Mitä pahaa on kaveerata miehen kanssa?
Täällä pitkä ketju ettei nainen voi olla miehen kanssa kaveri. Miksei voi? Itsellä on paljon miespuolisia kavereita. En ymmärrä, miksi joillain on käsitys että jokaisen ihmisen kanssa pitää harrastaa seksiä.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen oikeasti, että jotkut hyvin seksuaalisetkin miehet kykenevät hyvännäköisiin naiskavereihin ilman taka-ajatuksia, mutta monet taas eivät.
Ei kai siinä kykenemisessä ole mitään ongelmaa. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö mies ajattelisi tästä naisesta hyvin seksuaalisesti ja fantasioisi hänestä.
Jep. Harva kai ajatuksen tasolla muutenkaan on yksiavioinen. Ero tulee tosiaan siitä, että käyttääkö toista fantasiamateriaalina, vai lähtisikö tämän matkaan tilaisuuden tullen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee itsensä hyväksikäytetyksi, jos hän ei saa kaverinaiselta p*llua. Silloin miehestä tuntuu, että aikaa on mennyt vain hukkaan. Mies juttelee (viehättävän) naisen kanssa vain sen takia, että silloin on suurempi mahdollisuus päästä p*llun päälle.
Mulla on kaverinainen, jota kohtaan en koe mitään seksuaalista vetoa. Juttelen hänen kanssaan, koska pidän hänen seurastaan. Seksiä en halua hänen kanssaan harrastaa.
Jos hän olisi hyvännäköinen, tilanne olisi varmasti ihan toinen. Silloin minulla kyllä varmasti olisi taka-ajatuksena saada hänet joskus sänkyyn.
Eli pähkinänkuoressa: kyllä minä ainakin pystyn olemaan platonisessa ystävyyssuhteessa naisen kanssa, edellyttäen että se nainen ei ole hyvännäköinen.
M35
Tämä. Eli hyvännäköinen kaverinainen on aina potentiaalinen uhka.
Me ihmiset ollaan aika primitiivisiä loppujen lopuksi. Pistä viehättävät, samaa ikäluokkaa olevat mies ja nainen viettämään paljon aikaa yhdessä, niin todennäköistä on että ennemmin tai myöhemmin jotain seksuaalista tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee itsensä hyväksikäytetyksi, jos hän ei saa kaverinaiselta p*llua. Silloin miehestä tuntuu, että aikaa on mennyt vain hukkaan. Mies juttelee (viehättävän) naisen kanssa vain sen takia, että silloin on suurempi mahdollisuus päästä p*llun päälle.
Mulla on kaverinainen, jota kohtaan en koe mitään seksuaalista vetoa. Juttelen hänen kanssaan, koska pidän hänen seurastaan. Seksiä en halua hänen kanssaan harrastaa.
Jos hän olisi hyvännäköinen, tilanne olisi varmasti ihan toinen. Silloin minulla kyllä varmasti olisi taka-ajatuksena saada hänet joskus sänkyyn.
Eli pähkinänkuoressa: kyllä minä ainakin pystyn olemaan platonisessa ystävyyssuhteessa naisen kanssa, edellyttäen että se nainen ei ole hyvännäköinen.
M35
Tämäpä taas, kun ei ole hyvännäköinen. Mitäs kun sä vanhenet ja sun taso laskee, saat seksiä enää vanhemmilta ruppanoilta. Onko mahdollista et sit alkaa nämä ei kauniit kiinnostaa.
En tiedä. Palataan tähän noin 15 vuoden päästä, niin voin raportoida miten kävi :D
Kaikki on ok, jos kaverinainen on kiva. Jos tämä taas on hankala tyyppi, miettik entistä enemmän, että mitä mies hänessä näkee ellei potentiaalista seksikumppania?
Hyvännäköinen kaverinainen joka on sosiaalisesti hankala tyyppi = selvä red flag?
Vierailija kirjoitti:
Luulen oikeasti, että jotkut hyvin seksuaalisetkin miehet kykenevät hyvännäköisiin naiskavereihin ilman taka-ajatuksia, mutta monet taas eivät.
Se riippuu monesta asiasta. Ainakin siitä kuinka helposti mies ihastuu ja siitä onko mies tyytyväinen omaan seksuaalielämään. Jos mies on todella tyytyväinen omaan naiseensa, silloin on mahdollista olla jonkun toisen viehättävän naisen ystävä. Eri asia kuitenkin on, että mitä hyötyä siitä ystävyydestä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä kykenemisessä ole mitään ongelmaa. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö mies ajattelisi tästä naisesta hyvin seksuaalisesti ja fantasioisi hänestä.
Jep. Harva kai ajatuksen tasolla muutenkaan on yksiavioinen. Ero tulee tosiaan siitä, että käyttääkö toista fantasiamateriaalina, vai lähtisikö tämän matkaan tilaisuuden tullen?
No jos luottaa siihen, että mies kieltäytyisi naisen ehdottaessa suoraa seksiä, niin sitten luottaa. Jos nainen on viehättävä, niin on aika todennäköistä, että mies lähtisi kutsuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu monesta asiasta. Ainakin siitä kuinka helposti mies ihastuu ja siitä onko mies tyytyväinen omaan seksuaalielämään. Jos mies on todella tyytyväinen omaan naiseensa, silloin on mahdollista olla jonkun toisen viehättävän naisen ystävä. Eri asia kuitenkin on, että mitä hyötyä siitä ystävyydestä on.
