Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitelilijamies hot or not?

Vierailija
05.08.2024 |

Mulle se on not.

Olen itse taiteilija, yksi perheessä riittää. Useimmat taiteilijamiehet ovat hieman naismaisia omaan makuuni, tarkoitan siis henkisesti. Monimutkaisia, ailahtelevia, monimutkaisia ja lisäksi poliittisesti useimmiten vasemmalla.

Taiteen tekemiseen tarvitaan herkkyyttä, monivivahteisuutta ja älyä, jotka sinänsä ovat miellyttäviä ominaisuuksia ihmisessä, mutta oma miesmakuni on äärimmäisen maskuliininen: suoraviivainen äly ja huumori, tasapainoisuus ja turvallisuus. 

Mikään taitelijamiehessä ei vain ole vedonnut - ja olen tuntenut aika paljon näitä elämäni aikana, koska olen alalla. 

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne taiteilijamiehet taitavat olla aika naisellisia, monet myös fyysisesti, ei pelkästään henkisellä puolella.

Tuosta ei kyllä ole kokemusta enkä sellaista haluakaan! Tuntuisi hyvin ikävältä pelkkä epäilyskin siitä, että joutuisi muusan ihaltuun tai vihailtuun rooliin. Olen ollut julkkis, joten on kokemusta ihailusta ja vihailusta. Ei kiva. Olen hyvin yksityinen ihminen, mikä asettaa omat hankaluutensa taiteilijan ammattiin nähden, kun pitäisi olla niin julkinen. Muuten kukaan ei tiedä taiteestakaan mitään. Ap

Vierailija
82/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa omituinen vastaisku aseksuaalista nasse nörteiltä tää koko ketju, ne on kyllästyny siihen kuinka me taiteilijat viedään kaikki niiden naiset. :' D

Ei kai siinä, muakin harmittais, mut tää itsensä nostaminen ylös painamalla muita alas ei toimi, jäätte kokonaan ilman naista jos ette pysty tän asian kans parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taiteilijoista on edelleen stereotypia, että ovat jotenkin pää pilvissä? Monilla huippuluokan taiteilijoilla on säntillinen ja kurinalainen elämäntapa, jotta he saavat suuria taideteoksia aikaiseksi.

Minäkin olen painanut lapsesta asti töitä ihan hulluna, perheelle ooen työnarkomaani, mut heti kun menen ovesta ulos minä olen vaan lahjakas ja varmaan säkällä saanut kaiken.

Vierailija
84/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi taiteilijoista on edelleen stereotypia, että ovat jotenkin pää pilvissä? Monilla huippuluokan taiteilijoilla on säntillinen ja kurinalainen elämäntapa, jotta he saavat suuria taideteoksia aikaiseksi.

Minäkin olen painanut lapsesta asti töitä ihan hulluna, perheelle ooen työnarkomaani, mut heti kun menen ovesta ulos minä olen vaan lahjakas ja varmaan säkällä saanut kaiken.

Joo, tsägällä ei elämässä saa juuri mitään, kyllä se hyvin pientä on. Geenit sen sijaan määräävät suurimman osan, jos ajatellaan geenien merkitystä älykkyysosamäärään, ulkonäköön ja luonteeseen. Esimerkiksi addiktioista suurin osa syntyy geenien myötävaikuttamina. Ap

Vierailija
85/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot! Olen itse myös taiteilija, ja olen joskus yrittänyt antaa treffaillessa mahdollisuuksia ei-taiteilijoille - jotenkin en vaan koskaan kiinnostu heistä romanttisesti. Kun on yhteinen intohimon kohde ja samanlainen elämäntyyli, niin on hyvä rakentaa parisuhdetta.

Toki noin muutenkin pidän juuri herkistä miehistä, en ns. perinteisen maskuliinisista "äijistä" :D

Vierailija
86/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hot! Olen itse myös taiteilija, ja olen joskus yrittänyt antaa treffaillessa mahdollisuuksia ei-taiteilijoille - jotenkin en vaan koskaan kiinnostu heistä romanttisesti. Kun on yhteinen intohimon kohde ja samanlainen elämäntyyli, niin on hyvä rakentaa parisuhdetta.

