Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitelilijamies hot or not?

Vierailija
05.08.2024 |

Mulle se on not.

Olen itse taiteilija, yksi perheessä riittää. Useimmat taiteilijamiehet ovat hieman naismaisia omaan makuuni, tarkoitan siis henkisesti. Monimutkaisia, ailahtelevia, monimutkaisia ja lisäksi poliittisesti useimmiten vasemmalla.

Taiteen tekemiseen tarvitaan herkkyyttä, monivivahteisuutta ja älyä, jotka sinänsä ovat miellyttäviä ominaisuuksia ihmisessä, mutta oma miesmakuni on äärimmäisen maskuliininen: suoraviivainen äly ja huumori, tasapainoisuus ja turvallisuus. 

Mikään taitelijamiehessä ei vain ole vedonnut - ja olen tuntenut aika paljon näitä elämäni aikana, koska olen alalla. 

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot or not? Tsissus näitä anglismien vääntäjiä!

Se ainakin tappaa treffailuhalut kun toinen puhuu anglismia!

Vierailija
162/165 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
164/165 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taiteilijamiehen kanssa kannata lähteä perhettä perustamaan. Tuskin edes vaikka olisi maailmankuulu, sen ailahtelevaisuuden takia. Yleensä ovat lisäksi köyhiä.

Vierailija
165/165 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs wanna be -taiteilijamies. Sattui nimittäin just facebookissa silmään uusimmat kuulumiset. Harmiton kaveri, mutta aivan toivoton taivaanrannanmaalari. Elänee yhteiskunnan kustannuksella, vaikka erinäisiä palkattomia luottamusvirkoja onkin keräillyt. Sentään on saattanut maailmaan useamman vauvan ja on varmastikin hyvä ja lempeä isä. Ainakin nuorempana hän esitteli itsensä kirjailijana, vaikka ei sitä ole vieläkään, mikä oli mielestäni noloa.

Tuon tyyppiset miehet voivat olla naisten keskuudessa suosittujakin, hippipiireissä. Tosin tämä mies on saanut etua siitä, että naiset ovat olleet ulkomaalaisia, jotka eivät ole kieli- ja kulttuurimuurin takia ihan kartalla olleet. Fiksuja, koulutettuja naisia. Ja ihan fiksuhan tämä mieskin on, jos tällainen miestyyppi viehättää.