Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nainen tarkoittaa, kun sanoo etten kuuntele?

Vierailija
04.08.2024 |

Mielestäni kuuntelen hänen juttujaan koko ajan. Hän sen sijaan ei kuuntele minua, mutten jaksa niin kauheasti siitä ongelmaakaan ottaa. Samalla hän sanoo, etten kuuntele häntä, vaikka kuuntelen joka viikko tuntikausia kun hän juoruaa työkavereistaan ja pölöttää ammatistaan ja harrastuksistaan ja haluaa kehuja (joita annan).

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
2/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Mitä mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis kuunnella mitä hän asiasta sanoo. Me ei tunneta sua eikä - luojan kiitos - olla sun kanssa parisuhteessa.

Vierailija
4/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsis kuunnella mitä hän asiasta sanoo. Me ei tunneta sua eikä - luojan kiitos - olla sun kanssa parisuhteessa.

Eli tarkoittaako "kuunteleminen" jotain muuta kuin kuuntelemista?

Vierailija
5/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoittaa ettei sinua kiinnosta ja on ilmeisen oikeassa.

Vierailija
6/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoittaako "kuunteleminen" jotain muuta kuin kuuntelemista?

Varmaan on hyvä osoittaa että ymmärtää mitä sanotaan ja jos on siihen sanottavaa, niin sanoo sen.

Vierailija
7/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö hänen sanoa kun on kertomassa jotain tärkeää joka pitäisi muistaa. Ettei mene ohi.

Vierailija
8/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleminen ja kuuleminen ovat eri asioita.

Jääkö hänen kertomisistaan mitään mieleen? Osallistutko keskusteluihin?

Vierailija
9/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi olla niin kauhean kiinnostuneita kuuntelemaan naisten tajunnanvirtaa, kun eihän naisetkaan ole kiinnostuneita kuuntelemaan miesten tajunnanvirtaa?

Vierailija
10/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleminen ja kuuleminen ovat eri asioita.

Jääkö hänen kertomisistaan mitään mieleen? Osallistutko keskusteluihin?

Ei jää kauheasti mieleen. Tästä syytellään myös.

Vierailija
11/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Mitä mitä?

Kuuntele mitä?

Vierailija
12/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi olla niin kauhean kiinnostuneita kuuntelemaan naisten tajunnanvirtaa, kun eihän naisetkaan ole kiinnostuneita kuuntelemaan miesten tajunnanvirtaa?

Ei tartte olla, mutta sitten nainen lähtee ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
13/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran yhden miehen kanssa jolle moneen kertaan sanoin että en tykkää tietyistä asioista ja tiettyjä asioita taas haluaisin tehdä. Mies aina sanoi vaan että joo joo tai oli hiljaa, mutta ikinä ei mennyt mun toiveet jakeluun. Viimein jätin miehen kun en jaksanut tuota enää ja sitten se ihmetteli vaan että miksi. 

Vierailija
14/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemistahan voi osoittaa myös niin, että kuuntelet hetken juoruilua ja valitusta työkavereista ja sanot sitten vaikka jotenkin näin:

Ikäviä työkavereita, mutta ootko miettinyt ikinä, että kannattaako ne kantaa tänne kotiin, kun voitaisiin täällä keskittyä kauniiseen, omaan elämään, omiin asioihin, meidän perheeseen. Mitä me oikeastaan haluttaisiin tehdä vaikka nyt? Lähdetäänkö kävelemään ja unelmoimaan tai raivosiivotaanko koko koti yhdessä? 

Vierailija
15/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa että myötäilet sen mielipiteitä, sitten kun se selittää tohkeissaan siitä vahingossa käytetystä toisen muumimukista niin muista kauhistua: Eikä! On kyllä kamalaa touhua!

Vierailija
16/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kiinnostaa, koska olet parisuhteessa sen naisen kanssa. Ja jos ei kiinnosta, niin et ole enää kauaa.

Vierailija
17/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelemistahan voi osoittaa myös niin, että kuuntelet hetken juoruilua ja valitusta työkavereista ja sanot sitten vaikka jotenkin näin:

Ikäviä työkavereita, mutta ootko miettinyt ikinä, että kannattaako ne kantaa tänne kotiin, kun voitaisiin täällä keskittyä kauniiseen, omaan elämään, omiin asioihin, meidän perheeseen. Mitä me oikeastaan haluttaisiin tehdä vaikka nyt? Lähdetäänkö kävelemään ja unelmoimaan tai raivosiivotaanko koko koti yhdessä? 

Olen joskus tehnyt näin, ja saanut palkinnoksi itkikset "Sä et kuuntele mua kun mulla on ongelmia!!"

Vierailija
18/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa että myötäilet sen mielipiteitä, sitten kun se selittää tohkeissaan siitä vahingossa käytetystä toisen muumimukista niin muista kauhistua: Eikä! On kyllä kamalaa touhua!

Minä inhoan tuollaista "kuuntelua". Arvostan sitä, jos mies jaksaa edes joskus esittää minulle vastakkaisia   näkemyksiä tai jollakin tavalla haastaa ajatuksiani. 

Vierailija
19/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tehnyt näin, ja saanut palkinnoksi itkikset "Sä et kuuntele mua kun mulla on ongelmia!!"

Ehdota pidempää, antoisaa keskustelua ja kerro sen aikana, että sinusta tuollainen jatkuva valittaminen ja pahan puhuminen muista ihmisistä saa teidän molempien elämän raskaaksi. 

Vierailija
20/72 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti sitä, että missaat pointin tai takerrut johonkin epäolennaiseen (eli missaat pointin)