Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Elsa, 28, huomasi festareilla deittikulttuurin muutoksen - "Kaikki selasivat Tinderistä vaihtoehtoja"

Vierailija
06.08.2024 |

"Kun Elsan, 28, parisuhde päättyi, hän huomasi olevansa uuden edessä.

Ei vain siksi, että kyseessä oli suuri elämänmuutos, vaan koska moni asia deittailumaailmassa oli mennyt kymmenen vuoden aikana täysin uusiksi.

"Ketään ei kiinnostanut tutustua muihin kylmiltään, vaan kaikki on hirveän ulkonäkökeskeistä, jos kuva ei miellytä niin ei mene jatkoon. Nostakaa päät pois ruudusta", Elsa pohtii."

"Digitaalisen kulttuurin tutkijan Anne Holapan mukaan deittimaailma on muuttunut kymmenessä vuodessa rajusti.

Suurin ero on Holapan mukaan se, että nettideittailusta on tullut huomattavasti visuaalisempaa. Komeakasvoisimmat pitkät miehet sekä kauniit naiset saavat valtavasti tykkäyksiä. Vastapainona on esimerkiksi valtava massa miehiä joka ei saa yhtään tykkäyksiä yhdeltäkään naiselta, vaikka käyttäisi eri applikaatioita vuosikausia."

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee lisää syrjäytyneitä, yksinäisiä ja mielenterveysongelmaisia! Vain komeimmat ja kauneimmat ansaitsevat elää.

Kaikki ansaitsevat elää, mutta olemme menossa kohti sellaista yhteiskuntaa, jossa vain komeimmat saavat harrastaa seksiä. Onko se hyvä vai huono asia, on sitten jokaisen itse päätettävissä, itse en ota kantaa. 

Ei vaan ongelma on se, että rumemman näköiset eivät halua harrastaa seksiä keskenään ja sitten vetävät herneen nenään siitä, että paremman näköiset valitsevat kumppanikseen jonkun joka on paremman näköinen kuin he itse. 

Seurustelu ei ole hyväntekeväisyyttä. Olit sitten mies tai nainen oot ite vastuussa omasta tasostasi. Torissa myydään tyköistuvia pukuja,hiusrautoja,lisäkkeitä ja avaamattomia kosmetiikkatuotteita. Tokmannissa kanssa. Et sä voi määräänsä enempää vaatia muita tulemaan sua vastaan. Markkinoilta saa myöskin poistua. 

Vierailija
62/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Se on rumien ihmisten mantra. Siis että sisäinen kauneus olisi tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Noin vuoden sinkkuna ollut Elsa kertoo, että kasvotusten häntä tullaan iskemään vain tilanteissa, joissa alkoholilla on osuutta. Tinder-profiilissaan hän kertoi etsivänsä pitkäaikaista parisuhdetta, mutta sai silti aika ajoin pelkkään seksiin liittyviä ehdotuksia.

Se saa kyllä miettimään, että mitä ihmettä."

Jutussa ei mainita sitä että iskeekö hän itse miehiä selvinpäin koskaan missään. Tavalliseen naisten tapaan ei tietystikään iske, mutta valittaa voi kyllä ihmisistä jotka käyttäytyvät aivan yhtä passiivisesti kuin hän itse. Pata kattilaa soimaa

Elsa ei laita itse tikkuakaan ristiin sen eteen että itse iskisi livenä miehiä. Miksi hän edes kehtaa valittaa asiasta?

Vierailija
64/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Se on rumien ihmisten mantra. Siis että sisäinen kauneus olisi tärkeintä.

Miten nuo asiat poissulkevat toisensa? Komea/kaunis ihminen voi olla myös erittäin kiva luonteeltaan aivan yhtälailla kuin rumalla ihmisellä voi olla täysin paska luonne. 

Vierailija
65/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee entistä selvemmäksi päivä päivältä, että naisille ei kunnolliset ja hyvät miehet kelpaa. Te naiset itse haluatte niitä jykeväleukaisia alfoja. Moni mies jää ikuiseen yksinäisyyteen ja tarpeettomuuteen siksi, ettei voittanut geenilotossa komean laatumiehen geenejä.

Ootko koskaan miettinyt, että vaikka sä itket tästä ihan samasta asiasta palstalla päivittäin, niin se itku ei vaikuta naisiin. Se jos mikä ei todella ole ainakaan miehistä. Jos koet että sun luonne ja ulkonäkö ei vastaa sitä mitä naiset yleisesti ottaen hakee, niin sun pitää koittaa tehdä asialle jotain. Naiset ei ala jotenkin maagisesti sua säälimään ja muuta omia preferenssejään toivomaasi suuntaan. Ei se toimi niin. Sun pitää itse koittaa muuttua sellaiseksi, millaisista miehistä luulet naisten tykkäävän.

Jos pyydän palstalla naisia edes harkitsemaan rumempaa lyhyempää miestä, mahdollisuuteni paranevat 0,0001%. Jos olen vaan hiljaa häpeämässä tekemättä mitään niin mahdollisuuteni pysyvät samana eli 0%.

Eli kun et aiheesta ymmärrä niin ole hiljaa.

Ei. Sun jatkuva ulina tekee susta vaan säälittävämmän. Ja täällä kyllästyneet mammat alkaa jo vastailla kyllästyneemmin ja ilkeämmin sulle. Mikä johtaa siihen, että susta tulee itsestäsi vieläkin katkerampi. Ja säälittävämpi. Mahdollisuutesi saada naisia laskevat.

Eikä ne sun etsimäsi nuoret hemaisevat naiset edes käy täällä

Tietenkään itsehäpeästä ei ole hyötyä.

Vierailija
66/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ne muutamat kalsarimallit pyörittävät kaikkia naisia?

