää: https://europeanconservative.com/articles/news/far-left-french-mp-goes-…

Näitähän pitää lähteä kohta pieksemään porukalla.

Vierailija
107/107 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei puhuta siitä kuinka järkyttävää on, että niitä lapsia tapettiin?!

Toi mellakointi on sivuseikka sen teon rinnalla!

Suomessa äärioikeistolainen puukotti lasta. Persut unohtivat sen samantien.