Kertokaapa viisaammat, miksi en saa baarissa juttuseuraa
Olen 30+ nainen. Olen viimeaikoina saanut paljonkin kuulla olevani kaunis ja jopa ihan "kuuma", mutta silti jos menen kuppilaan, yksin saan olla. Yritän näyttää avoimelta, en ole naama mutturalla enkä tuijota puhelinta. Ja ennen kuin sanotte, että mene sinä juttelemaan muille äläkä odota valmista, niin siihen juuri haluaisin arvailuja, miksi muut naiset saavat seuraa ja minä en.
Nytkin harkitsen erittäin tarkkaan erääseen tapahtumaan menoa ilman kavereita koska pelkään siellä myös jääväni yksin. Taas. Onko se ehkä muiden mielestä "epäilyttävää" tai jotenkin luotaantyöntävää, että menen paikkoihin yksin?
Kommentit (63)
Olin viime viikonloppuna baarissa, minulle täysin vieraalla paikkakunnalla. Menin yksin baariin, enkä luonnollisestikaan tuntenut ketään.
En edes viitsi laskea, kuinka monen kanssa juttelin. Miesten, naisten, iät siitä 18 vuotiaasta yli 70 vuotiaaseen. Monta tuntia meni tarinoidessa ihmisten kanssa.
Ehkä minun ja apn ero on siinä, ettei kukaan sano mua komeaksi tai kuumaksi?
M40, ei komea eikä kuuma.
Olen itseni yksinäiseksi tunteva nainen ja joskus menen pubiin tai baariin juomaan, tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia ja nauttimaan siitä että ympärillä on muita ihmisiä. Jos joku itseä kiinnostava tulee juttelemaan niin se on kiva mutta en halua jutella ympärikännisten seksiä ehdottelevien kanssa, vaikea päästä heistä eroon jos on jo jutellut jotain. Joskus tuntuu seuraa löytyvän, joskus ei millään ja jos tulee joku ympärikännissä oleva puhumaan niin sanon että odotan jotakuta. Ja kaikesta huolimatta on edelleen parempi mahdollisuus suht täyspäisten ihmisten kanssa kevyeen jutteluun kuin tinderissä.
+1 aika vit uilua saanut usein kuulla kun on koittanut tehdä aloitetta