Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siivoojat siivoaa toimistoja keskellä päivää kun työntekijät ovst paikalka?

Vierailija
17.03.2023 |

Miksi ei silloin kun toimisto on tyhjä, aikaisin aamulla tai myöhään illalla? Luulisi että olisi helpompi siivotakin tyhjää toimistoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että se on halvempaa.

Vierailija
2/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin ei tarvitse maksella lisiä ja päiväajaksi saa helpommin työntekijöitäkin. Nykyisellä siivoustahdilla ei siinä kauaa mene. Markettejakin siivoillaan nykyään keskellä päivää, lihatiskit yms siivotaan vasta illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi, kun ei tarvitse jakaa avaimia, eikä hälykoodeja ulkopuolisille.

Vierailija
4/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä lottoat Sherlokki. Heidän työaikansa on yleensä esim 7-15. Heilläkin on elämä työn ulkopuolella, esim lapsia päiväkodissa.

Usein myös bussit kulkee vain noihin aikoihin, harvalla siivoajalla on varaa omaan autoon.

Lisäksi kukaan ei halua maksaa ylimääräistä ilta- tai yölisää.

Em. syistä emme myöskään saa hakijoita aikaisiin aamuihin tai iltoihin.

-siivousalan esihenkilö

Vierailija
5/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla iltatöissä. Aamulla tulen 6 töihin.

Vierailija
6/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden työaika on 06-18 välillä. Miksi sinä et tee töitäsi öisin, jolloin päivällä siivoaminen ei häiritsisi.

Vierailija
7/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän toimistolla käy siivoja siistimässä päivällä ja pyrittää esim tiskikoneen ja sitten taas toiset tyypit tulevat siivoamaan joskus 6-8 välillä illalla.

Vierailija
8/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän siinä kauaa siivoa , käy vaikka vessassa tai taukojumppaa sillä aikaa . Jos toimistoja on kymmeniä niin ei voi ajoittaa että joka toimisto siivottaisiin 6-7 . Ennen kuutta on yölisä ja se on kallista työnantajalle . Ja harva työntekijä suostuu tekemään pelkkää iltavuoroa jos toimistot tyhjenevät vaikka viiden aikaan .

Vierailija
9/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että siivooja saa työpaikallasi puuhastella ilman valvontaa, räplätä kalliita tietokoneita, kassaa yms?

Voi avata ovet kelle tahansa?

Harva siivoaja on nk kantasuomalainen.

Vierailija
10/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista son ap. Silloin siivotaan kun on työaika. Säkin olet toimistolla paikalla mutta teetkö töitä vai kulutatko aikaasi?

Siivooja on duunissa ja putsaa sun paskaisen konttorin, jossa ihmettele että miksi tänne tulee joku tekemään töitä.

Vierailija
11/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiston siivoukseen menee 3-5min kerran viikossa, onko sinulle täysin ylivoimaista poistua siksi aikaa?

Vierailija
12/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa yrityksistä ei suostu antamaan avaimia siivoojille.

Vierailija
13/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, kun siivojat eivät itse niistä työajoistaan päätä.

Ne siivousajat ja se siivouksen taso, päätetään silloin kun yritys tekee sopimuksen siivousfirman kanssa.

Yritys ostaa siivouspalvelut, ja joissakin yrityksissä on myös sen omia, itse palkkaamia siivojia.

Heidänkin työaikansa päättää yritys.

Vierailija
14/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työnantajaltasi miksi se on niin pihi, ettei raaski maksaa iltasiivouksesta.

Vierailija
15/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos vähän kaheli, ap?

Ikäänkuin siivojat voisivat itse päättää sen, milloin he missäkin käyvät siivoamassa.

Vierailija
16/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ne jotka ostaa siivouspalvelun ja on valmiit maksamaan siivoojille myös iltalisiä, eikä aina halvinta sopparia, niin kai sitä vaikka keskellä yötäkin voi siivota hyvillä yölisillä.

Itse olen tästä kohta lähdössä sairaalaan yövuoroon, laitoshuoltaja olen. Meillä ainakin yölisät ihan kohdillaan. Tuntipalkkani yötunneista on 19.45e.

Vierailija
17/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinko jossain, että minua häiritsee? Ei minua häiritse, mutta huomaan, että siivooja on kiusaantyneen näköinen kun tulee pyyhkimään pöytää siihen viereeni. Minun luonani hän on vain hetken, mutta ajattelin, että hän kokee koko ajan häiritsevänsä kun menee työpisteeltä toiselle. Siis vaan ihmettelin lähinnä siis siivoojan kannalta. Kiitos eri näkökulmista. Ap.

Vierailija
18/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista son ap. Silloin siivotaan kun on työaika. Säkin olet toimistolla paikalla mutta teetkö töitä vai kulutatko aikaasi?

Siivooja on duunissa ja putsaa sun paskaisen konttorin, jossa ihmettele että miksi tänne tulee joku tekemään töitä.

Ap:n lehden lukuhetki häiriintyy

Vierailija
19/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiston siivoukseen menee 3-5min kerran viikossa, onko sinulle täysin ylivoimaista poistua siksi aikaa?

Meillä siivotaan kyllä joka arkipäivä.

Vierailija
20/20 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla vielä näitä siivooja aiheisia ihmettelyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi