Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka pistät välit kokonaan poikki johonkin ihmiseen: miksi toimit niin?

Vierailija
05.08.2024 |

Etkö ymmärrä, että asiat riitelevät, eivät ihmiset?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseinen henkilö oli arvaamaton ja hänen 0-100 raivokohtauksensa, vaikka se ei johtunut minusta, aiheutti pelkotilan. Oli jämähtänyt mies vuosikymmenien takaisiin asioihin, joita jankkasi ja jankkasi. Ei vaan jaksanut enää.

Vierailija
42/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs "kaveri" piti itseään ylempänä koulutuksensa takia ja kun valmistui alkoi tuo piirre korostumaan kun pääsi työelämään, ilkeili,vittuili ja piti tyhmänä, kusetti asioissa.... no kiitti mulle riitti en sietänyt... enkä perään itke, petturin tie on se "lopullinen ikitie" ns. kaverisuhteissakin.  

Suosittelen heivaamaan kaikki negatiisista energiaa sylkevät "kaverit" menneisuyyteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö olisit ihmiset kanssa joka ei halua olla sinun kanssasi?

Vierailija
44/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin kuin huonon kaverin kanssa, koirastakin on enemmin seuraa.

Vierailija
45/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä että vain asiat riitelevät. Olen neljä ihmistä heivannut täydellisesti elämästäni heidän käytöksensä takia. Yksi oli jatkuvasti toisia julkisesti mollaava ja toinen suuttui olemattomista asioista ja yksi ei pitänyt yhtäkkiä mitään yhteyttä kun oli löytänyt ns. parempaa seuraa mutta sitten hetken päästä ei tainnut niin hyvää seuraa ollakaan kun otti taas yhteyttä. Neljäs on eräs sukulaiseni joka käyttäytyy todella törkeästi äitiäni kohtaan. Ei tuollaisia ihmisiä kukaan jaksa. 

Vierailija
46/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan ihmiseen pistin kesällä välit poikki, kun eivät muuta tehneet kuin valittivat elämäänsä mulle eivätkä tehneet mitään asioiden korjaamiseksi. Jatkuva negatiivisuus alkoi vaikuttaa minuunkin. Olin ilmainen terapeutti. Koetin kyllä varoitella etukäteen.

Vierailija
47/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämältä putoaa pohja.

Vierailija
48/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun niistä ihmisistä on päässyt eroon ja oma elämä on parempaa, tulee hetkiä jolloin ihmettelee niitä toisen tekemisiä kirkkaammin. Eli kun etäisyys kasvaa, tajuaa että miten olen voinut kaiken hyväksyä, kestää. Alkaa toisenlainen aika johon ei kuulu enää myrkyllinen ihminen. Kauan minäkin kestin, monesti sanoin itselleni, etkö saatana tajua mikään ei muutu. Vihdoin sen asian tajusin.

Vierailija
49/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt välit poikki,  koska toinen oli vain niin kertakaikkiaan rasittava.  Erittäin negatiivinen, katkera ja kateellinen ihminen. Todellinen energiasyöppö. Ei meillä mitään riitoja ollut. Muhun pisti eräs ihminen välit poikki,  kun lakkasin lainaamasta rahaa.  Aika pitkään yritti lainailla, mutta lopulta kyllästyi. Hänenkään kanssa ei ollut riitoja. 

Vierailija
50/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen, jonka kanssa aikanaan olin melko läheinen, alkoi tuntumaan ajan kanssa ihmiseltä, jonka seurassa hukkasin itseni yhä enemmän.

Jälkikäteen olen ymmärtänyt hänelle kaiken toiminnan olevan ikäänkuin kilpailua. Hänen kanssaan alkoi itsekkin aina "kilpailla". Se oli kilpailua, jossa voittajakin oli loppujen lopuksi häviäjä. 

Vierailija
51/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli epälojaali

Vierailija
52/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa onkin niin että elämänsä varrella on moni laittanut välit täysin poikki apn kanssa. Nyt ulisee ja uhriutuu. Syyttävä sormi kääntyy aplla aina itsestä poispäin ja peiliin ei kykene katsomaan.

Vierailija
53/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on pakko ajatella itseään ja omaa hyvinvointiaan ja sitten vaikka pistää ne välit kokonaan poikki jos toinen koko ajan rasittava energiasyöppö: negatiivinen koko ajan ja joka asiasta, ylentää itsensä ja alentaa muut jne. Kenenkään ei tarvitse loputtomiin sietää jos tekemisissä olo toisen kanssa ajaa oman itsen joka kerta siihen että on umpiväsynyt jne. Minkään valtakunnan mielenterveysongelma toisella ei ole mikään peruste eikä velvoite sietää ja nämä torvelothan eivät itse näe itsessään eivätkä toiminnassaan mitään väärää tahi omituista mutta siinä kun toinen ei enää halua olla tekemisissä niin siinä sitten näkevät kaiken olevan niin väärin ym. eikä sitä uhriutumista voi estää. 

Vierailija
54/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on loukannut minua todella pahasti ja annoin liikaakin mahdollisuuksia muuttua ja pyytää anteeksi. Koska mikään ei muuttunut, ei ole mitään syytä miksi häntä pitäisi edelleen kuunnella ja hänen puheitaan sietää.

Vierailija
55/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu, varastelu, velkojen maksamattomuus

Vierailija
56/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehelle roskis.

Vierailija
57/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva manipulointi, kontrollointi, pelien pelailu. Ei sellaista vaan jaksa! Normaalia ihmissuhteita kiitos!

Vierailija
58/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut välit poikki totaalisesti isäni kuoleman jälkeen useita vuosia sittten äitiini ja vanhimpaan siskooni.

En aio kertoa julkisesti miksi, muttta ne puheet joita äitini suustaan päästi isän kuoltua oli sellaisia että toinen veljeni lopetti yhteydenpidon häneen ja toinen etääntyi oleellisesti.  Minä  leikkasin nämä kaksi ihmistä, äitini ja sisaren pois elämästäni niin että heillä ei ole mitään sijaa elämässäni. Ei yhtään mitään.

Toki tähän vaikutti myös lapsuuden ja nuoruuden kokemukset, viimeinen niitti oli isän kuoleman jälkeen ne puheet. Se ihminen ei ole terve päästään, tiedän, mutta niin kauheaa puhetta  ettei sitä voi toistaa. Sisko säesti innokkaasti.

Vierailija
59/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tule pitää myrkyllistä ihmistä lähellään. Ei edes vanhempiaan. Se rikkoo ihmisen.

Vierailija
60/95 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kyseinen henkilö oli arvaamaton ja hänen 0-100 raivokohtauksensa, vaikka se ei johtunut minusta, aiheutti pelkotilan. Oli jämähtänyt mies vuosikymmenien takaisiin asioihin, joita jankkasi ja jankkasi. Ei vaan jaksanut enää.

Hyvä päätös 🌺 jatkossa tarkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi