Ihmettelettekö koskaan joidenkin värivalintoja vaatteissa?
Saattaa olla väärä, sairaan näköiseksi tekevä väri, tai muuten vain tunkkainen ja masentava väri. Eikö sellaisessa vaatteessa tule tunkkainen ja masentava fiilis?
Kirpparilta voi valita vaikka minkä värisiä vaatteita parilla eurolla ja kauppojen alennusmyynnistäkin kympillä. Ei ole rahasta kiinni.
Kommentit (59)
En ihmettele ihmisten valintoja . Sinun ihmettely on yx paikan haisee..
Kyllä punaisen pitäisi olla ainoa sallittu väri asusteissa, housuissa voitais sallia mustakin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä punaisen pitäisi olla ainoa sallittu väri asusteissa, housuissa voitais sallia mustakin
Työasuissa neonkeltainen punaisen puseron päälle, muuten samaa mieltä
? Miksi ihmettelisin?
Mulla on surkea maku ja surkeampi tyylitaju joten ehkä mun värejä ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Asusteista? Mutta vaatteissa sallisit kaikki värit, paitsi housuissa mustan. Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vihreänkin pitää olla sallittu, mutta muiden värien käytöstä ankarat sakot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asusteista? Mutta vaatteissa sallisit kaikki värit, paitsi housuissa mustan. Tämä selvä.
Sanotaan sitten vaatteissa jos sen paremmin ymmärrät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ymmärrys kysymys tämä, vaan kyse on semantiikasta.
En, koska tiedän olevani hieman värisokea, tai näkeväni värit eri tavalla kuin muut. Joten tiedostan, että se miltä joku vaate näyttä toisen (tai itseni) päällä saattaa näyttää "normaalien" silmissä erilaiselta.
Tästä syystä itse pääasiassa pitäydyn ihan perusväreissä tai varmistan joltakin värinäköongelmattomalta, sopiiko väri minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vihreänkin pitää olla sallittu, mutta muiden värien käytöstä ankarat sakot
Farkut on yleensä sinisiä, eli siniset farkut ja neonkeltainen pusero on määrättävä viralliseksi työasuksi, muut värit kiellettävä välittömästi
Miten jotkut jaksaa pukeutua mumoalkkaein värisiin pällivaatteisiin päivästä toiseen? Tylsyyskuolema uhkaa.
En, mutta myönnän välillä ihailevani, jos jollakulla on hyvä värisilmä. Esimerkiksi Annika Saarikko osaa pukeutua hyvin kauniisti väreihin. Minä en osaa ja olen vähän kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ymmärrys kysymys tämä, vaan kyse on semantiikasta.
No kaikilla ei vaan ymmärrys riitä, mutta yritä pärjätä sillä mitä olet syntymässä saanut. Pahoittelen Kyllä tilannettasi
Joo. Miksi niin suuri osa porukasta pukee päälleen pelkkää mustaa ja harmaata. Kesälläkin.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta myönnän välillä ihailevani, jos jollakulla on hyvä värisilmä. Esimerkiksi Annika Saarikko osaa pukeutua hyvin kauniisti väreihin. Minä en osaa ja olen vähän kateellinen.
No tuolla asenteella pääsetkin pitkälle.
Asuste tarkoittaa jotain huivia tai vyötä yms.
Vierailija kirjoitti:
Asuste tarkoittaa jotain huivia tai vyötä yms.
Paitsi jos se on punainen, silloin se tarkoittaa päälle laitettavaa, eli lähes mitä tahansa. Tämä kerrotaan jo muinaisissa kirjoituksissa, joihin kannattaa perehtyä ettei tee tuollaisia mokia
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut jaksaa pukeutua mumoalkkaein värisiin pällivaatteisiin päivästä toiseen? Tylsyyskuolema uhkaa.
mumoalkkaein? Mikä väri tämä on? Koskaan kuullutkaan.
En, kaikki pukekoon mitä haluaa.
Kunhan työkavereilla on kaikilla vaaleansininen paita päällä, ni hyvä 😃