No näinhän palstalla on jo vuosia toitotettu, että 10 % miehistä hoitelee 80 % naisista.

Jep, mökin mummotkin tulevat vihdoin kunnolla hoidelluiksi ;)

Vierailija
67/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän palstalla on jo vuosia toitotettu, että 10 % miehistä hoitelee 80 % naisista.

Jep, mökin mummotkin tulevat vihdoin kunnolla hoidelluiksi ;)

Miten muuten on edes hoitelua, jos 10% miehistä matchaa 80% naisista kanssa? Eihän he todennäköisesti tapaa tai edes juttele Tinderissä. Ei se ole mitään hoitelua. EI edes voitelua.

Vierailija
68/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Noin vuoden sinkkuna ollut Elsa kertoo, että kasvotusten häntä tullaan iskemään vain tilanteissa, joissa alkoholilla on osuutta. Tinder-profiilissaan hän kertoi etsivänsä pitkäaikaista parisuhdetta, mutta sai silti aika ajoin pelkkään seksiin liittyviä ehdotuksia.

Jutussa ei mainita sitä että iskeekö hän itse miehiä selvinpäin koskaan missään. Tavalliseen naisten tapaan ei tietystikään iske, mutta valittaa voi kyllä ihmisistä jotka käyttäytyvät aivan yhtä passiivisesti kuin hän itse. Pata kattilaa soimaa

Elsa ei laita itse tikkuakaan ristiin sen eteen että itse iskisi livenä miehiä. Miksi hän edes kehtaa valittaa asiasta?

Koska hän on nainen. Hänellä on vulva, joka aateloi jokaisen naisen miesten yläpuolelle. Näin ajattelee 90% naisista tänä päivänä. Ei aatelisten ole koskaan tarvinnut työtä tehdä, he ovat siihen liian arvokkaita. U go girl! Slayyyyyy!

Vierailija
69/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos pyydän palstalla naisia edes harkitsemaan rumempaa lyhyempää miestä, mahdollisuuteni paranevat 0,0001%. Jos olen vaan hiljaa häpeämässä tekemättä mitään niin mahdollisuuteni pysyvät samana eli 0%.

Eli kun et aiheesta ymmärrä niin ole hiljaa."

Ei parane, korkeintaan huononee muidenkin lyhyiden ja rumien mahdollisuudet

Vierailija
70/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on nainen. Häne

Miehen on tosi noloa olla kateellinen naisille.

Vierailija
71/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa 28 v on liian vanha näkyäkseen minun tinder-tutkallani. Ikähaarukka on minulla 18-22 v. M33

Vierailija
72/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elsa ei laita itse tikkuakaan ristiin sen eteen että itse iskisi livenä miehiä. Miksi hän edes kehtaa valittaa asiasta?<

Kyllä. Jos mies kannattaa sukupuolten tasa-arvoa myös miesten kannalta ajateltuna, niin se on naisten mielestä noloa. Ei tässä ole mitään uutta. Turhan viestin siis näpyttelit.

Vierailija
73/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei näytä Timothee Chalametlta -> swaippaus vasemmalle sekunnin osassa. 

Luulet oikeasti että toi rotta on hyvän näköinen mies? :D huhhuh.

Hollywooding ruminta kastia.

Vierailija
74/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uliuliuuuuuuuuu uliuliiiiii yhyyy uliuuuuu

Vierailija
75/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteiskunta pidemmän päälle toimi sillä lailla että vain paras 1-5% pääsee suhteisiin ja lisääntyy. 

Vierailija
76/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia tekoälyllä tehdään Tinderiin kuva ja sitten kirjoitellaan aika ennen kuin asia paljastetaan. 

Tän takia ehdotan tapaamista jo parin päivän kirjoittelun jälkeen. Jos mies keksii tekosyitä, niin poistoon vaan. Mä en ole kiinnostunut virtuaalikumppaneista.

Vierailija
77/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin. Yllättikö?

Vierailija
78/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhteiskunta pidemmän päälle toimi sillä lailla että vain paras 1-5% pääsee suhteisiin ja lisääntyy. 

Toisaalta jokainen saa vapaasti valita kenen kanssa haluaa olla ja etenkin sen, kenen kanssa ei halua olla. Ei kukaan voi pakottaa ketään ottamaan sellaista ihmistä, josta ei ole kiinnostunut. Kaikki ihmissuhteet on aina vapaaehtoisia. Joten ei toi muutu mihinkään.

Vierailija
79/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei näytä Timothee Chalametlta -> swaippaus vasemmalle sekunnin osassa. 

Luulet oikeasti että toi rotta on hyvän näköinen mies? :D huhhuh.

Hollywooding ruminta kastia.

Cope

Vierailija
80/162 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee lisää syrjäytyneitä, yksinäisiä ja mielenterveysongelmaisia! Vain komeimmat ja kauneimmat ansaitsevat elää.

Kaikki ansaitsevat elää, mutta olemme menossa kohti sellaista yhteiskuntaa, jossa vain komeimmat saavat harrastaa seksiä. Onko se hyvä vai huono asia, on sitten jokaisen itse päätettävissä, itse en ota kantaa. 

Ei vaan ongelma on se, että rumemman näköiset eivät halua harrastaa seksiä keskenään ja sitten vetävät herneen nenään siitä, että paremman näköiset valitsevat kumppanikseen jonkun joka on paremman näköinen kuin he itse. 

Seurustelu ei ole hyväntekeväisyyttä. Olit sitten mies tai nainen oot ite vastuussa omasta tasostasi. Torissa myydään tyköistuvia pukuja,hi

Nimenomaan: seurustelu ei ole hyväntekeväisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi