Kertokaapa viisaammat, miksi en saa baarissa juttuseuraa
Olen 30+ nainen. Olen viimeaikoina saanut paljonkin kuulla olevani kaunis ja jopa ihan "kuuma", mutta silti jos menen kuppilaan, yksin saan olla. Yritän näyttää avoimelta, en ole naama mutturalla enkä tuijota puhelinta. Ja ennen kuin sanotte, että mene sinä juttelemaan muille äläkä odota valmista, niin siihen juuri haluaisin arvailuja, miksi muut naiset saavat seuraa ja minä en.
Nytkin harkitsen erittäin tarkkaan erääseen tapahtumaan menoa ilman kavereita koska pelkään siellä myös jääväni yksin. Taas. Onko se ehkä muiden mielestä "epäilyttävää" tai jotenkin luotaantyöntävää, että menen paikkoihin yksin?
Kommentit (63)
Aika moni menee kavereiden kanssa baareihin ja tapaamaan toisiaan. Ne lihatiskit, joita nyt kaipailet, pitäisi kyllä tietää ja sitten sinne vaan tyrkylle. Kyllä joku sinut sieltä nappaa mukaansa. Usein se seuraa kaipaava yksinäinen nainen kyllä huomataan nopeasti ja saat hätistellä pahimmat pois kimpustasi.
Sinun pitää olla baarissa tappiin asti. Kyllä joku mies tulee narikkajonossa tai baarin ulkopuolella juttelee sulle.
Ja minua, lihavaa viisikymppistä naista taas lähestytään esim. baareissa ja terasseilla koko ajan. Paljon enemmän itse asiassa kuin nuorempana ja hoikkana ja nättinä. Ilmeisesti silloin hoikkana näytin jotenkin "nirppanokalta", sellaiselta jolta on hyvin pieni todennäköisyys saada muuta kuin pakit. Vähän kulahtaneempi akka näyttää ilmeisesti paremmalta prospektilta :D
Vierailija kirjoitti:
Ja minua, lihavaa viisikymppistä naista taas lähestytään esim. baareissa ja terasseilla koko ajan. Paljon enemmän itse asiassa kuin nuorempana ja hoikkana ja nättinä. Ilmeisesti silloin hoikkana näytin jotenkin "nirppanokalta", sellaiselta jolta on hyvin pieni todennäköisyys saada muuta kuin pakit. Vähän kulahtaneempi akka näyttää ilmeisesti paremmalta prospektilta :D
Tuskin olet niin paha mitä tuossa väität. Jätetään nirppanokat väliin ja mä tarjoan yhdet! ;)
Mun kokemukseta on totta, että liian hyvännäköisiä ei lähestytä helposti. Mä jouduin nuorena itse tässä asiassa vähän kierteesen, koska yritin laittautua enemmän ja olla vielä näyttävämpi, koska ajattelin että mun täytyy olla liian ruma jos. miehet ei lähesty. Eikä kukaan lähestynyt oikein koskaan vaikka olin huolellisessa meikissä ja seksikkäissä vaatteissa ja mitä vaan, korkeintaan joku ihan umpihumalainen. Sitten päättelin, että olen siis niin toivotoman ruma, ettei mikään määrä laittautumistakaan auta.
Myöhemmin löysin miesystävän. Hän kertoi sitten ensilähestymisestään. Hän sanoi että mulla oli maine sellaisena jääkuningattarena, että ilman 2 promillen humalaa ei olisi uskaltanut lähestyä :D Ihan oikeasti ihmiset ilmeisesti uskoivat, että olen ylimielinen ja itseriittoinen niin ettei tavalliset miehet mulle kelpaisi. Ja minä siellä omassa päässäni istuin miettimässä, että miksi olen niin ruma ettei kukaan huoli, kamalaa syntyä hirviöksi, olisikohan mitään leikkauksia tai jotain millä musta saisi ihmisen näköisen.
AP, älä kuuntele mitä mies sanoo, vaan katso mitä mies tekee ja miten hän kohtelee sinua. Tämä on ratkaisevaa.
