Mitä pahaa on kaveerata miehen kanssa?
Täällä pitkä ketju ettei nainen voi olla miehen kanssa kaveri. Miksei voi? Itsellä on paljon miespuolisia kavereita. En ymmärrä, miksi joillain on käsitys että jokaisen ihmisen kanssa pitää harrastaa seksiä.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut paljon miespuolisia ystäviä. Kukin sitten jäänyt matkanvarrelle, juurikin sen takia, että tietyissä tilanteissa alkoivat märisemään siitä, kun eivät kelpaa.
Mua hämmästytti noi tilanteet, kun usean kanssa ehdittiin olla kavereita muutaman vuoden. Eikä yksikään tehnyt aloitetta! Sitten vasta, kun kävit treffeillä tai olivat juoneet vähän liikaa. Mun pääsääntöisesti sitten haukuttiin ja nolattiin. Aivan äimänä, että mistä nyt tuulee.. Myös syyttivät, kun en mäkään tehnyt asian eteen mitään!
Mä en ollut missään tilanteessa heihin romanttisesti ihastunut tms. miksi ihmeessä mä olisinkaan tehnyt aloitteen tai alkanut keskustelemaan aiheesta yleensäkään yhtään mitään? Me oltiin kavereita.
Mies ei koskaan ajattele olevansa naisen kaveri vaan yrittää iskeä naisen pikkuhiljaa hivuttautumalla ja lämmittelemällä. Mies olettaa naisen tajuavan tämän asian.
" Jos joku törkyturpa tulee väittämään jotain omasta saastaisesta mielikuvituksestaan, on se todiste hänen omasta mädäntyneestä sielustaan. "
Kyllä, se on juurikin noin.
Jokainen meistä vastaa omista teoistaan, ajatuksistaan ja sanoistaan.
Se mitä joku ajattelee ja vielä möläyttää ääneen toisille on heidän omaa mielikuvitusta.
Emme ole vastuussa muiden ajatuksista itsestämme. Se on heidän mielipiteensä joista en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut paljon miespuolisia ystäviä. Kukin sitten jäänyt matkanvarrelle, juurikin sen takia, että tietyissä tilanteissa alkoivat märisemään siitä, kun eivät kelpaa.
Mua hämmästytti noi tilanteet, kun usean kanssa ehdittiin olla kavereita muutaman vuoden. Eikä yksikään tehnyt aloitetta! Sitten vasta, kun kävit treffeillä tai olivat juoneet vähän liikaa. Mun pääsääntöisesti sitten haukuttiin ja nolattiin. Aivan äimänä, että mistä nyt tuulee.. Myös syyttivät, kun en mäkään tehnyt asian eteen mitään!
Mä en ollut missään tilanteessa heihin romanttisesti ihastunut tms. miksi ihmeessä mä olisinkaan tehnyt aloitteen tai alkanut keskustelemaan aiheesta yleensäkään yhtään mitään? Me oltiin kavereita.
Kävit treffeillä kuitenkin?
Mill treffeillä kun tapaa kaveria jossa kumpikin maksaa omat kulunsa, ei ole kädestä pitelyä, halauksia, kertomuksia yhteisestä tulevaisuudesta jne jne.
Tuo on just sitä ulkopuolisen omaa ajattelua mitä on voinut tapahtua. Ja sitä likaisempaa johten? En tiedä. Olisiko oma elämä niin tylsää?
-ohis vastasi jolla hyvä vastakkaista sukupuolta oleva kaveri.
"Mies ei koskaan ajattele olevansa naisen kaveri vaan yrittää iskeä naisen pikkuhiljaa hivuttautumalla ja lämmittelemällä. Mies olettaa naisen tajuavan tämän asian."
Kenestä miehestä sinä kirjoitat? On jokseenkin tylsää kun osa ilm. tosissaan uskoo, että kaikki heteromiehet ovat seksipetoja, jotka ainoastaan vainoavat ja tai odottavat sopivaa hetkeä tai paikkaa, jolloin voisivat harrastaa vierellään olevan naisen kanssa seksiä.
Mutta kai se on niin. että joitain miehiä ohjaa ja vie vain alapää, joillakin toimii, ainakin auttavasti myös korvieväli ja aivot, jotka ohjaa käytöstä ja toimintaa, eikä suinkaan niin, että kaiken aivoista johdetun toiminnan taustalla ole pyrkimys harrastamaan seksiä nais(t)en kanssa.