Miehen ei tarvitse ihastua harrastaakseen seksiä. Mies voi aivan hyvin panna, vaikka ei juurikaan edes pitäisi naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos luottaa siihen, että mies kieltäytyisi naisen ehdottaessa suoraa seksiä, niin sitten luottaa. Jos nainen on viehättävä, niin on aika todennäköistä, että mies lähtisi kutsuun.
No satunnainen seksikin on vielä eri asia kuin kunnolla matkaan lähteminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse ihastua harrastaakseen seksiä. Mies voi aivan hyvin panna, vaikka ei juurikaan edes pitäisi naisesta.
Tässä valossa miettii jurri sitä, että miksi mies on kaveri naisen kanssa, joka ei ole erityisen fiksu tai mukava, mutta hyvännäköinen...Voiko motiivina olla mitään muuta kuin pilde?
Uskomatonta että naiset edelleen kieltää miesten primitiivisen seksi himon..
Kattokaa uutisia, lukekaa lehtiä. Vähän väliä insestiä, tuomioita seksi rikoksista, veli, isä r......a sisaren, tyttären, hieroja työntää sormen sisään, käyttää hyväkseen 14v.. poliisi ahdistelee teiniä, salakuvataan uimahallissa, rannalla jne. Olen isossa firmassa duunissa 10v aikana 8 miestä on saanut kenkää ahdistelusta.
Monta vastaavaa tapausta olette nähneet naisten tekemiksi?
Miettikää et nää miehet ottaa riskin koko elämällään kun tekevät tollasta.. palkinto saattaisi olla seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta tapausta, jossa kaikki näkevät miehen olevan ihastunut naiseen ja nainen itsekin tietää sisämmässään sen, mutta siitä huolimatta nainen uskottelee miehen haluvan olevan vain naisen kaveri. Mies ajattelee naisen lämpiävän ajan myötä suhteeseen miehen ystävällisellä ja kohteliaalla käytöksellä. Lopulta tällainen suhde aina päättyy ghoustaukseen tai miehen suuttumiseen naiselle.
Arvaa onko ollut hankalaa nykyisen vaimon kanssa. Suhteen alussa 3 tälläistä miestä joista kaikki näki todelliset tarkoitus perät. Meni 4v et viimeinen näistä urpoista avautui ja hänestä päästiin eroon.
Tuntui tosi hullulta et vaimo ei vaan suostunut uskomaan ei sitten millään.
Sinä olit koko mustasukkainen ja pelkäsit vaimosi sittenkin antavan pllua sille kaverimiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta tapausta, jossa kaikki näkevät miehen olevan ihastunut naiseen ja nainen itsekin tietää sisämmässään sen, mutta siitä huolimatta nainen uskottelee miehen haluvan olevan vain naisen kaveri. Mies ajattelee naisen lämpiävän ajan myötä suhteeseen miehen ystävällisellä ja kohteliaalla käytöksellä. Lopulta tällainen suhde aina päättyy ghoustaukseen tai miehen suuttumiseen naiselle.
Arvaa onko ollut hankalaa nykyisen vaimon kanssa. Suhteen alussa 3 tälläistä miestä joista kaikki näki todelliset tarkoitus perät. Meni 4v et viimeinen näistä urpoista avautui ja hänestä päästiin eroon.
Tuntui tosi hullulta et vaimo ei vaan suostunut uskomaan ei sitten millään.
Sinä olit koko mustasukkainen ja pelkäsit vaimosi sittenkin antavan pllua sille kaverimiehelle?
Kyllä, koska näin kokoajan miesten läpi. Nainen ei suostunut uskomaan millään. Jokaisen jutun piti mennä siihen asti että ehdotellaan seksiä tai kerrotaan että on rakastuttu. Siinä vaiheessa sit vaimo oli pakotettu uskomaan ja tajus et toi on väärin mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa uutisia, lukekaa lehtiä. Vähän väliä insestiä, tuomioita seksi rikoksista, veli, isä r......a sisaren, tyttären, hieroja työntää sormen sisään, käyttää hyväkseen 14v.. poliisi ahdistelee teiniä, salakuvataan uimahallissa, rannalla jne. Olen isossa firmassa duunissa 10v aikana 8 miestä on saanut kenkää ahdistelusta.
Miettikää et nää miehet ottaa riskin koko elämällään kun tekevät tollasta.. palkinto saattaisi olla seksi.
Lisätään vielä et nää miehet ei ole mitään ressukoita, syrjäytyneitä vaan töissä käyviä normaaleita ukkoja..
Vierailija kirjoitti:
Ja toki nämä ovat vain pienen porukan tekemiä rikoksia. Lisätäänpä tähän pettämiset, valehtelut ja muu moraaliton käytös, niin ei siihen kovin montaa miestä jää, jos yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toki nämä ovat vain pienen porukan tekemiä rikoksia. Lisätäänpä tähän pettämiset, valehtelut ja muu moraaliton käytös, niin ei siihen kovin montaa miestä jää, jos yhtäkään.
Onko toi kuitenkaan niin pieni porukka. 50000 naista joutuu vuosittain seksuaalirikoksen uhriksi. Kuin paljon näitä jää pimentoon?
Se on vain ajan kysymys milloin kettu käy kolossa, jos mieheltä kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä mies. Lopettakoon pillun ajattelemisen ja ongelma poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa ihmisten välisestä ystävyydestä nyt ylipäätään on....tsiisus, että ihan hyötyä.
Joo jos se mies saa tarpeeksi tai liikaa seksiä muualta. Muttakun asiat voi muuttua, tulee ero, kuiva kausi jne siinä vaiheessa sitten alkaa tervettä miestä kiinnostamaan muutkin