Onko se Kamala Harris afrikkalainen vai intialainen?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala larppaa eri taustoja ja uskontoja tilanteesta riippuen. Oon nähnyt videon, jossa esitteli Hanukan viettoa.
palstalla on väitetty että hänellä olisi juutalainen puoliso. Joten hanukan viettämisessä ei ole mitään ihmeellistä.
Ei se ole tämän palstan väite. Se on ihan julkista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kamala larppaa eri taustoja ja uskontoja tilanteesta riippuen. Oon nähnyt videon, jossa esitteli Hanukan viettoa.
Viettää tietysti hanukkaa, koska ukkonsa sukuineen on juutalainen. Amerikka on kansojen sekoitus.
Vierailija kirjoitti:
Miten Trump kuvittelee voittavansa, kun hän haukkuu törkeästi vastaehdokasta?
Ei mitään uutta; yhtä lailla hän haukkui Hillary Clintoninkin ja häne jälkeensä Bidenin. - Lienee aivan sama kuka olisi demokraattien ehdokkaaksi, niin Trump olisi haukkunut ja osoittanut halveksintansa häntä kohtaan; onko niin, että hän kuvittelee hyökkäyksen olevan paras puollustus; vai sitä, että hän ei vain osaa käyttäytyä? - No kaikki viime vuosikymmeninä Jenkkien presidentin vaaleja seuranneet tietävät, että ehdokkaat -niin Aasit kuin Norsut- pyrkivät kampanjoissaan osaltaan myös mustamaalaamaan vastapuolen ehdokasta.
Uskovainen mies
hänen äitinsä tietoihin on laittu että on caucasian eli tuo ehdokas on yksi meistä.
Hän on intialais-afroamerikkainen.
Isä on jamakailainen, mutta isän esi-isät ovat afrikalaisia.
Äiti on intialainen.
Äiti on intialainen jaisä afrojamaikalainen.
Vierailija kirjoitti:
hänen äitinsä tietoihin on laittu että on caucasian eli tuo ehdokas on yksi meistä.
Hyvä pointti. Caucasian tarkoittaa amerikkalaisessa väestötietojärjestelmässä, lähi-itäläistä ja intialaista. Joten Kamala on etnisesti katsoen myös meidän suomalaisten ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinusta tuo causasian tarkoittaa? Äitinsä on vasta puolet asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinusta tuo causasian tarkoittaa? Äitinsä on vasta puolet asiasta.
Yhdysvalloissa Caucasian tarkoittaa Euraasian mantereen länsipuolta: Eurooppaa, Lähi-Itää ja Intian niemimaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viettää tietysti hanukkaa, koska ukkonsa sukuineen on juutalainen. Amerikka on kansojen sekoitus.
Eivät kaikki juutalaiset toteuta tiiviisti uskontoaan. Eiväthän sitä tee edes kaikki islaminuskoiset.
Noh, tämä nimenomainen perhe ilmeisesti viettää hanukkaa, vaikka kaikki eivät viettäisi. En oikein ymmärrä, mihin pyrit.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Caucasia tarkoittaa Aasiaa. Aasia on maanosa ja Intia ja osa Lähi-idästä kuuluu Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caucasia tarkoittaa Aasiaa. Aasia on maanosa ja Intia ja osa Lähi-idästä kuuluu Aasiaan.
Mutta Yhdysvaltojen väestötietojärjestelmässä caucasian käsittää myös eurooppalaisen.
t. Siellä asunut (Caucasian)
Vierailija kirjoitti:
Kuuuluuko Suomi Aasiaan?
Minä olen aina käsittänyt, että Suomi maanosaan, nimeltä Eurooppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuuluuko Suomi Aasiaan?Minä olen aina käsittänyt, että Suomi maanosaan, nimeltä Eurooppa.
Eurooppaa ei ole etnisenä käsitteenä erikseen Yhdysvaltain väestötietojärjestelmässä, koska Eurooppa käsitteenä on niin epämääräinen. Esimerkiksi Turkki ja Venäjä ovat osittain Euroopassa ja osittain Aasiassa. Samanlaisia ihmisiä asuu kummallakin puolella.
Huvittavaa, että nyt katsotaan, että Kamala Harris yrittää olla jotenkin parempi, kun kerrotaan hänen juuristaan. Onko trumpilaiset noin kateellisia, että jamaikalainen isäkin on elvistelyä?
Palstapersulle monirotuisuus on vaikea pähkinä purtavaksi. Tekisi mieli haukkua häntä n e k r u k s i mutta ei voida koska hän voisi saada hyötyä vaaleissa jos olisi musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caucasia tarkoittaa Aasiaa. Aasia on maanosa ja Intia ja osa Lähi-idästä kuuluu Aasiaan.Mutta Yhdysvaltojen väestötietojärjestelmässä caucasian käsittää myös eurooppalaisen.
t. Siellä asunut (Caucasian)
Taitaa olla tovi siitä kun olet asunut. Nykyisin caucasian on niitä poliittisesti epäkorrekteja ei saa käyttää termejä. Censuksessa käyttävät sanaa white.
Vierailija kirjoitti:
Oli intialainen kunnes tuli muotiin olla n e e keri. Isänsä ei ole kovin tumma, joku half and half.
Paitsi ei ole missään vaiheessa väittänyt itseään intialaiseksi. Ollut mukana mustien järjestöissä vuosikymmeniä.
Hänellä on sekä intialaisia että afroamerikkalaisia sukujuuri. Netistä löytyy video hänen isästään vuodelta 1989 ja sen perusteella on aivan selvää että on hänellä myös mustia sukujuuria. Kuinka paljon on ihan tarkkaan ottaen, niin sitä en osaa sanoa.
Tässä trumputtajille pohtimista seuraavat 4+ vuotta.