Eikä tätä myöskään pidä kääntää nyt niin. että ei mies tietenkään silloin pyri harrastamaan seksiä, jos nainen on ulkosielta olemukseltaan sitä tai tätä, jonka vuoksi miehen kiinnostus harrastaa seksiä hänen kanssaan ei ns. syttynyt, eikä mies siksi alkanut naisen kyttäämistä ja vainoamista tai mitään muutakaan toimintoa, jolla vain pyrkisi harrastamaan seksiä naisen kanssa sopivalla hetkellä.
Uskovainen mies
Kylläpä teillä on yksinkertaiset näkemykset. Varmaan kannattais laittaa some tauolle vähäksi aikaa (esim 10 vuotta voisi riittää) niin ehkä se pää alkaisi selvitä
Siis ollaanko täällä tosiaan sitä mieltä että niin miehiä kuin naisiakin vaan koko ajan panettaa kun annetaan pieni mahdollisuus? Olette te kyllä aika seksiaddiktoituneita jos pelkkä kaveruus ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Siis ollaanko täällä tosiaan sitä mieltä että niin miehiä kuin naisiakin vaan koko ajan panettaa kun annetaan pieni mahdollisuus? Olette te kyllä aika seksiaddiktoituneita jos pelkkä kaveruus ei onnistu.
No lähtökohtaisesti terve mies ajattelee seksiä+60x päivässä. Terve mies saa semi erektiota useita päivässä. Tutkimuksissa miehet on vastanneet sopivan seksin harrastamis määrän olevan kerran päivässä. Niin kyllä aika monta miestä panettaa kokoajan.
Tohon miksi ne kaveri miehet suuttuu kun tekee aloitteen ja ei saa vastakaikua. Hyvin usein he ovat teoilla yrittäneet osoittaa kiinnostusta "nainen saattanut vähän käyttää tätä hyväkseen".
Miehet on myös monesti lukeneet tilanteita väärin ja yrittäessään sit suhteeseen/ seksiä he peittyvät tai tuntevat itsensä hyväksi käytetyksi
Epävarmat palstamammat ei haluaisi, että miehellään on naispuolisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmat palstamammat ei haluaisi, että miehellään on naispuolisia ystäviä.
Pikemminkin palstamammat yrittää poistaa sitä faktaa että mies& nainen on aina kysymys?
Todennäköisesti siksi koska on niin ihanaa saada huomiota kaveri miehiltä.
Tiedän monta tapausta, jossa kaikki näkevät miehen olevan ihastunut naiseen ja nainen itsekin tietää sisämmässään sen, mutta siitä huolimatta nainen uskottelee miehen haluvan olevan vain naisen kaveri. Mies ajattelee naisen lämpiävän ajan myötä suhteeseen miehen ystävällisellä ja kohteliaalla käytöksellä. Lopulta tällainen suhde aina päättyy ghoustaukseen tai miehen suuttumiseen naiselle.
On se pakko myöntää että hyvin usein näissä jutuissa on ollut muuta kuin kaveruus. Elämäni aikana minulla on ollut 11 läheistä miespuolista kaveria. 2 heistä on pysynyt, muut ovat lähteneet litomaan kun suhteemme ei ole edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta tapausta, jossa kaikki näkevät miehen olevan ihastunut naiseen ja nainen itsekin tietää sisämmässään sen, mutta siitä huolimatta nainen uskottelee miehen haluvan olevan vain naisen kaveri. Mies ajattelee naisen lämpiävän ajan myötä suhteeseen miehen ystävällisellä ja kohteliaalla käytöksellä. Lopulta tällainen suhde aina päättyy ghoustaukseen tai miehen suuttumiseen naiselle.
Arvaa onko ollut hankalaa nykyisen vaimon kanssa. Suhteen alussa 3 tälläistä miestä joista kaikki näki todelliset tarkoitus perät. Meni 4v et viimeinen näistä urpoista avautui ja hänestä päästiin eroon.
Tuntui tosi hullulta et vaimo ei vaan suostunut uskomaan ei sitten millään.