Jos mies sanoo että olet kuuma, mutta ei tee mitään tai pyrkii pois seurastasi jne niin hän todnäköisesti valehtelee. Hän ei tunne sinuun fyysistä vetoa. Sillä jos tuntisi, hän pyrkisi lähelle sinua, hän haluaisi puhua kanssasi, hän ei vilkuilisi kavereitaan, hän ei keksisi syitä poistua seurastasi. Hän ei laittaisi sinua "friendzone"lle.
Kerrataan: Älä kuuntele mitä mies sanoo vaan katso mitä hän tekee ja miten hän kohtelee sinua.
Tämä sama pätee sukupuolet toisinpäin kääntäenkin.
Kokeilepa sellaista, että et laittaudu yhtään. Menet vain ihan tavallisissa vaatteissa ja ilman meikkiä yms. Olet heti helpommin lähestyttävä.
Kiitoksia kolmannen sivun kommentoijat! Parilla uudella vinkillä varustettuna taidan siis lauantaina lähteä mainitsemaani tapahtumaan yksin.
Ap
Olet varmaan ällöttävän ruma. Kyllä nätti nainen saa heti kymmenen miestä juttuseuraksi.
Mitä väliä. Ei baareissa mitään fiksua juttuseuraa ainakaan ole tarjolla.
Miksi menet yksin?
Haetko miesseuraa siis? Mene tinderiin.
Jos erehtyy juttelemaan baarissa samaakin sukupuolta olevien kanssa niitä näitä, niin tajuaa millaiset toopet ja pikkunilkit viihtyvät baareissa. Mitään ns. henkevää keskustelua ei saa aikaiseksi tällaisten otusten kanssa. Kannattaa etsiä muualta. M47
"Ja ennen kuin sanotte, että mene sinä juttelemaan muille äläkä odota valmista, niin siihen juuri haluaisin arvailuja, miksi muut naiset saavat seuraa ja minä en.
Nytkin harkitsen erittäin tarkkaan erääseen tapahtumaan menoa ilman kavereita koska pelkään siellä myös jääväni yksin."
Sori vaan, mutta typerästi ajateltu. Tällä palstalla voit toki pohtia sitä, miksi jäät yksin, mutta paikan päällä sinun ei pidä enää jäädä miettimään tai odottelemaan, vaan silloin voit itsekin tehdä asialle jotain. Nyt ulkoistat oman passiivisen käytöksen muiden syyksi (=en voi lähestyä muita, koska en tiedä, miksi muut eivät lähesty minua).
Joudun komppaamaan aiempaa kommenttia, että naiset ovat välillä todellakin tylyjä, jos heitä lähestyy baarissa. Eron jälkeen yritin muutaman kerran jutella niitä näitä naisille baarissa, mutta kokemukset olivat masentavia ja osoittivat, ettei se vie mihinkään. Tuli vaan huono mieli siitä kohtelusta.
Parhaimmat juttelut ovat tulleet arjessa, bussissa ja jos nainen lähestyy mua baarissa.
Ota kunnon pohjat ennen kuppilaan menoa..seuraa ja juttukaveria löytyy!
Jos sä olet niin kaunis, että miehet arastelee?
Luulen, että moni mies on aika avuton siinä, että tulisi juttelemaan. Aluksi vain katsovat, mutta myöhemmin illalla saattaa joku tulla kaverin kanssa sitten sanomaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jos erehtyy juttelemaan baarissa samaakin sukupuolta olevien kanssa niitä näitä, niin tajuaa millaiset toopet ja pikkunilkit viihtyvät baareissa. Mitään ns. henkevää keskustelua ei saa aikaiseksi tällaisten otusten kanssa. Kannattaa etsiä muualta. M47
No jos kerran itsekin siellä olet, niin kai siellä kaiken järjen mukaan on muitakin normaaleja.
Jos olet mykkä, monikaan ei osaa viittomakieltä.