Toki noin muutenkin pidän juuri herkistä miehistä, en ns. perinteisen maskuliinisista "äijistä" :D

Millainen elämäntyyli teillä on? Ap

Vierailija
87/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tsägällä ei elämässä saa juuri mitään, kyllä se hyvin pientä on. Geenit sen sijaan määräävät suurimman osan, jos ajatellaan geenien merkitystä älykkyysosamäärään, ulkonäköön ja luonteeseen. Esimerkiksi addiktioista suurin osa syntyy geenien myötävaikuttamina. Ap

Mun geenit painaa 12 tuntista työpäivää?

Vedä nyt vi-ttu päähäs, mä pystyisin opettaan sutkin taiteileen ammattilaistasolla jos antaisit mulle vuoden elämästäs ja tekisit siitä mulle rahallisesti kannattavaa, geeneistä viis.

Vierailija
88/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kyllä "äijistä" pidä, yäk :)  Ihan sellainen tavallinen, älykäs suomalaismies on paras. Ap

Vierailija
89/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta ei oikeistolaista parisuhteeseen. Nainen ei voi hyvin tällaisessa parisuhteessa, jossa häntä ei oteta ihmisenä. Parisuhdeväkivallankin hyväksyy oikeistopiirit helpommin. 

Vierailija
90/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun geenit painaa 12 tuntista työpäivää?

Vedä nyt vi-ttu päähäs, mä pystyisin opettaan sutkin taiteileen ammattilaistasolla jos antaisit mulle vuoden elämästäs ja tekisit siitä mulle rahallisesti kannattavaa, geeneistä viis."

En tarvitse apua sinulta, olen luultavasti tehnyt taidetta kauemmin ammatikseni kuin sinä. 

Viestisi on aika aggressiivinen ja tulee mieleen, miten koen monet taiteilijamiehet eli koen, että heidän "naisen ymmärtämisensä" on vain feikkiä.

Älä elvistele, se on noloa. Naisetkaan eivät siitä pidä vai oletko joku räppäri :) Ap

Vierailija
91/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mutta ei oikeistolaista parisuhteeseen. Nainen ei voi hyvin tällaisessa parisuhteessa, jossa häntä ei oteta ihmisenä. Parisuhdeväkivallankin hyväksyy oikeistopiirit helpommin. 

Mitähän ihmettä nyt taas :)  Ap

Vierailija
92/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitelilija? 

Vierailija
93/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä nyt taas :)  Ap

Huonoja kokemuksia. En lähde tuollaiseen enää koskaan. 

Vierailija
94/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä voi olla laidasta laitaan, mutta tämä taiteilija taitaa silti olla ihan tavallinen palstainceli. 

Eipä siinä mitään. Keskustelua voi silti jatkaa. 

Vierailija
95/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri on luova. Pakko olla.

Yleensä luovempi kuin taiteilija. 

Vierailija
96/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa omituinen vastaisku aseksuaalista nasse nörteiltä tää koko ketju, ne on kyllästyny siihen kuinka me taiteilijat viedään kaikki niiden naiset. :' D

Ei kai siinä, muakin harmittais, mut tää itsensä nostaminen ylös painamalla muita alas ei toimi, jäätte kokonaan ilman naista jos ette pysty tän asian kans parempaan.

Mitenköhän helvetissä sä saat asiat käännettyä noin? XD

Vierailija
97/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista sekoilua.

Vierailija
98/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen ammatilla ole mitään väliä, mutta viihdyn luovien ihmisten seurassa. Kaikki poikaystäväni ovat olleet tavalla tai toisella luovia, on ollut musikaalista tai kädentaitajaa.

Vierailija
99/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri on luova. Pakko olla.

Yleensä luovempi kuin taiteilija. 

Jep. Luovuutta tarvitaan ihan arkisissa asioissakin. Ei siinä ole mitään mystistä. 

Eikä myöskään taiteen tekemisessä. Moni tekee taidetta ja päälle muita hommia, että pystyy elämään. 

Kuulostaa lapselliselta koko keskustelu. 

Vierailija
100/165 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hot. Taiteellisuus ja luovat miehet ovat yleensä vähemmän toksisen maskuliinisia kuin monet ei-maskuliiniset, mikä on pelkkää plussaa. Taiteellisuus viittaa myös kykyyn ajatella ja tuntea syvällisesti, ja se usein yhdistyy älykkyyteen ja vahvaan individualismiin. Tällaiset piirteet ovat myös erittäin seksikkäitä, koska ne viestivät kyvystä ymmärtää maailmaa monimutkaisella ja innovatiivisella tavalla