Olen lapsena leikkinyt enimmäkseen poikien kanssa. Veljeni laajan kaveriporukan kanssa viettänyt teini-iässä lomia. Ollut miesvaltaisilla aloilla töissä. Se, että olivat poikia tai miehiä, olisivat voineet olla yhtä hyvin tyttöjä tai naisia. Se, että oli parisuhteita, oli silkkaa kemiaa, muualla kuin kaveripiireissä. Mutta kaveripiiriin kylläkin hakeutui naisia, jotka hakivat nimenomaa miesseuraa, ja pojat mielellään myös vastaanottivat. Kiva heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies jollaon hyvännäköinen (varattu) naispuolinen kaveri unohdettava kokonaan? Olisiko sitä aina itse vain korvike?
Miehet, mitä ajattelette tästä? Onko se hyvännäköinen kaveri aina se pitkän tähtäimen tavoite kuitenkin,vaikka omakin nainen olisi hyvännäköinen?
Taustat pitää ainakin ottaa selville. Mun kaverilla on naispuolinen ystävä. Kaveri seurustelee ja on lapsia. Mutta mä ja kaveri tiedetään, että heti kun Laura sanois et mä rakastan sua kaveri lähtis saman tien. Kaveri on ollut rakastunut tohon naiseen 15v.
Todella monella on näitä nuoruuden "tosirakkauksia" jotka on saattanut olla vuosikymmeniä yksipuolisia, tai on vaan oltu muusta syystä erillään (toisen
Mutta kysymys kuuluukin, että onko mies ikinä hyvännäköisen naisen kaveri ilman seksuaalista motiivia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies jollaon hyvännäköinen (varattu) naispuolinen kaveri unohdettava kokonaan? Olisiko sitä aina itse vain korvike?
Miehet, mitä ajattelette tästä? Onko se hyvännäköinen kaveri aina se pitkän tähtäimen tavoite kuitenkin,vaikka omakin nainen olisi hyvännäköinen?
Taustat pitää ainakin ottaa selville. Mun kaverilla on naispuolinen ystävä. Kaveri seurustelee ja on lapsia. Mutta mä ja kaveri tiedetään, että heti kun Laura sanois et mä rakastan sua kaveri lähtis saman tien. Kaveri on ollut rakastunut tohon naiseen 15v.
Todella monella on näitä nuoruuden "tosirakkauksia" jotka on saattanut olla vuosikymmeniä yksipuolisia,
Voi olla että motiivi on myös piireihin pääsy. Kauniilla ihmisillä on kauniita kavereita.
Olen ihastunut mieheen, joka on osoittanut kiinnostusta myös itseäni kohtaan. Samassa porukassa pyörii kuitenkin pariskunta, jonka nainen änkee aina juhlissa ihastukseni viereen (ja oma mies kyljessä). Ihastuksekseni tunteista naista kohtaan en tiedä, mutta en usko pelkkään kaveruuteen. Pitäisiköhän mun vaan juosta?
Jotkut varatut naiset pitävät "kavereita", joille ei oikein haluta antaa tilaa edistää omia suhteita pitämällä pientä flirtintyyppistä yllä. Huomio on kivaa.
Onko siis niin, että naisen miespuoliset kaverit eivät ole välttämättä uhka naisen parisuhteelle, mutta miehen naispuoliset kaverit ovat tätä aina?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen, joka on osoittanut kiinnostusta myös itseäni kohtaan. Samassa porukassa pyörii kuitenkin pariskunta, jonka nainen änkee aina juhlissa ihastukseni viereen (ja oma mies kyljessä). Ihastuksekseni tunteista naista kohtaan en tiedä, mutta en usko pelkkään kaveruuteen. Pitäisiköhän mun vaan juosta?
Jotkut varatut naiset pitävät "kavereita", joille ei oikein haluta antaa tilaa edistää omia suhteita pitämällä pientä flirtintyyppistä yllä. Huomio on kivaa.
Juokse. Kaveri on ollut tollasessa tilassa 5v. Aina kun hän löytää naisen tämä varattu nainen alkaa antaa signaalia että hei kohta olen sinkku. Tai jopa harrastaa seksiä kaverin kanssa.
Uskon tämän nykyään. Mutta aika vanhaksi sai elää ennenkuin ymmärsi, etteivät kaikki ole samanlaisia kuin minä: koe fyysistä vetovoimaa äärimmäisen harvoin, eikä ihastu helposti.
Parempi pitää vain yksi läheinen ja luotettu suhde vastakkaiseen sukupuoleen ja se olkoon oma kumppani.
Sama