Aamuposti: Tuusulalainen Araya Himanen tienaa nettona 3600 euroa kuussa poimimalla mustikoita. Aika hyvät rahat!
Hän haluaa tienata rahaa.
https://www.aamuposti.fi/incoming/7292049
Vastaa n. 5500 euron bruttotuloa. Ei paha.
Missäs työttömät luuraavat, kun rahaa olisi jaossa tonnikaupalla?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Suomee saatava aasialaisia m***muuttajia. Vain sillä tämä kansa pelastuu. Olemme laiskoja ja saamattomia.
Kyllähän siellä ihmetellään ja jopa nauretaan Thaimaan Isanissa, kun suomalainen ei halua poimia. Vaan on mieluummin lihoo kotona.
Koska saa silti rahaa valtiolta. Sitä ne ihmettelee, miten on mahdollista.
Ja jäljelle jää poimurilla raiskittuja lehdettömiä mustikanraatoja, mutta ei se ole hänen ongelmansa. Mikään ei ole, ei edes hänen kotimaansa ongelmat.
Olen työssä käyvä immeinen. En saa yhteiskunnan etuja enkä ole ulosotossa. Voin ottaa mustikoista ja puolukoista saamani rahat suoraan tililleni. Kerään iltaisin ja viikonloppuisin.
20 vuoden aikana olen tienannut yli 100 000 euroa verotta "ylimääräistä" ja sen ansiosta ostanut normituloihini nähden tasokkaan omistusasunnon. Kivaa, kun ei tarvitse maksaa vuokraan vaan pieni vastike vain ja näin hyvä kohde on nostanut arvoaan aikojen saatossa.
3500€ merkitsee vähintään 70 sangollista, jos puhdistetusta saa joltakin 50€. Poimintaa voi harjoittaa max kolme viikkoa, joista sadepäiviä nytkin ollut yksi viikko eli joka päivä pitää kantaa metsästä noin 5 sangollista, joiden puhdistamiseen menee jo vähintään 5-6 tuntia päivä. Mahdollista mutta toden näköisesti utopiaa.
Koska mustikkaa voi poimia noin kaksi viikkoa vuodessa, tuo 3600€ on myös hånen vuositulonsa mustikanpoiminnasta. Ei sillä vielä kannata päivätyöstä luopua.
Suomen työttömät haluavat pitää kiinni heille sopivasta balanssista työn ja vapaa-ajan välillä.
Vierailija kirjoitti:
3500€ merkitsee vähintään 70 sangollista, jos puhdistetusta saa joltakin 50€. Poimintaa voi harjoittaa max kolme viikkoa, joista sadepäiviä nytkin ollut yksi viikko eli joka päivä pitää kantaa metsästä noin 5 sangollista, joiden puhdistamiseen menee jo vähintään 5-6 tuntia päivä. Mahdollista mutta toden näköisesti utopiaa.
Hiustenkuivaajalla puhdistaa sangollisen 10 minuutissa.
Ei ole selkävikaisen hommaa tuollainen rektaali pystyssä kyykkiminen aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole selkävikaisen hommaa tuollainen rektaali pystyssä kyykkiminen aamusta iltaan.
Varrellinen poimuri.
Muita tekosyitä?
Vierailija kirjoitti:
Eikä valkoihoisen...
"Hiustenkuivaajalla puhdistaa sangollisen 10 minuutissa."
Hassu olet. Näitkö miten kuvan henkilö puhdisti? Marjasiivilällä, jolla se työ on aika hidasta. Pölynimurilla voit puhdistaa noin puolessa tunnissa puolukoita, mutta kosteahkot mustikat aivan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varrellinen poimuri.
Muita tekosyitä?
EI selkävikainen voi mennä epätasaiseen maastoon. Olen itse siellä hulluna sienestäjänä selkä linkussa metsässä vetänyt ja miettinyt, että olen hullu. Jos selkä olisi reksahtanut, en olisi mättäältä omin avuin noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua. Tuollainen nainen olisikin kiva, voisin tehdä ruoan valmiiksi kun tulee töistä kotiin ja antaa sitten seksiä.
T: työtön M45
Mistä työstä se työtön M45 tulee kotiin?
Oon roskisdyykkari
Vierailija kirjoitti:
Onkin esitetty ja varmaankin tulossa laki, että työttömyyskorvaukset keskeytetään marjastusajaksi.
Jokainen voi sitten kokeilla työelämää. Kansatalous ja -terveys nousee kohisten.
Miljardin säästö? Tätä kannattaa kokeilla ja toteuttaa! EHDOTTOMASTI
Vain pieni murto-osa marjoista poimitaan. Se on suuri kansataloudellinen tappio. Suomen metsät ovat ainutlaatuiset rikkauden lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varrellinen poimuri.
Muita tekosyitä?
Juuri näin. Aina löytyy syitä vältellä työtä.
Eikö tuon silti joudu ilmoittamaan verottajalle ja menee verot tulosta?
Verotontahan tuo on! Ensi kesänä taidankin alkaa poimia marjoja
No sinähän voit suomiläskinä näyttää mallia että kaltaisesi läski nostaa sen ahterinsa sohvalta ja tekee jotain hyödyllistä. :)