Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa viisaammat, miksi en saa baarissa juttuseuraa

Vierailija
07.08.2024 |

Olen 30+ nainen. Olen viimeaikoina saanut paljonkin kuulla olevani kaunis ja jopa ihan "kuuma", mutta silti jos menen kuppilaan, yksin saan olla. Yritän näyttää avoimelta, en ole naama mutturalla enkä tuijota puhelinta. Ja ennen kuin sanotte, että mene sinä juttelemaan muille äläkä odota valmista, niin siihen juuri haluaisin arvailuja, miksi muut naiset saavat seuraa ja minä en. 

Nytkin harkitsen erittäin tarkkaan erääseen tapahtumaan menoa ilman kavereita koska pelkään siellä myös jääväni yksin. Taas.  Onko se ehkä muiden mielestä "epäilyttävää" tai jotenkin luotaantyöntävää, että menen paikkoihin yksin?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoo sulle, että sä olet kaunis ja kuuma? Missä tilanteissa se sitten tapahtuu?

Vierailija
2/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaverit tms tutut, nämä saan kuulla siis kavereideni kautta. Kerran eräs tällainen tuli sen sanomaan jopa suoraan yksissä kotipirskeissä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vedestä me sun tuntematon  meiningistä tiedetään . Puhumattakaan että pitäisi arvailla....huoooohhh

Vierailija
4/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, että kaverin kaverit tollasta edes sanoo. Jos ne on vapaita miehiä, niin miksi ne ei tule sitten sua pokaamaan?

Vierailija
5/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis olet kaunis ja jos näkisin sinut yksin kuppilassa niin ajattelisin, että odotat seuralaista. Turha siihen on mennä väliin small talkia vetämään.

Vierailija
6/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa puhut baarista, kommenttikentässä kuppilassa. Päätä jo. Ja kukaan järkevä ihminenhän ei mene baariin.

Vierailija
7/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä taida olla vapaita miehiä. 

ap

Vierailija
8/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sen oloinen, ettet lämpene känniselle yhden illan jutulle.

Vierailija
9/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että muut naiset saavat seuraa ja sinä et? Istutteko rivissä kuin jossain lihatiskillä ja sinä katselet kun vierestä viedään?

Muutenkin, miksi joku edes haluaa jotain baariseuraa? Kännisten äijien lähestymisiä?

Vierailija
10/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätpä taida olla vapaita miehiä. 

ap

Eli jotain limanuljaskoita, jotka oman naisensa selän takana puhuvat kavereilleen siitä, kuinka kaunis ja kuuma sä olet. Ja nämä sen kaverit kertoo sen sun kavereille, jotka kertovat sen sulle? Omituisessa porukasa sä kyllä pyörit, en voi muuta sanoa.

Vierailija
11/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näkyviä tatskoja?

Roikkuuko mopon osia (läväreitä) naamassa?

Oletko liian jurrissa siellä baarissa?

Vierailija
12/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei uskota

Vierailija
13/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis olet kaunis ja jos näkisin sinut yksin kuppilassa niin ajattelisin, että odotat seuralaista. Turha siihen on mennä väliin small talkia vetämään.

Small talkin idea on juuri siinä, että sitä voi puhua missä tahansa ja kenen kanssa tahansa. Eihän se muuten olisi small talkia.

Vierailija
14/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään epäilyttävää mennä paikkoihin yksin. Ei minullakaan ole naisystävää ja kaverit ovat kiireisiä töissä. Yksin se on mentävä tapahtumiin, ulkomaille, elokuviin jne. 

Vierailija
15/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin minä muistan (eli kauan), on ollut sääntö, ettei yksin olevaa naista lähestytä koskaan.

Vierailija
16/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan käydä samoissa seksikokkeliklubeissa kuin Marin ja Ylen ja Hesarin toimittajat.

Vierailija
17/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kehonkielessäsi on jotain, mikä vaikeuttaa lähestymistä. Kun minä olin sinkku, lähestyin naisia lähinnä yökerhon tiskillä. Jos joku istui yksin pöydässä totisena kännykkäänsä vilkuillen, jätin rauhaan.

Vierailija
18/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä istu yksin. Kiertele baarissa, kahvilassa, ja kerro paikalla oleville miehille, että sinulta saa, edestä ja takaa. Kyllä sitten seuraa riittää. 

-  "Kokemusasiantuntija"

Vierailija
19/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näkyviä tatskoja?

Roikkuuko mopon osia (läväreitä) naamassa?

Oletko liian jurrissa siellä baarissa?

Ei mitään noista. :D Kiitoksia kuitenkin ensimmäisestä vastauksesta, joka alkoi avaamaan ongelmaa. Eli kyse siis on vain ulkonäöstä. Olen varmaan sittenkin siis ihan tavallisen näkölinen, ehkä jopa ruma, jos kerran varattujen "limanuljaskojen" kehuihin ei ole uskomista. 

Vierailija
20/63 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin oleva on kysymysmerkki. Odottaako seuraa, onko varattu, miksi on yksin..  Ehkä ihmiset ujostelee tulla jutulle kun monet liikkuu kaveriporukalla tai ainakin yhden kaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme